Bekijk volle/desktop versie : Welke moskeeën heeft de profeet laten bouwen?



Pagina's : [1] 2

05-09-2013, 22:43
Kan iemand mij misschien vertellen welke moskeeën de profeet heeft laten bouwen?

Mijn dank is groot.

05-09-2013, 22:54


Er schijnt een gerucht te zijn dat deze moskeeën geografisch in een bepaald patroon met elkaar staan.
Iets wat onmogelijk zou zijn zonder moderne GPS apparatuur.

Is dit een signaal van GOD? Is dit het bewijs dat ik zocht in de islam?

Wil dit graag uitzoeken, ik trek graag conclusies op basis van feiten.

05-09-2013, 22:57
In Medina eentje als ik het goed heb.

05-09-2013, 22:59

Citaat door Afspraak:
En als je het gaat onderzoeken , check ook even hoe die moskeen er uit zien. Want in de koran lees ik nergens dat moskeeen van die minaretten moet hebben.
Dat doe ik graag voor je, maar ben bang dat je mijn antwoord niet zal accepteren.
Ik ben namelijk een atheïst en volgens de islam mag je niks van een ongelovige aannemen.

05-09-2013, 23:03


Hij heeft twee zeeen laten stromen en zij ontmoeten elkaar niet. Tussen beide is een scheiding, zij kunnen die niet passeren.[55: 19/20]




Hoe verklaar je dit dan? Iets wat pas uitgevonden is en 1400 jaar geleden al bekend was.
Er zijn genoeg tekenen alles is te perfect.

05-09-2013, 23:05

Citaat door Afspraak:
En als je het gaat onderzoeken , check ook even hoe die moskeen er uit zien. Want in de koran lees ik nergens dat moskeeen van die minaretten moet hebben.
Vraag mij niet hoe betrouwbaar dit is, maar iemand op een universiteit heeft er onderzoek naar gedaan;

igitur-archive.library.uu.nl/student-theses/2011-0117-200258/Minaret.pdf

Misschien helpt dit je verder.

05-09-2013, 23:23
Ik denk nu echt dat jullie zelfde persoon zijn en dat je twee browsers gebruikt.

05-09-2013, 23:27
Eerste moskee was Qoebaa’ in Medina

05-09-2013, 23:30

Citaat door rotterdamabdars:
Hij heeft twee zeeen laten stromen en zij ontmoeten elkaar niet. Tussen beide is een scheiding, zij kunnen die niet passeren.[55: 19/20]




Hoe verklaar je dit dan? Iets wat pas uitgevonden is en 1400 jaar geleden al bekend was.
Er zijn genoeg tekenen alles is te perfect.
Dit kan niet als bewijs dienen omdat het te vaag is.
Ik denk eerder dat er gedoeld werd op zoetwater(Nijl bijvoorbeeld) en zoutwater.

En ook al wordt dit bedoeld, dan is dit nog niet waar heb hier eerder onderzoek naar verricht.
Door de zout hoeveelheden en temperatuur ontstaat zo een scheiding, maar uiteindelijk mengen bepaalde hoeveelheden wateren zich toch met elkaar.
Ook is dit een verschijnsel die in sommige gebieden met het oog te zien is.

05-09-2013, 23:31
Er zit inderdaad een luchtje aan.
Citaat door rotterdamabdars:
Ik denk nu echt dat jullie zelfde persoon zijn en dat je twee browsers gebruikt.

05-09-2013, 23:41

Citaat door Mfelsia:
Er zit inderdaad een luchtje aan.
Dan zou ik maar snel een arts bezoeken, want die neus van jou zit er helemaal naast.

Jij gelooft zeker ook in al die complotten en samenzwerings theorieën?

05-09-2013, 23:51

Citaat door cazzette:
Dan zou ik maar snel een arts bezoeken, want die neus van jou zit er helemaal naast.

Jij gelooft zeker ook in al die complotten en samenzwerings theorieën?
Ja

05-09-2013, 23:55



Citaat door cazzette:
Dit kan niet als bewijs dienen omdat het te vaag is.
Ik denk eerder dat er gedoeld werd op zoetwater(Nijl bijvoorbeeld) en zoutwater.

En ook al wordt dit bedoeld, dan is dit nog niet waar heb hier eerder onderzoek naar verricht.
Door de zout hoeveelheden en temperatuur ontstaat zo een scheiding, maar uiteindelijk mengen bepaalde hoeveelheden wateren zich toch met elkaar.
Ook is dit een verschijnsel die in sommige gebieden met het oog te zien is.
Doodgelachen

06-09-2013, 09:41
Cazette, heb jij ook onderzoeken gedaan naar de Bijbel en de Thora? Zoja, kun jij aangeven wat jouw conclusie is over de inhoud er van? Zoniet, kun jij aangeven waarom niet?


Citaat door cazzette:
Kan iemand mij misschien vertellen welke moskeeën de profeet heeft laten bouwen?

Mijn dank is groot.

06-09-2013, 09:57
als eerste bouwde de profeet sallalaho 3alaihi wasalam moskee qoebaa in medina.

wonderen van de koran.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=SZ9iyskKb7w[/video]
https://www.youtube.com/watch?v=DWNbqc2MvZ0

Pagina's : [1] 2