Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde dames,Hoe heb jij je man leren kennen?



Pagina's : [1] 2 3 4

08-09-2013, 18:18
ik ben benieuwd

08-09-2013, 18:21


mijn prins ken ik van m.nl

08-09-2013, 18:23

Citaat door flowerbomm:
mijn prins ken ik van m.nl



Ahw wat lief. En hoe is dat te werk gegaan? gewoon tijdens het pmen...

08-09-2013, 18:25
Sssssschool.

08-09-2013, 18:27



Citaat door Tamatoth-Farid:
Ahw wat lief. En hoe is dat te werk gegaan? gewoon tijdens het pmen...
ja zo iets ik wil niet veel vertellen want heb hem ook hier zwart gepraat op de form met zijn foto en al zijn gegevens omdat ik niet kon geloven dat hij na 2 keer zien naar mijn ouders wilde komen hahaha

08-09-2013, 18:27

Citaat door gaijin:
hlef .....
Wallah

08-09-2013, 18:27

Citaat door Vreemdelingetje:
Sssssschool.


leuk,zat hij dan in je klas? of zat i in een andere klas en had hij een oogje op je

08-09-2013, 18:28
Thuis bij me ouders op de bank

08-09-2013, 18:31

Citaat door flowerbomm:
ja zo iets ik wil niet veel vertellen want heb hem ook hier zwart gepraat op de form met zijn foto en al zijn gegevens omdat ik niet kon geloven dat hij na 2 keer zien naar mijn ouders wilde komen hahaha


Ik begrijp je meid. Je hoeft mij hier ook niet te zeggen hoe ik hem hebt leren kennen als je dat niet wilt.

Citaat door Gaatjouniksaan:
Thuis bij me ouders op de bank
Gewoon klop klop klop. Ik kom dochter van xxxxx hand vragen? je hebt hem dus nooit gezien..

08-09-2013, 18:39

Citaat door Tamatoth-Farid:
Ik begrijp je meid. Je hoeft mij hier ook niet te zeggen hoe ik hem hebt leren kennen als je dat niet wilt.


Gewoon klop klop klop. Ik kom dochter van xxxxx hand vragen? je hebt hem dus nooit gezien..
Zijn oom is beste vriend van me vader. Hij wist niet dat me vader dochters had, dus hij kwam een keer op bezoek. En me moeder was ziek en ik ging toen thee brengen. Zo hebben ze toen gebeld dat ze me hand wouden komen vragen en heb ingestemd. We hebben elkaar de eerste keer thuis bij me ouders gezien en een gesprekje gevoerd. We hadden 2 weken denktijd om ja of nee te zeggen. Het was ja geworden en zo is het van de een naar de andere gekomen.

Nu Alhamdullilah 5 jaar samen en In Shaa Allaah een 2e kind krijgen we.

08-09-2013, 18:48
Upp! Leuke verhaaltjes hihi

08-09-2013, 18:48

Citaat door Gaatjouniksaan:
Zijn oom is beste vriend van me vader. Hij wist niet dat me vader dochters had, dus hij kwam een keer op bezoek. En me moeder was ziek en ik ging toen thee brengen. Zo hebben ze toen gebeld dat ze me hand wouden komen vragen en heb ingestemd. We hebben elkaar de eerste keer thuis bij me ouders gezien en een gesprekje gevoerd. We hadden 2 weken denktijd om ja of nee te zeggen. Het was ja geworden en zo is het van de een naar de andere gekomen.

Nu Alhamdullilah 5 jaar samen en In Shaa Allaah een 2e kind krijgen we.



Mooi Jij hebt hm op een mooie plek en op de juiste manier leren kennen. Moge Allah swt jullie nog zoveel jaren geluk en liefde geven.

08-09-2013, 18:51



Citaat door Tamatoth-Farid:
Ik begrijp je meid. Je hoeft mij hier ook niet te zeggen hoe ik hem hebt leren kennen als je dat niet wilt.
thanks

08-09-2013, 18:58

Citaat door Tamatoth-Farid:
leuk,zat hij dan in je klas? of zat i in een andere klas en had hij een oogje op je
Nee niet bij mij in de klas. Hij is 3 jaar ouder dan ik.

08-09-2013, 20:20
niet zo romatisch maar via bekende haha, maar hamdouialh meteen past boem in love

Pagina's : [1] 2 3 4