Bekijk volle/desktop versie : Salam alikom Sihr Dakkaf verwijderen HELP



08-09-2013, 16:43
Salam alikom Sihr Dakkaf verwijderen HELP



Salam Alikom,

Wegens omstandigheden kan ik mijn verhaal niet hier plaatsen. Waar het omgaat is dat ik opzoek ben naar iemand in Nederland/Marokko etc die dakkaf kan verwijderen.

Mijn dank is groot!!

08-09-2013, 16:55



Citaat door DinaD:
Salam alikom Sihr Dakkaf verwijderen HELP



Salam Alikom,

Wegens omstandigheden kan ik mijn verhaal niet hier plaatsen. Waar het omgaat is dat ik opzoek ben naar iemand in Nederland/Marokko etc die dakkaf kan verwijderen.

Mijn dank is groot!!
Wa alikum assalam oeghty,

Slechts op basis van ruqya asharhiya en hiermee sabab doende en ter genezing bi idni Allah kan eventueel aangedane sihr in welke vorm dan ook vernietigd worden op het daarvoor reeds voorbeschikte tijdstip meis. Een mens kan dus geen sihr verwijderen, dat is dus een misvatting. Je dient dus dagelijks aan ruqya asharhiya te gaan doen en de daarbij behorende voorschriften voor een spoedige verlossing ervan bi idni Allah op te gaan volgen oeghty. Moge Allah subhanahu watahala het voor de beproefde vergemakkelijken. Allahuma ameen. Ghair insha Allah!

08-09-2013, 17:01
Amin, soukran maar dit makkelijk gezegd dan gedaan Arab-Ella

08-09-2013, 17:07

Citaat door DinaD:
Amin, soukran maar dit makkelijk gezegd dan gedaan Arab-Ella
Afwan. Maar niet onmogelijk anders was ons dit niet aanbevolen als voortreffelijke geneeswijze. Immers de Edele Koran is hiervoor het enige medicijn. En sihr met sihr bestrijden als uitvlucht zoals velen doen, daar wordt het echt alleen maar erger door en met alle bijbehorende kwalijke gevolgen van dien. Tawakkal alla Allah! Ghair insha Allah!

10-09-2013, 15:55


Djazak Allah ou Ghairan

10-09-2013, 20:42
Assalamu 'alaykum, doe jij elke dag je ochtend en avond adhkaar?

Begin daarmee om op te starten. Ren aub niet naar een imam die je kaalplukt, aub, probeer eerst zelf wat stappen te ondernemen.

12-09-2013, 12:23
Een Imaam vraagt geen geld!! tenminste waar ik naar toe ben gegaan.

12-09-2013, 12:37

Citaat door DinaD:
Djazak Allah ou Ghairan
Allahuma ameen. Ghair insha Allah!

19-09-2013, 17:34
Wat ik dus heb begrepen??


Sihr is dus werk van de sjajatien! Die mensen die zwarte magie bij iemand doen, moeten eerst hun ziel verkopen aan de duivel alvorens de duivel werk zijn werk verricht!

De duivel stuurt djinns om het leven zwaarder te maken! Als jij naar rechts wilt, stuurt de duivel je express naar links! Zo word je helemaal gek in je hoofd en bewandel je niet je eigen pad je levenspad! Dan kom je ergens terecht waar je helemaal niet moet zijn??

Maaaaar wat veel mensen vergeten?? Is dat wij mensen sterker zijn dan djinns! Zij zijn bang voor ons en al helemaal als je koran op zet en bid die djinn word helemaal moe! En Allah bepaalt jouw tijdstip van genezing!

En de mensen die sihr doen GADVERRRR hoe laag kun je zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe kunnen die mensen zich zelf in de spiegel aankijken?????? Terwijl je broeder of zuster helemaal KAPOT gaat! het leven is al zo moeilijk in deze harde maatschappij, je moet echt vechten voor je plekje! En dan komen die megole nog met hun SIHR??????????????? Ga leven zoeken!