Bekijk volle/desktop versie : Iemand ervaring met chemisch peeling of andere soort peeling behandelingen?



11-09-2013, 12:32
Hey dames,

Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn. Welke huidtype hebben jullie en wat zijn de resultaten en waar?

Let me know, ik ben het aan het overwegen, maar zelf heb ik een droge huid

ik hoor graag van jullie


groetjessss

11-09-2013, 12:51


Wil ik ook weten :-)

11-09-2013, 12:56
Waarvoor wil je een peeling nemen? Of waar tegen... Wat wil je als resultaat. Of je nou minder rimpels wilt of bv van een onzuivere huid af is nogal een verschil

11-09-2013, 13:41

Citaat door xCHARMING:
Waarvoor wil je een peeling nemen? Of waar tegen... Wat wil je als resultaat. Of je nou minder rimpels wilt of bv van een onzuivere huid af is nogal een verschil
Ik heb geen rimples, dus eigenlijk voor een schonere huid? Wat doet het precies? gaan er vlekjes weg van puistjes bijvoorbeeld
kun je zo een behandeling ook op een andere plek op je lichaam laten doen?

11-09-2013, 14:30


Ik gebruik zelf vitamina A zuur.

Je kunt daarnaar vragen bij je huisarts, want het is op recept.

Je krijgt er een nieuwe huid door.

Duurt wel lang, ongeveer een jaar, maar dan heb je ook wat.

11-09-2013, 14:47
Aha Gel van meditopics is een peeling op basis van glycolzuur voor thuisgebruik. Ik ben er tevreden over en heb de tube van 10% glycholzuur gekocht.

11-09-2013, 14:56

Citaat door ZijnDame:
Heb een tijd geleden microdermabrasie behandeling gedaan, omdat ik op mijn wang wat vlekjes had van uitgeknepen puistjes.. 1 behandeling en ze waren allemaal weg.. Nu heb ik gelukkig best wel een makkelijke huid.. Normaal geen puistjes maar in die stres periode was mijn huid heel onrustig. Mijn vriendin die wel een slechte huid heeft doet eens in de zoveel tijd de behandeling en vind het wel een hele verbetering met een halfjaar geleden!
Heb je adresgegevens? wat is de prijs? en kun je zo een behandel;ing ook op je rug laten doen?

11-09-2013, 15:29

Citaat door DidiCloset:
Heb je adresgegevens? wat is de prijs? en kun je zo een behandel;ing ook op je rug laten doen?
Hangt echt af v je huid hoor. Heb 5 behandeling en daarna zag ik nog niet echt het verschil. Waardoor huidtherapeute me adviseerde om te stoppen.

12-09-2013, 08:27

Citaat door DidiCloset:
Ik heb geen rimples, dus eigenlijk voor een schonere huid? Wat doet het precies? gaan er vlekjes weg van puistjes bijvoorbeeld
kun je zo een behandeling ook op een andere plek op je lichaam laten doen?
Ik heb zelf een slechte huid (gehad). Wat kleine littekentjes en onzuiver. Ik heb eerst microdermabrasie icm de dermapen gedaan, hierna kreeg ik dan een masker. Dit koste mij € 225,- per keer uit me hoofd. Dit waren dan wel 2 behandelingen plus dus dat masker. Ik zag wel wat verschil maar niet echt erg veel.. Of naja, niet het resultaat wat ik wilde.

Toen ben ik over gegaan op TCA peelings. Die heb je van 30% (1 laag, complete vervelling en als het mis gaat gaat het goed mis hihi) maar ook van 7 %. De laatste heb ik gedaan. Hier doet ze bij mij ongeveer 4 lagen van op. Ga je compleet vervellen en het ziet er niet uit. Maar ik merk enorm veel verschil en mensen noemen het ook op dat ik er heel goed uit zie, straal e.d. Deze kost me € 140,- per x. Ik mag van te voren niet in de zon. tot 2 weken na de behandeling moet ik mezelf in smeren met zonnefactor 30-50. Maar het is me het waard! Als je vragen hebt mag je ze stellen.. Dit is trouwens wel de extreemste chemische peeling voor zover ik weet... De TCA laat je huid als het ware extreem snel vernieuwen.. Ook heb ik gemerkt dat de TCA nadat ik compleet vervelt ben alsnog door werkt onder mijn huid.. Je moet dus wel geduld hebben.. in oktober heb ik er weer 1 en daarna begin ik pas weer in het nieuwe jaar zodat me huid ook wat kan rusten.