Bekijk volle/desktop versie : vrouw die lezing geeft, koran leest



18-09-2013, 17:36
Salaam oe alaikom,
Ik ben voor een sadaka op zoek naar 2 vrouwen die op een inspirerende wijze een lezing willen geven, koraan willen reciteren. Hier in rotterdam.

We willen onze gasten een gezegende avond bezorgen met aanwezigheid van dikr.

18-09-2013, 19:43


Ja meer info ?

Is het ook mogelijk om ALLEEN Koran te reciteren ?

18-09-2013, 19:55
ik ken iemand die heel goed lezingen kan geven in AR en NL en Qoraan kan reciteren,

echter wil ik geen nr geven aan een broeder, kan je verzekeren dat een zuster haar zal bellen?

18-09-2013, 21:22
salaam oe alaikom, de sadaka is aanstaande zaterdag, ik ben een zuster en ik kan je de zekerheid geven dat ze niet gebeld wordt door een man. Het is alleen voor vrouwen, heb er twee nodig, want we hebben 2 woonkamers en beide zullen vrouwen zitten. We willen ze allemaal voorzien van iemand die hun ziel kan verrijken. je kunt me via prive bericht haar nummer geven dan bel ik haar morgen op. jazaka allah

Citaat door Tamimt:
ik ken iemand die heel goed lezingen kan geven in AR en NL en Qoraan kan reciteren,

echter wil ik geen nr geven aan een broeder, kan je verzekeren dat een zuster haar zal bellen?

18-09-2013, 21:23


salaam oe alaikom,
die mogelijkheid is er ook, het komt vaak voor dat er alleen koran wordt gereciteerd, dus mocht je dat willen doen ben je van harte welkom, en dan vraag ik nog iemand die ook lezing kan geven. Het liefst over de dood.
Citaat door Niettebegrijpen:
Ja meer info ?

Is het ook mogelijk om ALLEEN Koran te reciteren ?

18-09-2013, 21:25
salaam oe alaikom,
he is voor de sadaka van mijn vader allahi rahmoe.
HIj is pas overleden en we geven aanstaande zaterdag sadaka voor hem, allahoe takebbel, ik wil dan eigenlijk dat de mensen die komen niet over ditjes en datjes gaan praten maar juist dat ze iets geleerd wordt. dat we een avond insha allah hebben vol zegeningen. Ik krijg er tranen van,, heb het gevoel dat mijn vader insha allah op visite komt zaterdag, heel vreemd.

Citaat door OumAlmaqdisi:
meer info?

18-09-2013, 22:34

Citaat door guerciffe:
salaam oe alaikom,
he is voor de sadaka van mijn vader allahi rahmoe.
HIj is pas overleden en we geven aanstaande zaterdag sadaka voor hem, allahoe takebbel, ik wil dan eigenlijk dat de mensen die komen niet over ditjes en datjes gaan praten maar juist dat ze iets geleerd wordt. dat we een avond insha allah hebben vol zegeningen. Ik krijg er tranen van,, heb het gevoel dat mijn vader insha allah op visite komt zaterdag, heel vreemd.
Moge Allah swt je vader een plek schenken in het paradijs, zijn zonden wissen en goede daden accepteren, jullie voorzien van sabr en bijstaan in deze moeilijke periode lieffie.

18-09-2013, 23:44
amien ja rabi, dank je wel voor je mooie woorden

Citaat door Faatje21:
Moge Allah swt je vader een plek schenken in het paradijs, zijn zonden wissen en goede daden accepteren, jullie voorzien van sabr en bijstaan in deze moeilijke periode lieffie.

29-09-2013, 10:26

Citaat door guerciffe:
salaam oe alaikom,
die mogelijkheid is er ook, het komt vaak voor dat er alleen koran wordt gereciteerd, dus mocht je dat willen doen ben je van harte welkom, en dan vraag ik nog iemand die ook lezing kan geven. Het liefst over de dood.
Ik lees het nu pas ..

29-09-2013, 12:59
Up voor jou sister.

Allaahirahmou voor je lieve papa. Moge Allaah met hem genadig zijn. Ameen!

13-03-2014, 11:24

Citaat door Tamimt:
ik ken iemand die heel goed lezingen kan geven in AR en NL en Qoraan kan reciteren,

echter wil ik geen nr geven aan een broeder, kan je verzekeren dat een zuster haar zal bellen?




Heb jij voor mij ook telnr van die vrouw die lezing geeft, wil aanstaande zaterdag sadaka geven inchallah.

Bvd

17-05-2014, 23:09
Ben ook opzoek dames. wie kan mij die nummer pmen.