Bekijk volle/desktop versie : Wat ik me afvraag hoe kan een ouder zo gemakkelijk geen gevoel hebben..



14-09-2013, 15:27
voor zijn eigen kind?

Sommigen zijn gescheiden dat het niet gaat tussen man en vrouw kan ik enigszins nog begrijpen maar dat een vader staakt om zijn eigen kind?? dat is iets dat ik nooit zal begrijpen. Hoe komt dat sommige mensen geen gevoel hebben of liefde tegenover hun eigen kinderen? Sommigen weten eens niet of hun kind gehuwd is of zelf dat hij opa is geworden.

En ja niet alleen de mannen vrouwen zijn soms zelfs nog erger.

Dit is waargebeurd en in Marokko..

Een vrouw die van haar echtgenoot is weggevlucht en heeft haar bloedeigen dochters achtergelaten jaren zijn verstreken.. meiden hebben nu een huwbare leeftijd en hun moeder is nooit terug komen opdagen.

Hoe durven ze.. hoe durven ze geen gevoel of geen verstand


14-09-2013, 15:31


Je houdt je te veel met andere bezig.

14-09-2013, 15:33
Mannen raken niet zwanger, voelen het kind niet in hun buik dus zijn er niet zoals de moeder aan verbonden. Daarnaast weten we allemaal dat mannen nou eenmaal egoistische wezens zijn die enkel aan zichzelf denken!!

Dat gebeurd zelden wat jij opnoemd en wat ik opnoem is dagelijks het geval.

14-09-2013, 15:34

Citaat door Kleine-Ster:
Mannen raken niet zwanger, voelen het kind niet in hun buik dus zijn er niet zoals de moeder aan verbonden. Daarnaast weten we allemaal dat mannen nou eenmaal egoistische wezens zijn die enkel aan zichzelf denken!!

Dat gebeurd zelden wat jij opnoemd en wat ik opnoem is dagelijks het geval.
Das stimmt.

14-09-2013, 15:37



Citaat door Rugrats:
Das stimmt.


De watte?

14-09-2013, 15:49
Vrouwen kunnen enorme heksen zijn. De ergste nachtmerrie van een man. Beetje relativeren mag ook.

14-09-2013, 15:58
wat heb jy met gescheiden mensen ; laatste tyd heb je alleen gescheiden mensen in vizier pfffff


14-09-2013, 16:16

Citaat door Hemelbloempje:
Je houdt je te veel met andere bezig.

Maar wie zegt dat ik niet in zo n sitatuatie zat? misschien heb ik het wel meegemaakt en dat ik ermee inzit

Citaat door rebser:
We hadden dit jaar zo een tegedemt(werkster) zij had zo een vergelijkbare situatie mee gemaakt ook alleen gelaten op jonge leeftijd en opgevoed door tante en uiteindelijk had zij ook voor haar kindje gezorgd van die tante dus de eerste paar jaren
Toen dat meisje ouder werd heeft ze gezegd blijf van haar af en haar weg gestuurd het was heel erg zei ze want die biologische moeder was er nooit en zij wel ewa nu wil ze trouwen maar het is moeilijk ze is niet knap en is 35 d8 ik


Wij praten nog over kinderen die in de steek worden gelaten wat d8 je van kinderen in Syrie die hun hele familie verliezen
Of kinderen die omkomen van de honger gebeurt dagelijks niemand kijkt er naar om mensen doneren een tientje
En hopen daarmee van schuld gevoel af te komen

Life is hard


Betreft je laatste dat kun je toch niet vergelijken die mensen uit Syrie en Palestina etc. die worden uit hun wil gescheiden van hun naasten met de grootste vormen van geweld heeft weinig met mijn topic te maken waar mensen geen gevoel of liefde hebben voor eigen kinderen. Moge Allah hen bijstaan.

Citaat door Kleine-Ster:
Mannen raken niet zwanger, voelen het kind niet in hun buik dus zijn er niet zoals de moeder aan verbonden. Daarnaast weten we allemaal dat mannen nou eenmaal egoistische wezens zijn die enkel aan zichzelf denken!!

Dat gebeurd zelden wat jij opnoemd en wat ik opnoem is dagelijks het geval.

Heeft weinig te maken met het feit dat ze het kind wel of niet hebben gedragen ken veel vrouwelijke gevallen die hun kinderen ook in de steek lieten. Het is maar hoe je bent als mens. Allah ie hdie ma glak.

Citaat door AbdurAlWadud:
Vrouwen kunnen enorme heksen zijn. De ergste nachtmerrie van een man. Beetje relativeren mag ook.

Wat bedoel je dat de vrouw een verbod legt betreft contact tussen vader en kind?

Citaat door StreetChic:
wat heb jy met gescheiden mensen ; laatste tyd heb je alleen gescheiden mensen in vizier pfffff

Nee het gaat me niet om mensen die gescheiden zijn maar om vaders of moeders die niet om hun kinderen geven.

14-09-2013, 16:21
Je mag al niets meer typen of je word hier aangevallen

14-09-2013, 16:50
Wat moet ik denken van zo'n ouder waarom doen ze dit?

whyyy whyyy

Voor mij zijn ze dan als ouder DOOD en jaaaa als gefaalde ouder mogen ze apart van me dit lezen

14-09-2013, 17:59
Ik bedoel dat de vrouw zulke dingen kan doen ja. Ook de man financiëel gezien uitkleden. Als de man pech heeft dan kan hij de helft van zijn salaris en zijn woning aan zijn vrouw afstaan na een scheiding.

14-09-2013, 18:01
Ik zou maar niet meteen conclusies trekken ts, alles heeft zijn redenen. Het is dan daarom beter om er niet mee bezig te zijn..

14-09-2013, 18:08



Citaat door AbdurAlWadud:
Ik bedoel dat de vrouw zulke dingen kan doen ja. Ook de man financiëel gezien uitkleden. Als de man pech heeft dan kan hij de helft van zijn salaris en zijn woning aan zijn vrouw afstaan na een scheiding.

En wat als ik je zeg dat de man zelf uit eigen wilt gaan zonder nooit de kinderen te willen bezoeken die intereseren hem niet en heeft ook nooit geen ene cent gegeven aan die kinderen na een scheiding. Zelfs niet met de islamitisch feestdagen

Citaat door Assepoester..:
Ik zou maar niet meteen conclusies trekken ts, alles heeft zijn redenen. Het is dan daarom beter om er niet mee bezig te zijn..
Het is iets dat ik niet gemakkelijk uit mijn hoofd krijg het zit me bij. Conclusies tjahh wat moet ik van zo iemand vinden? Alles heeft zijn redenen? Neen mensen maken er zelf een rwina van en zijn egoistisch en harteloos als maar kan maar bon voor mij zijn die al lang dood maar betekend niet dat ik er af en toe aan denk.

14-09-2013, 18:13
Dat is wel erg. Ik zou mijn kinderen missen denk ik.