Bekijk volle/desktop versie : Krachttraining voor vrouwen?!: GEWOON DOEN!!



Pagina's : [1] 2

03-02-2005, 20:09
wie is het met mij eens...!! hoor het graag, na jullie reacties heb ik er aan toe tevoegen waarom!!

03-02-2005, 21:04


Ja, ik doe het al een tijdje en merk al dat ik in me armen veeel meer kracht heb gekregen als voorheen vooral links... doen !

03-02-2005, 21:04
Maar ik doe niet alleen kracht .. beetje alles in 1

03-02-2005, 22:40

Citaat door samira_boxer:
wie is het met mij eens...!! hoor het graag, na jullie reacties heb ik er aan toe tevoegen waarom!!
hallo? het is toch niet de bedoeling dat ik breed word hoor, want soms heb ik dat gevoel wel als ik zwaarder als 20 kg ga?

03-02-2005, 22:52



Citaat door miss_kaftan:
hallo? het is toch niet de bedoeling dat ik breed word hoor, want soms heb ik dat gevoel wel als ik zwaarder als 20 kg ga?
..dan zijn je armen wel ff beetj opgepompt ja maar ziet r nie breed uit gewoon vrouwlijk nog niet als chi bulldozer

04-02-2005, 22:20

Citaat door ~M@ghrAbiA~:
Ja, ik doe het al een tijdje en merk al dat ik in me armen veeel meer kracht heb gekregen als voorheen vooral links... doen !
En doe je dat gewoon thuis? En wat doe je dan precies?

Hoe is het daar in Zimbabwe?

04-02-2005, 22:28

Citaat door Glimlachje:
En doe je dat gewoon thuis? En wat doe je dan precies?

Hoe is het daar in Zimbabwe?
ja indd zou ik ook wel willen weten ?

04-02-2005, 22:30

Citaat door miss_kaftan:
ja indd zou ik ook wel willen weten ?
Wat wil je ook weten? wat ze precies doet met krachttraining
of hoe het is in Zimbabwe?

04-02-2005, 22:31

Citaat door Glimlachje:
Wat wil je ook weten? wat ze precies doet met krachttraining
of hoe het is in Zimbabwe?
hahhah nee , krachttraining natuurlijk!! ik doe het zelf ook maar ben bang dat ik brede armen krijg is natuurlijk niet de bedoeling dat ik op een mannenwijf ga lijken

04-02-2005, 22:42

Citaat door Glimlachje:
En doe je dat gewoon thuis? En wat doe je dan precies?

Hoe is het daar in Zimbabwe?
Ja we hebben een sportschool in Zimbabwe
gelukkig !


Maar ik doe beetje alles in 1 waarvan ook krachttraining een onderdeel is.
met bijv gewichtjes van 5kilo in elke hand.. en dan oefeninge doen.. echt brande nie normaal lijkt licht...je moet verschillende oefeningen doen en an z o 8series
en 1 serie is dan 10x dat beoefenen wat je gevraagd word.

of met de apparaten die zijn wel nog zwaarder doordat ze je in series doet elke x opnieuw zodat j ehet goed traint. je kan aan elke kant van aparaat aantal kilo neerlegge
10 of 20 maar dat is zwaar.. voor elk arm 20..
je kan t wel aan maar dan verzuur je je spieren...


04-02-2005, 22:46

Citaat door miss_kaftan:
hahhah nee , krachttraining natuurlijk!! ik doe het zelf ook maar ben bang dat ik brede armen krijg is natuurlijk niet de bedoeling dat ik op een mannenwijf ga lijken
hahahaha ik hoop het niet voor je meid...Ik wens je veel succes...

04-02-2005, 22:47

Citaat door ~M@ghrAbiA~:
Ja we hebben een sportschool in Zimbabwe
gelukkig !


Maar ik doe beetje alles in 1 waarvan ook krachttraining een onderdeel is.
met bijv gewichtjes van 5kilo in elke hand.. en dan oefeninge doen.. echt brande nie normaal lijkt licht...je moet verschillende oefeningen doen en an z o 8series
en 1 serie is dan 10x dat beoefenen wat je gevraagd word.

of met de apparaten die zijn wel nog zwaarder doordat ze je in series doet elke x opnieuw zodat j ehet goed traint. je kan aan elke kant van aparaat aantal kilo neerlegge
10 of 20 maar dat is zwaar.. voor elk arm 20..
je kan t wel aan maar dan verzuur je je spieren...

Oef meid, ik ben al moe bij het lezen ervan... Ik voel de spierpijn al...

Maar heb echt bewondering voor je ga zo door

04-02-2005, 22:53


ja spierpijn is te erg.. maja als k train dan voel je t nie pas later als ik te ver ga voel k me spiere space
dus dan voel k 4dage pijn ofso maja moet r iets voor over hebbe

04-02-2005, 23:11

Citaat door ~M@ghrAbiA~:
ja spierpijn is te erg.. maja als k train dan voel je t nie pas later als ik te ver ga voel k me spiere space
dus dan voel k 4dage pijn ofso maja moet r iets voor over hebbe
Doe wel rustig aan meisje

04-02-2005, 23:33
maar schatjeeeessss weet niemand waar trainingen worden gegeven in utrecht door een vrouw!! en dan heb ik het over kickbox trainingen !!!!!!

Pagina's : [1] 2