Bekijk volle/desktop versie : Stay with me.



Pagina's : [1] 2

16-09-2013, 19:02

16-09-2013, 19:23




'' ...

16-09-2013, 19:33
!

16-09-2013, 19:55

16-09-2013, 19:57


OEP

16-09-2013, 20:22
Uppppppp wat een leuke begin ga alsjeblieft verder

16-09-2013, 20:52



''Eenmaal aangekomen bij de Advocaten kantoor liep ik naar de balie en melde ik me , de vrouw achter de balie wees naar de wachtkamer en vroeg of ik plaats wou nemen, zo gezegd zo gedaan. Ik keek naar buiten zag kinderen over straat rennen achter elkaar aan, ik dacht even aan mijn eigen jeugd aan mijn eigen jongere tijden wat waren dat mooie tijden, wat zijn ze snel voorbij gegaan, met die gedachten werd ik op mijn schouder getikt, ik schrok uit mijn gedachtes en keek naar naast me naar een '' Lange man zijn ogen vielen mij als eerst op zijn ''mooie bruine grote ogen waar ik even in was verdwaald'' zijn brede schouders die heel netjes uitkwamen in zijn zwarte pak , '' Abdel'' en hij stak zijn hand uit , ik stond op en gaf hem een hand ''Sanna'' zei ik met een glimlach komt u maar veder zei hij terwijl hij begon te lopen , ik liep achter hem aan, en hij deed de deur voor me open. We stonden nu naast elkaar , neemt u maar plaats en hij wees naar de ronde tafel, ik nam plaats en hij kwam voor me zitten, ik kon mijn ogen niet van hem afhouden wat maakte hem zo aantrekkelijke voor me ? Ik sprong uit mijn gedachten toen hij met een map op de tafel kwam, ik heb de dossier na gelezen en het is een ingewikkelde zaak zei hij terwijl die diep in me ogen keek , ik wist niet wat me overkwam maar ik was nooit zo sprakeloos geweest, het kan heel snel opgelost worden, ik wil er geen lange einde aangeven terwijl hij nu naar me glimlachte , Ik knikte vriendelijke en vroeg een paar vragen of hoe en precies de zaak zal verlopen, hij gaf me uitleg over alles. Trouwens zei die nu met een lieve glimlach wilt u nog wat drinken? U zei ik met een verbaasde toon, hij begon nu zachtjes te lachen JE zei die met een harde stem, ik glimlachte en bedankte hem , Nou zei die terwijl hij de map sloot ik moet nog even je nummer , me privé nummer vroeg ik vragend, Ja antwoorde hij ik moet u ook buiten werk kunnen bereiken U zei ik weer met een boze stem, Hij begon nu hard te lachen het spijt me niet boos worden ik vergeet het soms. Ik gaf me nummer en hij schreef het op en vertelde me dat hij snel wat liet horen over de zaak, ik stond op en gaf hem een hand en bedankte hem voor zijn moeite/tijd hij keek me met zijn mooie bruine ogen aan en knikte lief ik heb nog geen werk gedaan , hij bracht me terug na de uitgang en ik verliet de advocaten kantoor. Eenmaal in me auto kon ik niet beseffen wat me was overkomen , ik was nooit zo sprakeloos geweest ik voelde nooit zo warmte van binnen het waren niet ervaringen/nieuwe gevoelens voor me , met die gedachten startte ik de auto en reed met een snelheid naar huis, eenmaal thuis aangekomen liep ik naar de keuken ik gaf een kus aan me moeder en groette de rest , ik liep snel naar boven om een douche te nemen. Na me warme douche deed ik me pyjama aan en me haren in een knot liep naar beneden waar me ouders zaten, Sanna zei me moeder terwijl ze me aankeek, Ja Yemma ? Soufian en Leila gaan trouwen zei me moeder nu met een zachtere stem, WATTE? hoezo zei ik met een harde stem ga zitten zei me moeder met een beveel het is beter zo Soufian wilt dit en wij doen het allemaal voor zijn geluk, ik kon niet beseffen dat me ouders hier mee akkoord gingen de meisje dat hun wisten dat ze duivels was dat het geen goed indruk op ons heeft op Soufian heeft en daar gaan me ouders mee akkoord voor de rest zei ik niks, ik was even in me eigen gedachten, ik liep naar boven wanneer ik op me bed wou gaan liggen ging me telefoon ''onbekend'' wie zou dat zijn met die gedachten nam ik op ''Hallo?''
'' Heey Sanna met Abdel zei de stem''
''Heey Abdel zei ik een beetje vaag wat laat jou zo laat aan mij denken?''
"Hij lachte mag ik niet laat in de avond aan je denken?''
" Ik moest er van blozen Natuurlijk wel zei ik met een zachte stem''
''Ik wou even kijken of je veilig thuis was gekomen zei die nu met zijn zware stem''
''Ik ben thuis antwoorde ik droog ik voelde weer dezelfde warmte''
Onze telefoon gesprek duurde even een kwartiertje , op het einde vroeg die wat ik morgen zou doen?
Ik kan niet geloven dat ik morgen met hem heb afgesproken er gingen nu miljoenen gedachtes door me hoofd wat is dit dacht ik ... [/SIZE]

17-09-2013, 09:32
upupupuppup nieuwe fanxx

17-09-2013, 12:38
Echt pracht tbarkallah! Je hebt zo'n gevoel voor schrijven! Ik kan dit zelfs niet beschrijven haha ewa nog ff doorschrijven!! Upp!

17-09-2013, 19:39



17-09-2013, 19:44
ohgod ga verder !!

17-09-2013, 19:46
upp
upp !!

17-09-2013, 20:02


Uppp nieuwe fann
Tbarkallah je kan prachtig schrijven

20-09-2013, 15:59
Hi Meisie, Ik dacht laat ik maar even vragen of je nog steeds verder gaat met je verhaal? Het gebeurd hier wel vaker vandaar... Niet dat ik zeg dat jij niet doorgaat (but just to be on the safe side) vraag ik het toch voor de zekerheid Ik heb je eerder verhaal al gelezen vandaar dat ik heirmee begin... Ik hoor het wel van je want dan blijf ik natuurlijk gewoon up up up up up up up en

21-09-2013, 19:29


...

Pagina's : [1] 2