Bekijk volle/desktop versie : Achter telefoonnummer komen



Pagina's : [1] 2 3

12-09-2013, 23:40
Ik wordt gestalkt zowel op mijn huisnummer als op mijn gsm nummer.. elke dag op bijna hetzelfde tijdstip.. alleen wordt dit anoniem gedaan... hoe kan ik erachter komen wie hier achter zit? iemand enige tips?

12-09-2013, 23:43


jawel by politie kun je papiertje halen voor in te vullen & opsturen & dan kunnen ze achterhalen wie je steeds bel maar dan moet je ook precies opschryven wanneer ze bellen & hoeveel keer tel is overgegaan enzo

12-09-2013, 23:45

Citaat door StreetChic:
jawel by politie kun je papiertje halen voor in te vullen & opsturen & dan kunnen ze achterhalen wie je steeds bel maar dan moet je ook precies opschryven wanneer ze bellen & hoeveel keer tel is overgegaan enzo
oh dat is interessant.... jij bent t toch niet he streetchic? hahaha, ik verdenk nu iedereen die mijn huisnummer en gsm nummer heeft

12-09-2013, 23:48
Als je abo hebt op je gsm kan t wel

13-09-2013, 00:04



Citaat door zouzou7t:
oh dat is interessant.... jij bent t toch niet he streetchic? hahaha, ik verdenk nu iedereen die mijn huisnummer en gsm nummer heeft
nee joh ; je weet ik lach graag maar ik zou je nooit bang maken je was te lief

13-09-2013, 00:05
ps: by my was ook eens gebeurd altyd bellen op me tel & huisnummer ; ik heb dan gewoon stekker uitgetrokken


13-09-2013, 00:06
Brrrrr eng!

Maar volgens mij kan je idd nachecken wie het is..

13-09-2013, 00:19

Citaat door StreetChic:
nee joh ; je weet ik lach graag maar ik zou je nooit bang maken je was te lief
haha ik weet, daar ben jij te lief voor.

13-09-2013, 00:20

Citaat door StreetChic:
ps: by my was ook eens gebeurd altyd bellen op me tel & huisnummer ; ik heb dan gewoon stekker uitgetrokken

ja met gsm kan niet.. en ik wil wel bereikbaar blijven voor school van mijn kids etc.

13-09-2013, 00:20

Citaat door Monarch:
Als je abo hebt op je gsm kan t wel
nee heb geen abo

13-09-2013, 00:21

Citaat door SnoezePoez:
Brrrrr eng!

Maar volgens mij kan je idd nachecken wie het is..
nou ik vind het niet zozeer eng,, want dat soort mensen zijn gewoon lafaards.. maar meer het gevoel van frustratie krijg ik als er weer eens wordt gebeld en niks gezegd wordt.. bah.

Ik ga zien of ik morgen weer gebeld ga worden.

13-09-2013, 00:24
Als ze steeds met zelfde nummer bellen dan kunnen ze wat doen. Je moet minimaal 3 tijdstippen noteren waarop je gebeld word. Dit doorgeven aan jouw provider en zij kunnen dan zien of het van dezelfde persoon is. Indien dit het geval is dan bellen zij die persoon met een waarschuwing. Ze zullen je echter zelf geen gegevens doorgeven. Ik heb dit ook eens gehad en waarschijnlijk schrok de stalker van het feit dat die gebeld werd en sindsdien geen last van gehad

13-09-2013, 18:36



Citaat door Diamantje_20:
Als ze steeds met zelfde nummer bellen dan kunnen ze wat doen. Je moet minimaal 3 tijdstippen noteren waarop je gebeld word. Dit doorgeven aan jouw provider en zij kunnen dan zien of het van dezelfde persoon is. Indien dit het geval is dan bellen zij die persoon met een waarschuwing. Ze zullen je echter zelf geen gegevens doorgeven. Ik heb dit ook eens gehad en waarschijnlijk schrok de stalker van het feit dat die gebeld werd en sindsdien geen last van gehad
Oke dit vind ik interessant.. dit ga ik doen thanx.. alleen jammer dat je dan niet te weten komt wie het is..

heel raar maar vandaag werd ik weer gebeld smorgens op mijn huistelefoon zie ik nu en tussen de middag op mijn gsm.. soms denk ik dat het een automatisch iets is of zo dat belt tussen de middag.. maar dat kan toch niet EN naar mijn huistelefoon EN naar mijn gsm?

13-09-2013, 18:36

Citaat door moslim1406:
Tangerino
wat is dit dan weer voor een reactie.

13-09-2013, 18:41
Zouzou7t als je telenet hebt kan je een bepaalde nummer draaien en die geeft jou het nummer door van de persoon die je het laatst heeft gebeld. Voor je huisnummer dan.

p.s misschien is het je buurman wel, die weer zin heeft in harira

Pagina's : [1] 2 3