Bekijk volle/desktop versie : Heb je dit ook?



Pagina's : [1] 2

04-02-2005, 13:11
- kom je een mooie meid tegen;
- denkt die zal ik niet laten schieten;
- zij hapt toe maar o zo traag
(lijkt Animal Plannet wel, series over versiertechniek bij dieren);
- opeens krijg je het gevoel van "ik heb helemaal geen zin in dat gedoe";
- dus barst maar.

Met Nederlandse meiden gaat het meestal sneller (right to the point).

04-02-2005, 13:27



Citaat door Morocaan:
ja
En dan giechelen ze er nog bij, baaaaaaaaaahhhhh

04-02-2005, 13:31
Wil graag hierop reageren.

Moet eerlijk zeggen dat een marokkaanse meid heeeeel traag moet zijn. Voor de marokkaanse meiden is het anders als voor de nederlandse meiden. Voor ons gelden andere regels tenminsten als je aan je geloof houd en bij de nederlands meiden gaat dat gewoon zo. Voor hun is dit normaal. Dit kan bij hun en bij ons kan dat niet dat gaat niet zo makkelijk.
Ik vind dat een marokkaanse meid zich niet zomaar bij de eerste beste die haar versiert in moet trappen en dan wat beginnen en meestal gaat het uit en dan weer de volgende. Dit hoor gewoon niet.
(de mannen denken hier anders over als de vrouwen denk ik)

Maar zo denk ik erover.

Groetjes Ouiam

04-02-2005, 13:52
Ouiam totaal mee eens!

04-02-2005, 14:12


Als ze maar gelijk duidelijk maken dat ze er niet van gedient zijn, dan is het prima. Maar ze houden je wel aan het lijntje.

04-02-2005, 15:24

Citaat door maymi la:
- kom je een mooie meid tegen;
- denkt die zal ik niet laten schieten;
- zij hapt toe maar o zo traag
(lijkt Animal Plannet wel, series over versiertechniek bij dieren);
- opeens krijg je het gevoel van "ik heb helemaal geen zin in dat gedoe";
- dus barst maar.

Met Nederlandse meiden gaat het meestal sneller (right to the point).
Nederlandse meiden zijn sloeries het maakt hun niets uit doe wat je wil met hun lijkt net of die lichaam niet van hun is welloe zelfrespect. Maar wij marokaanse meisjes hebben zelfrespect en weten wat wel en niet mag in ons geloof. En als ze een jongen leren kennen willen ze daar iets serieus mee en niet alleen voor de lol. Dat is het verschil

04-02-2005, 15:34

Citaat door ..:::Fatima:::.:
Nederlandse meiden zijn sloeries het maakt hun niets uit doe wat je wil met hun lijkt net of die lichaam niet van hun is welloe zelfrespect. Maar wij marokaanse meisjes hebben zelfrespect en weten wat wel en niet mag in ons geloof. En als ze een jongen leren kennen willen ze daar iets serieus mee en niet alleen voor de lol. Dat is het verschil
Ik heb nooit gezegd ze te willen behandelen als een sloeri. Overigens heb ik daar teveel respect voor (zeker ook voor de Nederlandse, ze lijken wel makkelijk omdat ze misschien meer vrijheid hebben, maar die weten ook precies wat ze willen).

Soms wil je op zich niet intiem willen zijn met een Marokkaanse maar zij denken alleen daaraan.

04-02-2005, 16:08
Tuurlijk heb je respect voor die sloeries ze geven je wat je wil. En doen helemaal niet moeilijk

04-02-2005, 16:11

Citaat door ..:::Fatima:::.:
Tuurlijk heb je respect voor die sloeries ze geven je wat je wil. En doen helemaal niet moeilijk
Die sloeries zijn daar wel open over, de Mar. zijn over het algemeen heel schijnheilig (veelal gaan ze veel verder dan de sloeries).

04-02-2005, 16:14

Citaat door maymi la:
Die sloeries zijn daar wel open over, de Mar. zijn over het algemeen heel schijnheilig (veelal gaan ze veel verder dan de sloeries).
Dat zijn ontspoorde m meisjes daar heb ik het niet over

04-02-2005, 16:14
Het is een kwestie van zelfrespect. Als een jongen daadwerkelijk het juiste met je voor heeft, is dat lastig toehappen geen punt. Geduld is immers een schone zaak. Daarnaast denkt een dame nu eenmaal, de hoeveelste zal ik vandaag zijn? Dat is op zich geen gekke gedachte. Tegenwoordig lijkt liefde een utopia te zijn voor velen. Het hebben van respect voor de ander, het vertrouwen in het goede, en beiden een steentje bijdragen aan een goede relatie, zijn tegenwoordig ver te vinden. Van het een komt het ander.

Rajae

04-02-2005, 16:16

Citaat door maymi la:
Die sloeries zijn daar wel open over, de Mar. zijn over het algemeen heel schijnheilig (veelal gaan ze veel verder dan de sloeries).
Sloeries klinkt laagdunkend. Het zijn allemaal dames. en wat de Marokkaanse dames betreft, ieder individu is anders. Het is onmogelijk om allen over een kam te scheren. laat elkaar in waarde. Ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.

Rajae

04-02-2005, 16:18


Ik heb geen enkele dame een sloerie genoemd en zeker de Ned. niet.

04-02-2005, 16:20
Nee dat zeg ik dat ze sloeries zijn

04-02-2005, 16:22
Wat jij zegt is niet zo belangrijk, over jou zal door de "sloeries" ook genoeg gezegd worden. Generaliseren is zo makkelijk.

Pagina's : [1] 2