Bekijk volle/desktop versie : combi marokkaanse belg en chinese uit china



Pagina's : [1] 2

11-09-2013, 13:48
En nee geen islamitische chinees maar een chinese met als geloofsovertuiging hindoeïsme.

Heb vandaag op de bus een heel gesprek mogen horen van werk naar huis. Het gesprek was tussen het chinese meisje en een belgische vrouw (wss haar leerkracht die haar nederlandse les geeft, denk ik). Ze begon dan te vertellen over haar man dat een marokkaan blijkt te zijn. Ze hebben elkaar via internet leren kennen, en na een half jaar zijn ze getrouwd en heeft hij haar hier gehaald en wonen hier nu. Niet alleen ik maar heel wat mensen die in de buurt zaten van de dames die het gesprek hoorde keken met grote ogen. Zelfs die belgische vrouw kon het niet geloven en bleef een paar keer zeggen 'een marokkaan met chinese uit china'. Daarna heeft ze gevraagd of ze hun dochter islamitisch gaan opvoeden (ze hebben blijkbaar al een dochtertje). Chinese vrouw antwoordde met bwa en werd rood en dan zei ze dat haar dochter zelf mag kiezen

Nu voor die belgen daar gaat het meest om de combi chinees en marokkaan, maar ik verschiet meer de combi van hindoeïsme en moslim. Dat meisje is zelfs niet van het boek, of hoe je het ook noemt en ze is ook niet bekeerd ondanks dat die man een strenge familie heeft (want ze waren tegen dat meisje maar later toegegeven).

Eerlijk zoiets zie je toch zelden gebeuren?
Ik ken gemengde huwelijken zoals met belg, nederlanders al dan niet bekeerd, of turken of pakistanen. Maar een hindoe, heel apart is dit... Of heb ik achter een grot geleefd en is dit tegenwoordig ook al normaal?

11-09-2013, 13:50


Nou ik kan je er een laten zien die zelfs op tv is geweest.

11-09-2013, 13:51
Geen woorden voor.

11-09-2013, 13:53

Citaat door Aceite:
Nou ik kan je er een laten zien die zelfs op tv is geweest.
Serieus? is het een bekende?
Dit is de eerste keer dat ik zoiets zie, zelfs al de andere belgen die in de buurt zaten volgden het gesprek heel goed mee.

11-09-2013, 13:53


Of bedoel je Boeddhisme? Komt Hindoes voor in CHina?

Verder over jouw stuk.

"combi van hindoeïsme en moslim"

Komt genoeg voor. Genoeg marokkaanse meiden die met ene hindoe trouwen zoals die bekend evan NOS journal in NL.


Ik heb 1 x in NL een Marokkaan gezien met een Chinese/Japanse vrouw.

11-09-2013, 13:55

Citaat door okeoke:
Geen woorden voor.
Haha, ik weet niet of je het meent of gewoon sarcastisch bedoeld, maar die vrouw die haar nederlandse les gaf, gaf ook de indruk van 'ik heb er geen woorden voor' ze kon het maar niet geloven

11-09-2013, 13:57
Marokkaanse sletten doen er alles aan om hun ontmaagding te verduisteren. Maar dat ze zo ver gaan om zich te laten naaien door een Chinees om maagd te blijven... de volgende stap is zeker door het te doen met bacteriën en daarna met atomen

11-09-2013, 14:03

Citaat door Murrie:
Of bedoel je Boeddhisme? Komt Hindoes voor in CHina?

Verder over jouw stuk.

"combi van hindoeïsme en moslim"

Komt genoeg voor. Genoeg marokkaanse meiden die met ene hindoe trouwen zoals die bekend evan NOS journal in NL.


Ik heb 1 x in NL een Marokkaan gezien met een Chinese/Japanse vrouw.


Ja Boeddhisme dan, lmohiem die soort van religie bedoel ik.
Maar de marokkaan die je kent die getrouwd is met de chinese, zal wel van nederland zijn. Hetzelfde voor die marokkaanse met hindie, niet waar?

Vind het apart dat die marokkaanse man helemaal ervoor gegaan is om een chinese uit china te trouwen enzo.
Als het een belgische chinees was, dan zou wat anders zijn, zij kennen immers de gewoonten en mentaliteit van belgen en andere buitenlanders zoals marokkanen.




Citaat door Boney:
Marokkaanse sletten doen er alles aan om hun ontmaagding te verduisteren. Maar dat ze zo ver gaan om zich te laten naaien door een Chinees om maagd te blijven... de volgende stap is zeker door het te doen met bacteriën en daarna met atomen
Ken je echt marokkaanse vrouwen die een toekomst bouwen met een chinees? (islamitische chinezen dat terzijde)
Maar die zullen dan ook van nederland zijn, en zeker met meer een nederlandse mentaliteit dan chinese mentaliteit.

11-09-2013, 14:04

Citaat door noortjeuh:
Serieus? is het een bekende?
Dit is de eerste keer dat ik zoiets zie, zelfs al de andere belgen die in de buurt zaten volgden het gesprek heel goed mee.
Niet zo bekend.

http://www.youtube.com/watch?v=fXqvmNRDcj8

11-09-2013, 14:12

Citaat door Aceite:
Niet zo bekend.

http://www.youtube.com/watch?v=fXqvmNRDcj8
Apart, maar dit is een chinese uit nederland. Ze zal wel meer de nederlandse mentaliteit hebben dan de chinese mentaliteit net als bij sommige marokkanen die ook meer de nl mentaliteit hebben dan de marokkaanse.
Maar een marokkaan die een chinese helemaal uit china haalt, vindt het meer apart. Nu begin ik wel te geloven in liefde dat geen grenzen kent

11-09-2013, 14:14

Citaat door noortjeuh:
Apart, maar dit is een chinese uit nederland. Ze zal wel meer de nederlandse mentaliteit hebben dan de chinese mentaliteit net als bij sommige marokkanen die ook meer de nl mentaliteit hebben dan de marokkaanse.
Maar een marokkaan die een chinese helemaal uit china haalt, vindt het meer apart. Nu begin ik wel te geloven in liefde dat geen grenzen kent
Dat meisje is opgegroeid en geboren in Saudi Arabië

11-09-2013, 14:16

Citaat door Aceite:
Dat meisje is opgegroeid en geboren in Saudi Arabië
Ooh maar dan is het misschien een islamitische chinees, die heb je ook.
Dan is dat geen probleem, al dat zo is dan geeft ze helaas niet de indruk dat ze moslima is, zeker omdat ze een mooie dame is.

11-09-2013, 14:17



Citaat door noortjeuh:
Ja Boeddhisme dan, lmohiem die soort van religie bedoel ik.
Maar de marokkaan die je kent die getrouwd is met de chinese, zal wel van nederland zijn. Hetzelfde voor die marokkaanse met hindie, niet waar? Vind het apart dat die marokkaanse man helemaal ervoor gegaan is om een chinese uit china te trouwen enzo. Als het een belgische chinees was, dan zou wat anders zijn, zij kennen immers de gewoonten en mentaliteit van belgen en andere buitenlanders zoals marokkanen. Ken je echt marokkaanse vrouwen die een toekomst bouwen met een chinees? (islamitische chinezen dat terzijde) Maar die zullen dan ook van nederland zijn, en zeker met meer een nederlandse mentaliteit dan chinese mentaliteit.
Dan?? Er zit een groot verschil tussen hindoes en boeddisten hoor


Ik ken hem niet he..Ik gaf aan een keer gezien. Was een onwijs mooie chinees/japanse vrouw om te zien. Ze hadden ook een schattig kind samen.

Die Marokkaanse met Hindoe is en medewerkerster van NOS journal. Ken haar verder ook niet.

Het is zeker apart om eentje vandaar te importeren.


Wist je dat je in Marokko steeds meer Chinezen hebt die er wonen en werken? Die komen ook met locals in aanmerkingen en zullen ook trouwen.


trouwens in Adam heb je ook een Marokkaanse man die getrouwd is met een Thaise vrouw. Ze hebben samen een halal wok in Adam. Heerlijk eten

11-09-2013, 14:29

Citaat door Murrie:
Dan?? Er zit een groot verschil tussen hindoes en boeddisten hoor


Ik ken hem niet he..Ik gaf aan een keer gezien. Was een onwijs mooie chinees/japanse vrouw om te zien. Ze hadden ook een schattig kind samen.

Die Marokkaanse met Hindoe is en medewerkerster van NOS journal. Ken haar verder ook niet.

Het is zeker apart om eentje vandaar te importeren.


Wist je dat je in Marokko steeds meer Chinezen hebt die er wonen en werken? Die komen ook met locals in aanmerkingen en zullen ook trouwen.


trouwens in Adam heb je ook een Marokkaanse man die getrouwd is met een Thaise vrouw. Ze hebben samen een halal wok in Adam. Heerlijk eten
Ik ken het verschil niet tussen hindoes en boeddisten :s
Jaa maar dat zijn chinezen uit nl, ik heb het over een echt chinees met 100% chinese mentaliteit. Ze vertelde ook dat ze hier geen familie heeft en dat ze met haar man engels sprak en tegen haar kindje chinees.

Idd het is heel apart om te importeren, zeker als het niet iemand is van het boek snap je? Dat wilt dus zeggen dat die marokkaanse man heel hard heeft gevochten om samen met dit meisje een toekomst te bouwen (want hij heeft blijkbaar strenge familie die er eerst tegen waren). Aan de ene kant is dit wel mooi, nl liefde kent geen grenzen en sommigen kunnen zeer ver gaan en kunnen alles opzij zetten zelfs het geloof, dat laatste is wel jammer, maar aan de andere kant vind ik het jammer dat ze bwa zei toen haar gevraagd werd of haar dochter moslima mag zijn.

11-09-2013, 14:42
Chinezen zijn geen hindoes en de meeste zijn atheïst.

Pagina's : [1] 2