Bekijk volle/desktop versie : Wie is er wakker?



05-09-2013, 06:33
Tijd om te werken of gewoon wakker?

Ik ben zo vroeg op, omdat ik zo vertrek naar mijn werk. Bah! Bah! Bah!

05-09-2013, 07:36


Meskina,

Jij gaat naar je werk, ik kom net van mijn werk ( Nachtdienst ).

Oeff wat je waar ik zo'n hekel aan heb, is wanneer je s'morgens aan komt op werk zijn al die Hollanders zo vrolijk met hun ''goede morgen'' bla bla een hele verhaal er achter terwijl jij bij je zelf denkt van, a.u.b hou je mond en laat mijn met rust.

05-09-2013, 07:40
Niet zo negatief mensen, is toch niet leuk om zo op te staan.

Ts, denk positief! Ben blij dat je werk hebt en ben er trots op. Het leven is zoveel leuker als je ales met een positieve blik bekijkt.
Het is ook nog eens gezond de routine die je hebt.

05-09-2013, 07:42

Citaat door Gast361:
Meskina,

Jij gaat naar je werk, ik kom net van mijn werk ( Nachtdienst ).

Oeff wat je waar ik zo'n hekel aan heb, is wanneer je s'morgens aan komt op werk zijn al die Hollanders zo vrolijk met hun ''goede morgen'' bla bla een hele verhaal er achter terwijl jij bij je zelf denkt van, a.u.b hou je mond en laat mijn met rust.
hahha, ik ben ook zn vrolijke goedemorgen persoon. Je leeft ook langer als je gewoon vrolijk tegen het leven aan kijkt.
Ik ben trots op mensen die hard werken voor hun geld! Nu fijn je bed in. Slaap lekker!

05-09-2013, 08:16



Citaat door 7louwa:
Niet zo negatief mensen, is toch niet leuk om zo op te staan.

Ts, denk positief! Ben blij dat je werk hebt en ben er trots op. Het leven is zoveel leuker als je ales met een positieve blik bekijkt.
Het is ook nog eens gezond de routine die je hebt.
Ja, maar niet leuk als je slecht hebt geslapen
Ik heb een werkgever die maar zoveel vraagt op een ochtend. Dat kan ik even niet bij hebben, vooral omdat ik weet dat ie mij niet om kwart over vijf laat gaan. Ik ben de jongste van de praktijk en moet alles doen!
Meneer denkt namelijk, dat ik geen kinderen heb en een makkelijke leven heb, terwijl ik altijd zo laat thuis kom, vanwege mijn reistijd? N hij woont hier om de hoek! Dit is zijn tweede huisje.


Hoe zit het met jou? Werk jij niet?

05-09-2013, 08:18

Citaat door Gast361:
Meskina,

Jij gaat naar je werk, ik kom net van mijn werk ( Nachtdienst ).

Oeff wat je waar ik zo'n hekel aan heb, is wanneer je s'morgens aan komt op werk zijn al die Hollanders zo vrolijk met hun ''goede morgen'' bla bla een hele verhaal er achter terwijl jij bij je zelf denkt van, a.u.b hou je mond en laat mijn met rust.
Wist je dat ik aan je denk? Ik denk aan jou, omdat jij nu heerlijk slaapt in je lekkere bed!
Ik gun niet! Wat ben ik toch even erg..
Slaap lekker! Geniet ervan, je kan lekker uitslapen...

05-09-2013, 09:25
Ik ben onderweg naar school. Ik had graag nog een uurtje extra in bed gelegen maar ik ben al blij dat de eerste twee uren uitvielen.

05-09-2013, 09:30
Jullie mogen niet klagen dat jullie aan het werk gaan tegenwoordig is het heeel moeilijk om aan een baan te komen echt je mag blij zijn wat je hebt.. Je niet in schulden zitten toch??? Ewa zeg alhamdulilah van wat je hebt..

05-09-2013, 10:52

Citaat door Gast361:
Meskina,

Jij gaat naar je werk, ik kom net van mijn werk ( Nachtdienst ).

Oeff wat je waar ik zo'n hekel aan heb, is wanneer je s'morgens aan komt op werk zijn al die Hollanders zo vrolijk met hun ''goede morgen'' bla bla een hele verhaal er achter terwijl jij bij je zelf denkt van, a.u.b hou je mond en laat mijn met rust.
deze is zo waar ; vreselyk & ze hebben dan zo zin om om over alles te zeiken te roddellen te praten te vertellen te vragen sbah llah ; ik werk nu ook 's avonds ; hmdl wereld van verschil ; avondmensen (collegas) zyn gewoon gezelliger

05-09-2013, 11:53

Citaat door barbie:
Jullie mogen niet klagen dat jullie aan het werk gaan tegenwoordig is het heeel moeilijk om aan een baan te komen echt je mag blij zijn wat je hebt.. Je niet in schulden zitten toch??? Ewa zeg alhamdulilah van wat je hebt..
Dat zeker, hamdoulilah. Maar ik bedoel dat opstaan en slecht slapen..

05-09-2013, 11:54

Citaat door StreetChic:
deze is zo waar ; vreselyk & ze hebben dan zo zin om om over alles te zeiken te roddellen te praten te vertellen te vragen sbah llah ; ik werk nu ook 's avonds ; hmdl wereld van verschil ; avondmensen (collegas) zyn gewoon gezelliger
Lijkt me heerlijk! Even uitslapen en dan hup de dag kan er door heen met jullie gebabbel!