Bekijk volle/desktop versie : Meisje (18) doodgeschoten bij poging vriend te verrassen



Pagina's : [1] 2

08-09-2013, 22:14


Een 18-jarig meisje uit Longmont, in de Amerikaanse staat Colorado, die haar vriend wilde verrassen en zich in zijn kast had verstopt, is doodgeschoten. Toen de 21-jarige vriend thuiskwam, sprong het meisje uit haar schuilplaats om haar vriend te laten schrikken. Die schoot in een reflex op zijn 'belager'.

Het slachtoffer, Premila Lal, werd in allerijl door de schutter en twee familieleden naar het ziekenhuis gebracht, maar dat mocht niet meer baten. Kort nadat ze in het ziekenhuis was aangekomen, overleed het meisje.

De schutter is gearresteerd op verdenking van kindermisbruik en het onnodig in gevaar brengen van derden. Volgens mediaberichten wordt hij er ook van verdacht een minderjarige toe te laten een vuurwapen te dragen. Hij zou de 15-jarige broer van het slachtoffer hebben toegestaan een wapen te dragen zonder daarvoor de toestemming van diens ouders te vragen. Dat is in Colorado een misdrijf.

De vader van het slachtoffer getuigde op CBS Denver: 'Ik koester geen wrok. Wij hebben een dochter verloren, we willen niet dat de ouders van haar vriend hun zoon verliezen. Het was een ongeluk.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3506055/2013/09/08/Meisje-18-doodgeschoten-bij-poging-vriend-te-verrassen.dhtml

08-09-2013, 22:39


Amerikuuuhhhh Fuck yeahh!

08-09-2013, 22:42
Heel mooi............Niks te doen.

08-09-2013, 23:00

Citaat door amazighi:
waarom veranderen zowat alle iraneuzen van geslacht?
Dat zijn van die dingen die jij als enige in jouw hoofd haalt. Dan moet je je afvragen waar jij niet spoort.

08-09-2013, 23:05



Citaat door amazighi:
waarom veranderen zowat alle iraneuzen van geslacht?
Waarom zijn Tuneuziers goedkope sletjes van Franse toeristen en een eeuwige kolonie van Franse meesters? gekke croissant-sletjes
.
Jij lijkt echt op een trouwe hondje die steeds terugkomt naar zijn baas. Hoe vaak moet ik je zeggen ik hoef je aandacht niet fransenzoontje. Laat mij broekpijp los en ophoepelen verarabiseerde gek.

08-09-2013, 23:06

Citaat door amazighi:
waarom veranderen zowat alle iraneuzen van geslacht?
Zo dat is erg.

Dacht dat ze alleen aan hun neuzen doen.

08-09-2013, 23:06
Raar verhaal; die vent liep met een vuurwapen in de aanslag en veiligheidspal omgezet?

08-09-2013, 23:11

Citaat door amazighi:
Oei oei, gevoelig snaartje.. Je papa moet je nu mama noemen?
Standaard reactie van een Tuneuzische croissant sletje, nakomeling van franse kolonisten
Ik zie dat je in je account aangeeft dat je een vrouw bent. Zit je je fantasieën achterna?

08-09-2013, 23:15

Citaat door amazighi:
hihi
sluit je een contractje via jullie sekte van een half uur... blijkt het een dude te zijn..
knettergek verslaafd volkje
Jij maakt gelukkig geen rare opmerkingen hier.....

08-09-2013, 23:18

Citaat door amazighi:
hihi
sluit je een contractje via jullie sekte van een half uur... blijkt het een dude te zijn..
knettergek verslaafd volkje
Is dat het enige? contractje en geslacht blabla. Je valt in herhaling.

Ik sluit 5 minuten contract met Tuneuzische vrouwen op advies van Franse reisbureaus. 1 Franse euroshopper croissant en 5 cent doet ze voor 5 minuten. Herinnert ze gelijk aan de praktijken van hun oma's niet zo lang geleden.

08-09-2013, 23:28

Citaat door anti-Amerika:
Is dat het enige? contractje en geslacht blabla. Je valt in herhaling.

Ik sluit 5 minuten contract met Tuneuzische vrouwen op advies van Franse reisbureaus. 1 Franse euroshopper croissant en 5 cent doet ze voor 5 minuten. Herinnert ze gelijk aan de praktijken van hun oma's niet zo lang geleden.
Jij lijkt mij ook geen geestelijke aanwinst. Praat eens normaal over vrouwen.

08-09-2013, 23:37

Citaat door Globi:
Jij lijkt mij ook geen geestelijke aanwinst. Praat eens normaal over vrouwen.
Ik heb het over onderdanige Tuneuziers, afkomstig uit het land van Kinderliefhebbers/pedofielen en prostituees. Het land waar Franse toeristen naar toe gaan om te genieten van intieme plezier.


Citaat:
In earlier films, including Man of Ashes (Rih Essedd 1986) director and writer Nouri Bouzid depicts controversial issues in Tunisian society, addressing social issues like prostitution, pedophilia and inter-faith relations between Tunisian Muslims and Tunisian Jews. In the 1991 film Bezness, he explores the emerging sexual tourism trade inside the country.

Pagina's : [1] 2