Bekijk volle/desktop versie : Barrada namens alle speler : Laat Taoussi aan het roer



Pagina's : [1] 2

08-09-2013, 12:12
Barrada liet gisteren op de persconferentie weten dat alle spelers achter Rachid Taoussi staan , alle spelers staan achter Bondscoach Rachid Taoussi en willen dat Taoussi ook aanblijft.

Het bericht kon ook niet duidelijker aan de nieuwe president van de FRMF om de contract van Taoussi te verlengen.

Verder liet Taoussi weten dat die graag wil doorgaan hij is trots om bondscoach te zijn van Marokko 'We hebben laten zien zien dat we een team bouwen voor de toekomst met veel jonge spelers






--
los van het artikel Marokko begon gisteren met 6 spelers die in het Olympische elftal hebben gespeeld.
1-Amsif
2-Noussair
3-Feddal
4-Bergdich
5-Elkadouri
6-Barrada

08-09-2013, 12:13


Schoothondje.

08-09-2013, 12:44
Ik kan het wel begrijpen
Voor de persoon Taoussi hebben ze respect
Hij kent de Koran, leidt het gebed tijdens trainingen, prettig in de omgang

Maar er komt meer bij kijken, tactisch is hij gewoon zwak

08-09-2013, 13:36
Zal best een prima kerel zijn, maar namens alle sporthoekleden, zorg voor een Europese bondscoach

08-09-2013, 13:38


aub niet, zet verbeek erin of haal die fransman van zambia. deze clown is hysterisch, kijk hoe die staat te schreeuwen aan de zijkant samen met zn assistent. Hallo dit zijn geen botola spelers die je constant moet aansturen, het zijn profs.

08-09-2013, 13:45
Hij was gisteren wel druk bezig met coachen , deed ze vest na een kwartier al uit !! maar wel goed van Si Rachid om dat te doen.

Van mij mag die aanblijven want er zijn nog maar 5 of 6 oefenwedstrijden voordat de Afrika-Cup begint in eigen land.

08-09-2013, 13:48

Citaat door casaoui01:
Zal best een prima kerel zijn, maar namens alle sporthoekleden, zorg voor een Europese bondscoach
Spreek voor jezelf. Ik wil dat ie aanblijft. Moet maar een keertje routine komen eerst alvorens weer verder te kijken. Marokko is een schande wat betreft coaches ontslaan en het wordt telkens toch maar niet beter. Wij zijn het Palermo van de landenteams. Hij moet blijven.

08-09-2013, 14:17
Waarom verdient hij het om te blijven?
Zijn de resultaten goed? Eerste ronde uitgeschakeld in de makkelijkste poule ooit van een afrika cup.
Zijn selectiebeleid is nog erger dan die van gerets. Iemand die een chakir selecteert voor de afrika cup en basser thuislaat die heeft geen verstand van voetbal.
Iemand die alleen maar leugens verspreid over spelers en nooit kritiek kan hebben is voor mij een zwakke coach,

08-09-2013, 14:49

Citaat door casaoui01:
Zal best een prima kerel zijn, maar namens alle sporthoekleden, zorg voor een Europese bondscoach
waarom wil je een europese bondscoach?

08-09-2013, 15:04

Citaat door broeder1993:
waarom wil je een europese bondscoach?
Omdat daar de voetbalkennis is.

08-09-2013, 15:28
Ik verdedigde Rachid altijd tot ik zag dat hij er echt niks van bakt op de Afrika Cup en alleen botala spelers opriep tegen Tanzania. Hij is tactisch zwak en weet niet wat de spelers kunnen.

Het enige ervaring dat hij heeft is in de Botala met Fes en veder helemaal niks.

08-09-2013, 15:36

Citaat door DracullaLN:
Ik verdedigde Rachid altijd tot ik zag dat hij er echt niks van bakt op de Afrika Cup en alleen botala spelers opriep tegen Tanzania. Hij is tactisch zwak en weet niet wat de spelers kunnen.

Het enige ervaring dat hij heeft is in de Botala met Fes en veder helemaal niks.
Nee hij heeft niet alleen maar ervaring in de botola....

08-09-2013, 15:38



Citaat door MountakhabMaroc:
Nee hij heeft niet alleen maar ervaring in de botola....
Waar dan nog? Welke land heeft hij Gecoacht?

08-09-2013, 15:52

Citaat door DracullaLN:
Waar dan nog? Welke land heeft hij Gecoacht?
Taoussi zou in Europa niet eens bij een Fortuna Sittard aan de bak komen

08-09-2013, 15:54

Citaat door DracullaLN:
Waar dan nog? Welke land heeft hij Gecoacht?
jong Marokko

Pagina's : [1] 2