Bekijk volle/desktop versie : vrouw met issues



Pagina's : [1] 2 3 4

06-09-2013, 12:19
Ewa mannen wie heeft ooit een vrouw met issues ontmoet maar met issues bedoel ik, klinische depressie, suicidaal, obsessief gedrag, bordeliner ect

Hoe ging jij ermee om?

06-09-2013, 12:27


Ik had ooit contact met eentje maar ik had geen interesse maar we hielden contact. Later merkte ik echt dat ze psycho trekjes had. Ze vertelde dat ze binnen een paar dagen iets van 20kg was afgevallen door niet meer te eten en alleen water te drinken. Ze vond dat heel goed van haar zelf. Toen gaf ze ook subtiele hints over zelfmoord over de telefoon. Het enge was is dat het van de buitenkant niet te zien is gewoon een girl next door en deed nog ook HBO opleiding.

06-09-2013, 12:29

Citaat door ZeeRover:
Ik had ooit contact met eentje maar ik had geen interesse maar we hielden contact. Later merkte ik echt dat ze psycho trekjes had. Ze vertelde dat ze binnen een paar dagen iets van 20kg was afgevallen door niet meer te eten en alleen water te drinken. Ze vond dat heel goed van haar zelf. Toen gaf ze ook subtiele hints over zelfmoord over de telefoon. Het enge was is dat het van de buitenkant niet te zien is gewoon een girl next door en deed nog ook HBO opleiding.
Dat zie je vaak ook niet van de buitenkant, maar wat jij beschrijft is meer aandacht zoeken. Iemand die echt depri is en over zelfmoord nadenkt, doet dat niet op deze manier. Waarom denk je dat het vaak voor hun naaste een shock is..

06-09-2013, 12:30

Citaat door ZeeRover:
Ik had ooit contact met eentje maar ik had geen interesse maar we hielden contact. Later merkte ik echt dat ze psycho trekjes had. Ze vertelde dat ze binnen een paar dagen iets van 20kg was afgevallen door niet meer te eten en alleen water te drinken. Ze vond dat heel goed van haar zelf. Toen gaf ze ook subtiele hints over zelfmoord over de telefoon. Het enge was is dat het van de buitenkant niet te zien is gewoon een girl next door en deed nog ook HBO opleiding.
20 kg afvallen in een paar dagen :/

Hoe ging je daarmee om als ze 't over zelfmoord had ?

06-09-2013, 12:35



Citaat door ZeeRover:
Ewa mannen wie heeft ooit een vrouw met issues ontmoet maar met issues bedoel ik, klinische depressie, suicidaal, obsessief gedrag, bordeliner ect
Hoe ging jij ermee om?

Citaat door ZeeRover:
Ik had ooit contact met eentje maar ik had geen interesse maar we hielden contact. Later merkte ik echt dat ze psycho trekjes had. Ze vertelde dat ze binnen een paar dagen iets van 20kg was afgevallen door niet meer te eten en alleen water te drinken. Ze vond dat heel goed van haar zelf. Toen gaf ze ook subtiele hints over zelfmoord over de telefoon. Het enge was is dat het van de buitenkant niet te zien is gewoon een girl next door en deed nog ook HBO opleiding.
Uiteindelijk proberen afstand te nemen. Je kan goede bedoelingen hebben met helpen, maar zulke personen hebben juist meer aan professionele hulp. Jij kan het alleen maar verslechteren.

Ze kan bijv. te veel aan jou gaan hechten en jou dan als haar redmiddel/doel in leven enzo zien.

06-09-2013, 12:35

Citaat door S_K:
20 kg afvallen in een paar dagen :/

Hoe ging je daarmee om als ze 't over zelfmoord had ?
ik ging flippen want ik wou dat niet op me geweten ik had de ergste doom scenario's in me hoofd

06-09-2013, 12:37

Citaat door ZeeRover:
ik ging flippen want ik wou dat niet op me geweten ik had de ergste doom scenario's in me hoofd
Ja dat begrijp ik, lijkt me ook echt heftig. Zei ze dat 't wat jou te maken had? Of dat ze je hulp nodig had? Jemig wat erg :S

06-09-2013, 12:41

Citaat door Murrie:
Uiteindelijk proberen afstand te nemen. Je kan goede bedoelingen hebben met helpen, maar zulke personen hebben juist meer aan professionele hulp. Jij kan het alleen maar verslechteren.

Ze kan bijv. te veel aan jou gaan hechten en jou dan als haar redmiddel/doel in leven enzo zien.
Proberen gewoon hit the road as fast as u can. Zulke vrouwen die gaan je hele leven op zn kop zetten.

06-09-2013, 12:43

Citaat door ZeeRover:
Proberen gewoon hit the road as fast as u can. Zulke vrouwen die gaan je hele leven op zn kop zetten.
Ze gaan heel veel aandacht vragen. Je moet dan weten of je dat voor overhebt. Je kan ze niet alleen laten (ze gaat je gek bellen), wisselende stemmingen, vaak depre en nergens zin in.

Ik weet dat het voor mij te zwaar is, dus geen optie.

06-09-2013, 12:46
Het is misschien heftig. Maar zij zijn uiteindelijk ook gewoon mensen. En meestal zijn er pillen voor die het verminderen, niet in alle gevallen.

06-09-2013, 12:48

Citaat door Murrie:
Ze gaan heel veel aandacht vragen. Je moet dan weten of je dat voor overhebt. Je kan ze niet alleen laten (ze gaat je gek bellen), wisselende stemmingen, vaak depre en nergens zin in.

Ik weet dat het voor mij te zwaar is, dus geen optie.
Vooraf kiest geen weldenkende mens ervoor lijkt mij.

06-09-2013, 12:49
Stemmingwisseling gepaard met zelfmoordneigingen wóóooow, hoe moet je daar nu mee omgaan? Lijkt me engg hoor

06-09-2013, 12:51


Mannen die dreigen met zelfmoord als je het contact wilt verbreken, met wat voor issues zouden zij kampen?

06-09-2013, 12:52

Citaat door Salam_:
Mannen die dreigen met zelfmoord als je het contact wilt verbreken, met wat voor issues zouden zij kampen?
Getrouwd met de verkeerde vrouw


06-09-2013, 12:54

Citaat door Salam_:
Mannen die dreigen met zelfmoord als je het contact wilt verbreken, met wat voor issues zouden zij kampen?

Pagina's : [1] 2 3 4