Bekijk volle/desktop versie : Tip voor iedereen!



13-09-2013, 19:01
salaam 03alajkoem peeps!

even een advies/tip die ik aan jullie wil doorgeven, hier had ik zelf mee te maken totdat ik de oplossing vond.

ik had altijd gedoe met het gebed en winkelen. Ik miste vaak meedere gebeden doordat ik naar de stad ging of naar een ander land. Toen had ik het er een keer met een meisje over en ze zei me: je moet gewoon een pashokje in gaan en daar rustig je gebed doen... Eerst had ik zoiets van, ??? .... But it does make sense.

Dus als je ooit in de stad bent of ergens, en er is geen moskee in de buurt maar je wilt wel graag je gebed optijd verrichten... ga rustig bidden in een paskamer. bij de H & M hebben ze ook vaak van de grote.


oh en op heeel veel MBO's, HBO's en Unies hebben ze gebedsruimtes of stilte ruimtes. De meeste weten het niet, maar je hebt vaak plekken op school waar je kan bidden.


Als je zelf een leuke of handige tip hebt om het geloof met onze dagelijkse sleur te combineren let me know.


ik wil het echt weten haha

13-09-2013, 19:07


Ik bid inderdaad ook altijd in pashokjes als er geen moskee in de buurt is.

13-09-2013, 19:10
we zijn connected door de paskamers! Heb je nog andere dingen waarvan je denkt dat mensen het niet weten?

13-09-2013, 21:35
de plek pashokjes is dit een plek die tahira ( schoon) is, ik hoor zo vaak dat zo veel mensen van die vieze dingen doen in de pashokjes

je kan ook bijv in de bibliotheek je gebed verichten

13-09-2013, 21:56


Dank je voor je tip!