Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zijn er meiden die last hebben van psoriasis?



Pagina's : [1] 2

13-09-2013, 12:08
Sinds een jaar heb ik psoriasis..
Het begon met kleine vlekjes op mn been en onderarm, en nu, een jaar later, staan mijn onderbenen en onderarmen inclusief elleboog helemaal vol.

Ik heb alles geprobeerd. Onder de lampen, cremes, maar niets lijkt te helpen.
Hamdoulilah wel dat het enkel mn armen en benen zijn, want die bedek ik sowieso.
Maar ook naar mijn man toe voel ik me niet goed, ookal vindt hij het geen probleem..

Wat doen jullie er tegen? Of teminste, wat remt bij jullie de symptomen een beetje?

13-09-2013, 14:04


Volgens mij had kim kardashian daar last van, in een vd afleveringen deed ze moedermelk erop en het hielp bij haar.. Het is wel heel ranzig

13-09-2013, 17:52

Citaat door Caramelos.:
Volgens mij had kim kardashian daar last van, in een vd afleveringen deed ze moedermelk erop en het hielp bij haar.. Het is wel heel ranzig
Ranzig is het niet. Als het helpt, wil ik er zelfs poep opvegen, als het maar weggaat.

14-09-2013, 16:51
Helaas er is bijna niets aan te doen,er is nog 1hoop dat is de rode zee of zoiets.

16-09-2013, 12:27



Citaat door vaderhartje:
Helaas er is bijna niets aan te doen,er is nog 1hoop dat is de rode zee of zoiets.
Met die visjes?
Blijkbaar hebben ze dat ook hier in verschillende spa's. Denk je dat het helpt?

16-09-2013, 12:54

Citaat door Marokkaantje001:
Met die visjes?
Blijkbaar hebben ze dat ook hier in verschillende spa's. Denk je dat het helpt?
Neen dat niet,het is de rode of zwarte zee en je hebt de dode zee ook nog.
Zeezout water dat naar schijnt helpt,het is een hele reis om daar te geraken.
Tussen Egypte en Jeruzalem of zoiets.
Google even voor meer en de juiste informatie.

16-09-2013, 13:02
Het is toch de dode zee had me vergist,ligt tussen Jordanië en israël.

16-09-2013, 13:57

Citaat door vaderhartje:
Neen dat niet,het is de rode of zwarte zee en je hebt de dode zee ook nog.
Zeezout water dat naar schijnt helpt,het is een hele reis om daar te geraken.
Tussen Egypte en Jeruzalem of zoiets.
Google even voor meer en de juiste informatie.


Citaat door vaderhartje:
Het is toch de dode zee had me vergist,ligt tussen Jordanië en israël.
Ik zoek net wat op google en ik kom een filmpje tegen van mensen die echt naakt liggen?
Heb er veel voor over, maar dat gaat me echt te ver. Maar dat was dan weer wel in Israel.
Mss dat het in Jordanië anders ligt.. Pffff en vier weken lang daarheen.

16-09-2013, 14:17

Citaat door Marokkaantje001:
Ik zoek net wat op google en ik kom een filmpje tegen van mensen die echt naakt liggen?
Heb er veel voor over, maar dat gaat me echt te ver. Maar dat was dan weer wel in Israel.
Mss dat het in Jordanië anders ligt.. Pffff en vier weken lang daarheen.
Hahha semhej dat was dus ook niet bedoeling betreft naak baden.
Ik weet niet of de rode zee dat in Egypte ligt helpt tegen psoriasis.
We hebben ook iemand in de familie daar heeft ze nog geen weet van dat ze naakt stranden/baden.
Haar redenen is ik wil niet vermoord worden,al heeft ze er heel de wereld voor over.
Alleen Jeruzalem ziet ze niet zitten.

16-09-2013, 14:26

Citaat door vaderhartje:
Hahha semhej dat was dus ook niet bedoeling betreft naak baden.
Ik weet niet of de rode zee dat in Egypte ligt helpt tegen psoriasis.
We hebben ook iemand in de familie daar heeft ze nog geen weet van dat ze naakt stranden/baden.
Haar redenen is ik wil niet vermoord worden,al heeft ze er heel de wereld voor over.
Alleen Jeruzalem ziet ze niet zitten.
Ja, ik vond Israel ook niet echt geschikt.
Jordanie kan je ook terecht voor de dode zee.. De rode zee helpt niet.

19-09-2013, 01:52
Ik heb het een aantal jaar geleden ook gehad op mijn hele lichaam, het is nu hmdl weg. Ik ben toen doorverwezen naar een dermatoloog en die heeft het onderzocht.
De oorzaak bij mij was een infectie in het bloed. Deze had ik door een keel ontsteking opgelopen. Ze zijn erachter gekomen door een bloedonderzoek te doen.
Na een antibiotica en 6 weken licht therapie is het gelukkig nooit meer terug gekomen.




Citaat door Marokkaantje001:
Sinds een jaar heb ik psoriasis..
Het begon met kleine vlekjes op mn been en onderarm, en nu, een jaar later, staan mijn onderbenen en onderarmen inclusief elleboog helemaal vol.

Ik heb alles geprobeerd. Onder de lampen, cremes, maar niets lijkt te helpen.
Hamdoulilah wel dat het enkel mn armen en benen zijn, want die bedek ik sowieso.
Maar ook naar mijn man toe voel ik me niet goed, ookal vindt hij het geen probleem..

Wat doen jullie er tegen? Of teminste, wat remt bij jullie de symptomen een beetje?

19-09-2013, 08:44
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, op haar hoofdhuid. Ze is toen via via bij een arts terecht gekomen in Amsterdam.
Hij behandeld veel mensen met dit soort klachten. Hij heeft toen een recept voor haar gemaakt en dat heeft ze een paar weken gebruikt en ze is er nu vanaf.

19-09-2013, 09:42



Citaat door Nour-Al-Haya:
Ik heb het een aantal jaar geleden ook gehad op mijn hele lichaam, het is nu hmdl weg. Ik ben toen doorverwezen naar een dermatoloog en die heeft het onderzocht.
De oorzaak bij mij was een infectie in het bloed. Deze had ik door een keel ontsteking opgelopen. Ze zijn erachter gekomen door een bloedonderzoek te doen.
Na een antibiotica en 6 weken licht therapie is het gelukkig nooit meer terug gekomen.

He, dat wist ik nog niet! Dat het uitgelokt kan worden door een infectie! Mss is dat bij mij ook het geval.
Wat voor antibiotica heb je gehad? En welke lichttherapie? Want ik heb ook lichttherapie gedaan, maar hielp niet. Je hebt verschillende soorten..

Citaat door Zakelijk_lady:
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, op haar hoofdhuid. Ze is toen via via bij een arts terecht gekomen in Amsterdam.
Hij behandeld veel mensen met dit soort klachten. Hij heeft toen een recept voor haar gemaakt en dat heeft ze een paar weken gebruikt en ze is er nu vanaf.
He, toevallig een naam of adresje? Mss kan ik daar eens proberen.. Wil er echt vanaf!!

19-09-2013, 11:31

Citaat door Marokkaantje001:
He, dat wist ik nog niet! Dat het uitgelokt kan worden door een infectie! Mss is dat bij mij ook het geval.
Wat voor antibiotica heb je gehad? En welke lichttherapie? Want ik heb ook lichttherapie gedaan, maar hielp niet. Je hebt verschillende soorten..

He, toevallig een naam of adresje? Mss kan ik daar eens proberen.. Wil er echt vanaf!!
Ik zal het vragen. Ik stuur je dan een pm met de gegevens.

30-09-2013, 23:14
UVA lichttherapie, de soort antibiotica weet ik niet meer.

Pagina's : [1] 2