Bekijk volle/desktop versie : Zakaria Bakkali op twitter: "Morge naar Schotland met belgië!"



Pagina's : [1] 2 3

04-09-2013, 20:33
Zakaria heeft zojuist bevestigd op twitter dat hij mee zal reizen naar schotland met de Belgen. waardoor hij dus toestemt op eventuele speelminuten.


http://https://twitter.com/zakabakkali/status/375310191258247168

04-09-2013, 20:41



Citaat door Clichy_sousbois:
voor mij oud nieuws, waarom geloven leden mij niet hier wolla ik had gister gezien toen wilmots dat zei en hij vertelde dat Bakkali speel minuten gaat krijgen
ik post dit zodat de mensen die mij steeds nieuwe hoop geven nu stoppen we zijn hem kwijt.

04-09-2013, 21:02

Citaat door Clichy_sousbois:
let op mn woorden hij gaat laatste paar minuten invallen door wilmots, ik hoop dat Dracula zich eigen niet op gaat hangen en zelf moord gaat plegen
Jij bent de grootste mongool hier, jij hebt echt een ziekte.

Ik heb al 100 keer gezegd dat hij voor België kiest, tering man je bent echt kinderachtig.

04-09-2013, 21:06
Laat die sukkel voor belgie kiezen, verraders hebben we niet nodig en let op na een tijdje wordt hij niet meer opgeroepen door Wilmots.

04-09-2013, 21:12



Citaat door Clichy_sousbois:
hahahahahah jongen laat gewoon tot vrijdag en dan gaan ze live zien, zoals ik al zei , ik maak me zorgen om iemand hier, die gaat denk ik egt huilen of zelfmoord plegen, wat jij probeert duidelijk te maken heb ik al 100 x geprobeerd, maar je hebt van die zwimpos hier die het pas eerst moeten zien, dat is nog erger dan als je het al weet en op voorbereid bent
Jij vind dit leuk ofwat dat marokko een toptalent kwijt speelt?

04-09-2013, 21:14

Citaat door Clichy_sousbois:
weer over ziekte beginnen groote ziekeling ben jij maar heb je niet door
Jij bent de jochie die 4 accounts aan maakt en op zichzelf constant reageert, jij plaats hier Franse youtube videos wat totaal niks met voetbal te maken heeft, jij houd van Frankrijk die jou vaderland heeft uit vermoord en beroofd, jij bent de gene die constant een ban krijgt..

Jij moet gewoon naar een psychiater en ik denk dat veel leden het eens met mij zullen zijn..

04-09-2013, 21:14

Citaat door Clichy_sousbois:
nee ik ga huilen
tsss een beetje lachen met onze ellende das het enige wat je kan

04-09-2013, 21:20
ja hij gaat mee maar hij doet niet mee..Dus wie weet?

Rode Duivel Bakkali out voor Schotland

Vaandaag, 20:46
De Rode Duivels hebben woensdag een laatste keer op Belgische bodem getraind met het oog op de WK-kwalificatie-interland van vrijdag in Glasgow tegen Schotland. Buiten Zakaria Bakkali, die vrijdag niet op het wedstrijdblad zal staan, tekenden alle Belgen present op de trainingsvelden in Neerpede.

Bakkali, die nog steeds niet verlost is van een lichte liesblessure, trainde tweemaal individueel met kinesist Lieven Maesschalk. Bondscoach Marc Wilmots bevestigde na de training dat de jonge winger van PSV niet op het wedstrijdblad staat. "We gaan geen onnodige risico's nemen", klonk het.

De overige Duivels trainden wel, al was dat voor sommigen niet zonder pijn. Nacer Chadli voelt nog steeds wat pijn aan de lies, Eden Hazard sukkelt met een weerbarstige achillespees. Axel Witsel is wel 100% fit.
http://www.vandaag.be/sport/135198_rode-duivel-bakkali-out-voor-schotland.html

04-09-2013, 21:26

Citaat door ninobrown:
ja hij gaat mee maar hij doet niet mee..Dus wie weet?

Rode Duivel Bakkali out voor Schotland

Vaandaag, 20:46
De Rode Duivels hebben woensdag een laatste keer op Belgische bodem getraind met het oog op de WK-kwalificatie-interland van vrijdag in Glasgow tegen Schotland. Buiten Zakaria Bakkali, die vrijdag niet op het wedstrijdblad zal staan, tekenden alle Belgen present op de trainingsvelden in Neerpede.

Bakkali, die nog steeds niet verlost is van een lichte liesblessure, trainde tweemaal individueel met kinesist Lieven Maesschalk. Bondscoach Marc Wilmots bevestigde na de training dat de jonge winger van PSV niet op het wedstrijdblad staat. "We gaan geen onnodige risico's nemen", klonk het.

De overige Duivels trainden wel, al was dat voor sommigen niet zonder pijn. Nacer Chadli voelt nog steeds wat pijn aan de lies, Eden Hazard sukkelt met een weerbarstige achillespees. Axel Witsel is wel 100% fit.
http://www.vandaag.be/sport/135198_rode-duivel-bakkali-out-voor-schotland.html
ze gaan hem inspuiten met verdoving geloof mij al zou hij met een gebroken been zitten lieten ze hem nog invallen die belgen -.-

04-09-2013, 21:31

Citaat door broeder1993:
ze gaan hem inspuiten met verdoving geloof mij al zou hij met een gebroken been zitten lieten ze hem nog invallen die belgen -.-
Als hij niet op de wedstrijd blad staat kan dat niet, je moet zo een blad inleveren en dan moet het goed gekeurd worden. Als Bakkali niet op die blad staat is hij nog niet officieel voetbal-belg al ziet het er wel uit dat hij er voor kiest.

04-09-2013, 21:47

Citaat door karim010:
Laat die sukkel voor belgie kiezen, verraders hebben we niet nodig en let op na een tijdje wordt hij niet meer opgeroepen door Wilmots.
Dus als je voor het land kiest waar je geboren bent, dan ben je een verrader? Echt een bekrompen gedachtengang hebben sommige hier zeg.

04-09-2013, 21:53
Boeiend!!!

Het wordt tijd dat hij zijn keuze uitstelt of bekend maakt

04-09-2013, 21:56



Citaat door casaoui01:
Boeiend!!!

Het wordt tijd dat hij zijn keuze uitstelt of bekend maakt
Je gaat mij niet wijsmaken dat het jou niet intereseert of bakkali voor marokko uitkomt of niet?

04-09-2013, 22:12

Citaat door broeder1993:
Je gaat mij niet wijsmaken dat het jou niet intereseert of bakkali voor marokko uitkomt of niet?
Tuurlijk wel, maar al die berichten er omheen niet. Ik wil duidelijkheid

04-09-2013, 22:24

Citaat door casaoui01:
Tuurlijk wel, maar al die berichten er omheen niet. Ik wil duidelijkheid
agreed eigenlijk is het zo simpel dat als bakkali gewoon uitspreekt voor welk land hij gaat spelen en dan kan iedereen verder met hun leven. door niks te zeggen zorg je alleen maar voor meer discussie's en speculaties. ik houd dit echt niet langer meer uit tbh maar ik neem aan dat hij voor belgie zal spelen anders reis je niet mee naar schotland imo

Pagina's : [1] 2 3