Bekijk volle/desktop versie : Kan ik zwanger zijn, of toch niet????



Pagina's : [1] 2

03-02-2005, 23:01
Salaam aleikoum zusters.. help me alsjeblieft met het antwoord op mijn vraag..

Ik wil heel graag zwanger worden.. helaas zit mijn man veel in het buitenland en denk ik dat dat wel lang zal kunnen duren maar Allah oe alem.. Als Allah het wil zal het gebeuren..

Nu ben ik al een dag of 6 over tijd.. heb gister een test gedaan en die was negatief.. toch twijfel ik.. Omdat ik me afvroeg: stel dat ik pas een anderhalve week zwanger ben, zou die test dat dan kunnen aangeven of is het daar nog te vroeg voor?

Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil en denk ook dat het daardoor kan komen dat ik over tijd ben.. Ik wil nog wel een andere test doen maar had op internet gelezen dat dat zwangerschaps hormoon pas duidelijk word na 3 weken..

Pffff lange vraag sorry maar heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik evengoed zwanger zijn (bv dus pas 2 weken en dat ik de test dus te vroeg gedaan heb)

En is dat normaal dat ik nu dus al 6 dagen over tijd ben? Ik hoop dat ik zwanger ben maar eerlijk gezegd denk ik dat het komt omdat mijn hormoonhuishouding raar aan het doen is

Welke zuster heeft hier ervaring mee en kan mij een tip of advies geven..

Alvast bedankt..

04-02-2005, 11:36


Salaam meid,

Het kan zijn dat het zwangerschapshormoon niet voldoende aanwezig is in je bloed en dat je daarom nega test. Bij iedere vrouw is het anders. Sommige testen meteen positief en andere moeten echt wachten tot ze 2 wken overtijd zijn. Ik zou zeggen wacht nog een weekje en test daarna nog een keer. Je zegt dat je al 3 maanden geleden bent gestopt met de pil, heb je daarna een regelmatige cyclus gehad of niet? Meid ik hoop voor je dat het raak is!!! Succes!!

groetjes Ouissam

04-02-2005, 14:22

Citaat door Ouissam:
Salaam meid,

Het kan zijn dat het zwangerschapshormoon niet voldoende aanwezig is in je bloed en dat je daarom nega test. Bij iedere vrouw is het anders. Sommige testen meteen positief en andere moeten echt wachten tot ze 2 wken overtijd zijn. Ik zou zeggen wacht nog een weekje en test daarna nog een keer. Je zegt dat je al 3 maanden geleden bent gestopt met de pil, heb je daarna een regelmatige cyclus gehad of niet? Meid ik hoop voor je dat het raak is!!! Succes!!

groetjes Ouissam
Dankjewel zuster.. Ik vind het moeilijk om te wachten hihi.. Ben zo ongeduldig.. En mijn man gaat maandag weer weg dus dan moet ik weer 2 maanden wachten voor ik weer een kans krijg.. Ik ben 3 maanden gestopt ja en de eerste keer was ik ongesteld geworden gewoon op tijd maar wel maar 2 dagen Toen stopte het opeens, 5 dagen daarna werd ik weer ongesteld en dat duurde dus 1 week.. Nu moet ik dus ongesteld worden eigenlijk de 29ste (mijn moeder had dat uitgerekend) en dus ben wel overtijd.. mijn man was de 18de terug gekomen en dus stel dat het een week na de 18de gelukt is dan zou die test dat nog niet "zien" toch? Ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden en ben ook wel bang dat ik dus eigenlijk niet zwanger ben.. toch is er nog een klein beetje hoop haha.. Ik ga over 1 week nog een testje doen..

04-02-2005, 18:31
is er niemand die dit meegemaakt heeft????

04-02-2005, 21:33


Salaam Aleikoem

ik heb het bij de zwangerschap van mijn oudste zoontje gehad.
Ik deed toen ik net overtijd was de test en die bleek begetief te zijn.
Toen heb ik een week later de test herhaald en toen was het positief.

Moge Allah subhana wa taal je wensen doen uitkomen inshaAllah en je een zoon of een dochter schenken AMIEN


Wa aleikoem assalam wa rahmatallah wa barakatuh OumYAssine

05-02-2005, 00:12
(
Citaat door OumYAssine:
Salaam Aleikoem

ik heb het bij de zwangerschap van mijn oudste zoontje gehad.
Ik deed toen ik net overtijd was de test en die bleek begetief te zijn.
Toen heb ik een week later de test herhaald en toen was het positief.

Moge Allah subhana wa taal je wensen doen uitkomen inshaAllah en je een zoon of een dochter schenken AMIEN


Wa aleikoem assalam wa rahmatallah wa barakatuh OumYAssine
Aleikoum salaam.. Oh ik hoop dat dat bij mij ook zo zal zijn insha Allah.. maar ik heb pijn in mijn onder rug en bij mij onderbuik dus ben bang dat ik zo ongesteld word Maar ik blijf nog ff hopen en bedankt voor je reactie en amien..

05-02-2005, 12:07
Help.. vanmorgen had ik 3 hele kleine roze vlekjes in mijn ondergoed, ben ik nou ongesteld geworden???? Ik ben net 2 keer al naar toilet gegaan maar niks.. Wat is dat nou???? Weet iemand het??

05-02-2005, 12:27

Citaat door faizaatje79:
Help.. vanmorgen had ik 3 hele kleine roze vlekjes in mijn ondergoed, ben ik nou ongesteld geworden???? Ik ben net 2 keer al naar toilet gegaan maar niks.. Wat is dat nou???? Weet iemand het??
hmm.. waarschijnlijk het begin van je menstruatie.... wa Allah oe a3lem... heb geduld en Allah swt zal je daarvoor belonen.

05-02-2005, 13:16

Citaat door laila00:
hmm.. waarschijnlijk het begin van je menstruatie.... wa Allah oe a3lem... heb geduld en Allah swt zal je daarvoor belonen.
Amien zuster..

05-02-2005, 13:32
Ik hoop echt van harte dat je wel zwanger bent... bi idni Allah
Laat het ons weten

05-02-2005, 13:45

Citaat door Glimlachje:
Ik hoop echt van harte dat je wel zwanger bent... bi idni Allah
Laat het ons weten
Ik hoop het ook maar ik ben bang van niet.. ik had gisteren die vlekjes en denk dat mijn ongesteldheid eraan komt.. Ik vertouw op Allah en moet geduld hebben.. Ik ben alleen niet zo geduldig wat dit betreft .. Ghair insha Allah..

05-02-2005, 13:45
Maarre zal jullie zeker wel op de hoogte houden..

05-02-2005, 13:50



Citaat door Glimlachje:
Ik hoop echt van harte dat je wel zwanger bent... bi idni Allah
Laat het ons weten
Maar ik had ergens gelezen dat jij wel zwanger was toch?? Ergens in een topic over zwanger zijn of zo.. in elk geval mocht het zo zijn dan alsnog gefeliciteerd.. Ben blij voor je.. nu ik nog

05-02-2005, 14:44

Citaat door faizaatje79:
Maar ik had ergens gelezen dat jij wel zwanger was toch?? Ergens in een topic over zwanger zijn of zo.. in elk geval mocht het zo zijn dan alsnog gefeliciteerd.. Ben blij voor je.. nu ik nog
Aaaah das nou heel lief van je en attent :blauwkus:

Ja ik ben wel zwanger hamdoelillah... Weet meer volgende week insha Allah...

Ja nu jij nog, komt wel insha Allah... Misschien ben je wel zwanger ik deed een test wat positief was maar had toch een bloeding... Ghair insha Allah..

06-02-2005, 13:44
Salaam aleikoum sista's..

ben een beetje verdrietig.. ben vanmorgen ongesteld geworden.. Ik had het eigenlijk wel verwacht maat toch gehoopt van niet.. Maar wel bedankt voor jullie steun en volgende keer beter.. insha Allah

Glimlachje: veel succes met je zwangerschap.. en laat weten hoe het gaat? Ben je pas zwanger?..

Pagina's : [1] 2