Bekijk volle/desktop versie : maagd?



Pagina's : [1] 2

04-02-2005, 21:39
hey, ik zit hier echt met een lastige vraag.
Mijn nicht trouwt in maart maar ze is bang voor die huwelijksnacht
Toen ze klein was had haar broer perongeluk een schot gegeven in de vagina, en ze bloede toen Maar ze had haar menstruatie nog niet!! is ze dan nu ontmaagd???

Thala

04-02-2005, 21:51


wat is een schot?

04-02-2005, 23:17
ik denk dat ze daar een trap mee bedoeld.

en meid ik denk dat het dan in die tijd wel is dichtgegroeit.

04-02-2005, 23:46
Wat ik heb gehoord van mensen is dat je echt alleen ontmaagd word als je gemeenschappelijk contact met je man hebt. Het zal wel een sneetje zijn geweest, en als je nicht nooit gemeenschappelijke contact heeft met iemand gehad. Hoeft ze geen zorgen te maken een man weet ook wel of een vrouw ooit sex heeft gehad of niet..

Groetjes Ghizlane

04-02-2005, 23:50



Citaat door ghorotia:
hey, ik zit hier echt met een lastige vraag.
Mijn nicht trouwt in maart maar ze is bang voor die huwelijksnacht
Toen ze klein was had haar broer perongeluk een schot gegeven in de vagina, en ze bloede toen Maar ze had haar menstruatie nog niet!! is ze dan nu ontmaagd???

Thala
wat is een schot goede vraag..


Enne NEE ze is niet ontmaagd... (neem ik aan) je bent pas oagd als je het met een jongen doet

05-02-2005, 13:57
Selaam
Met een schot bedoelde ik een een trap, zoals je een bal schot, maar met je voet geschot tegen je vagina, begrijpen jullie?

MIjn nicht is echt wel bang, zou ze echt ni ontmaagd zijn??? ze heeft het nooit gedaan maar ze had wel bloed toen ze een trap kreeg in haar vagina, ze was echt wel jong, ze had haar mensturatie nog niet, dus?? hoe zit da juist?

Thala

05-02-2005, 14:08
Ze is toch nog gewoon maagd... Ze heeft er toch niet om gevraagd op schop daar te krijgen..
Dus ze heeft nix verkeerds gedaan.

05-02-2005, 14:10

Citaat door ghorotia:
Selaam
Met een schot bedoelde ik een een trap, zoals je een bal schot, maar met je voet geschot tegen je vagina, begrijpen jullie?

MIjn nicht is echt wel bang, zou ze echt ni ontmaagd zijn??? ze heeft het nooit gedaan maar ze had wel bloed toen ze een trap kreeg in haar vagina, ze was echt wel jong, ze had haar mensturatie nog niet, dus?? hoe zit da juist?

Thala
nee ze is nog maagd, tawakaltou 3ala Allah....Zeg haar dat maar...

Insja Allah komt alles goed

06-02-2005, 16:44
Als je het over het 'vliesje' hebt dan is ze wel ontmaagd
Ma qua islam is ze eigenlyk nog maagd
Want ontmaagd ben je pas als je gemeenschap hebt gehad.

06-02-2005, 16:45
ik geloof ni dat die schot zo 'diep' is gegaan

06-02-2005, 18:40
Nee ik denk niet dat ze ontmaagd is, waarom hadden ze haar toen ze die schot kreeg niet naar de dokter gebracht. dan had de dokter kunnen kijken of ze niet ontmaagd is, maar het is nog niet te laat ze kan alsnog naar de dokter gaan voor dat ze gaat trouwen en dan weet ze of zij maagd is niet , ik hoop voor haar van niet.

groetjes xhalimax

07-02-2005, 16:06
selaam

kijk die ouders weten da niet van die schop, ze heeft het nooit willen zeggen, dus het is toch wel een zwaar probleem!!! ze is bang enzo voor haar huwelijksnacht!!! kun je niks anders doen om te zien of je nog maagd ben?

bedankt schatjes voor julie help.

bousaaaaa

07-02-2005, 16:09


Sorry hoor, als een meisje nooit iets met een jongen heeft gedaan dan is ze maagd...KLAAR... wat nou bloed of wat dan ook....

Sorry hoor als mijn ouders of mijn man me dan niet geloven, dan mankeert er wat aan ze hoor

Ik weet zeker dat mijn ouders mij vertrouwen, en mijn man ook (Insja Allah) Als hij nog in dat soort onzin van bloed gelooft, dan is hij het niet waard, want dan is hij geen echte moslim.....


Mijn advies aan dat meisje is: Geniet van je bruiloft, en maak je geen zorgen... En vertrouw op Hem.. tawakaltou 3ala Allah...


Salamou 3alaykoum

07-02-2005, 16:35

Citaat door ghorotia:
hey, ik zit hier echt met een lastige vraag.
Mijn nicht trouwt in maart maar ze is bang voor die huwelijksnacht
Toen ze klein was had haar broer perongeluk een schot gegeven in de vagina, en ze bloede toen Maar ze had haar menstruatie nog niet!! is ze dan nu ontmaagd???

Thala
Ik heb mezelf voorgenomen om niet op cliche topics te reageren, maar ik ben in de veronderstelling dat je oprecht bent. Ik zal mijn mening helder en duidelijk verwoorden. Je bent pas ontmaagd als er geslachtsgemeenschap is geweest (penis in vaginacontact). En dan is het nog niet zeker dat je bloedt. Meid twijfel niet aan jezelf, je weet zelf of je wel of geen geslachtsgemeenschap hebt gehad. En dat is het belangrijkste.

07-02-2005, 19:03
selaam

Nou ik hoop echt dat jullie gelijk hebben, want mijn nicht heeft wel bang hoor, dus ze weet het niet!!! En wat als je niet bloed? je moet het toch bewijzen da je ontmaagd bent aan je medemensen? je familie? Nou het wordt echt moeilijk he!! Als je ni bloed dan pas : Big trobel denk ik toch!!

thala

Pagina's : [1] 2