Bekijk volle/desktop versie : Zijn er ook mama's die ervoor gekozen hebben het geslacht niet te willen weten?



Pagina's : [1] 2

04-09-2013, 12:24
Dag mama's,


Wij hebben ervoor gekozen het geslacht als verassing te laten wie nog meer??

Hoe doen jullie dit mbt de inrichting van de babykamer?

04-09-2013, 14:34


Wij hebben er voor gekozen het een verassing te houden, althans mijn man het toch graag wilt weten.... We hebben de babykamer al klaar, ik heb alles heel neutraal gehouden. Grijs/wit ingericht, kleertjes veel wit gekocht wat voor een meisje/jongen kan. En het is goed te doen hoor.

Hoe ver ben je? moge allah je een gezond kindje schenken Ameen!

04-09-2013, 14:51
Ik ben morgen 23 weken en jij?

Mijn babykamer is nog niet af. Ik heb neem ook witte hoogglans babykamer met grijze inrichting.
Ik wil 1 kant van de muur grijs verven. Ik heb veel spulletjes gekocht alleen alles is ook grijs wit.

Ik twijfel of ik in maat 62 ook kleertjes moet halen?
of wachten tot na de geboorte.

Ik heb nu alleen maat 50/56 gehaald. Hoeveel rompertjes heb jij gekocht?
Ik weet gewoon niet hoeveel kleertjes ik halen moet.

04-09-2013, 16:12

Citaat door Gelukkig18:
Ik ben morgen 23 weken en jij?

Mijn babykamer is nog niet af. Ik heb neem ook witte hoogglans babykamer met grijze inrichting.
Ik wil 1 kant van de muur grijs verven. Ik heb veel spulletjes gekocht alleen alles is ook grijs wit.

Ik twijfel of ik in maat 62 ook kleertjes moet halen?
of wachten tot na de geboorte.

Ik heb nu alleen maat 50/56 gehaald. Hoeveel rompertjes heb jij gekocht?
Ik weet gewoon niet hoeveel kleertjes ik halen moet.
Ik ben 29 weken en 2 dagen
Leuk, ik heb ook witte meubelen en een muur grijs en de rest wit.

Qua kleertjes heb ik van alles wat gekocht, van maat 50/56 heb ik rompertjes met lange mouwen, setjes, pakjes dat is voor bij de geboorte als ze nog zo klein zijn, is zo'n pakje heel fijn en zit lekker. heb wel wat kleertje van 62/68 dat kun je nog wel kopen. maar ik heb wel veel gekocht hoor, ik hoop dat de baby ze allemaal wel aan kan ahhah.

04-09-2013, 16:50



Citaat door moslima.ikkie:
Ik ben 29 weken en 2 dagen
Leuk, ik heb ook witte meubelen en een muur grijs en de rest wit.

Qua kleertjes heb ik van alles wat gekocht, van maat 50/56 heb ik rompertjes met lange mouwen, setjes, pakjes dat is voor bij de geboorte als ze nog zo klein zijn, is zo'n pakje heel fijn en zit lekker. heb wel wat kleertje van 62/68 dat kun je nog wel kopen. maar ik heb wel veel gekocht hoor, ik hoop dat de baby ze allemaal wel aan kan ahhah.



Ik heb ook gekozen voor rompertjes met lange mouwen. Je bedoelt volgens mij die boxpakjes, die heb ik nog niet kunnen vinden voor newborn voor meisje en jongen in neutraal. Ik heb alleen andere setjes gehaald (broekje met tricot zeg maar)
Iedereen zegt dat ze er snel uit groeien en ik wil pas na de geboorte gaan shoppen omdat ik dan het geslacht weet. Anders is het allemaal zo standaard. Wat ik heb nu eigenlijk alleen maar wit en grijs.. hahha

04-09-2013, 16:52

Citaat door moslima.ikkie:
Ik ben 29 weken en 2 dagen
Leuk, ik heb ook witte meubelen en een muur grijs en de rest wit.

Qua kleertjes heb ik van alles wat gekocht, van maat 50/56 heb ik rompertjes met lange mouwen, setjes, pakjes dat is voor bij de geboorte als ze nog zo klein zijn, is zo'n pakje heel fijn en zit lekker. heb wel wat kleertje van 62/68 dat kun je nog wel kopen. maar ik heb wel veel gekocht hoor, ik hoop dat de baby ze allemaal wel aan kan ahhah.
Heb je trouwens al namen kunnen bedenken?

04-09-2013, 17:14

Citaat door Gelukkig18:
Ik heb ook gekozen voor rompertjes met lange mouwen. Je bedoelt volgens mij die boxpakjes, die heb ik nog niet kunnen vinden voor newborn voor meisje en jongen in neutraal. Ik heb alleen andere setjes gehaald (broekje met tricot zeg maar)
Iedereen zegt dat ze er snel uit groeien en ik wil pas na de geboorte gaan shoppen omdat ik dan het geslacht weet. Anders is het allemaal zo standaard. Wat ik heb nu eigenlijk alleen maar wit en grijs.. hahha
Jah die boxpakjes, ik heb ook veel broekjes met truitjes. ja ze groeien heel snel. Maar ik heb best veel gekocht, heb ook van die warme vestjes, wil nog een beren pakje kopen lekker warm in de winter.

04-09-2013, 17:15

Citaat door Gelukkig18:
Heb je trouwens al namen kunnen bedenken?
We hebben al namen, het is moeilijk om een keuze te maken!

05-09-2013, 10:40

Citaat door moslima.ikkie:
Jah die boxpakjes, ik heb ook veel broekjes met truitjes. ja ze groeien heel snel. Maar ik heb best veel gekocht, heb ook van die warme vestjes, wil nog een beren pakje kopen lekker warm in de winter.
Ik zou echt niet te veel kopen, ik heb echt maar een paar pakjes om de eerste maand doorheen te komen. Daarna wil ik kleertjes halen voor het geslacht.

05-09-2013, 10:41

Citaat door moslima.ikkie:
We hebben al namen, het is moeilijk om een keuze te maken!
Ik hoor vaker dat keuze maken moeilijk is. Ik heb daar totaal geen moeite mee.

Welke namen zijn het uiteindelijk geworden?

05-09-2013, 10:54
Wij willen het ook als verassing houden. Babykamer houden we neutraal. witbruine meubels en een leuke muursticker

05-09-2013, 10:56

05-09-2013, 11:46



Citaat door Gelukkig18:
Ik zou echt niet te veel kopen, ik heb echt maar een paar pakjes om de eerste maand doorheen te komen. Daarna wil ik kleertjes halen voor het geslacht.
Ja je hebt groot gelijk, maar ik kon ze in het begin niet laten staan. hiihih

05-09-2013, 11:47

Citaat door Gelukkig18:
Ik hoor vaker dat keuze maken moeilijk is. Ik heb daar totaal geen moeite mee.

Welke namen zijn het uiteindelijk geworden?
voor een meisjehebben we oumeyra. en inschallah een jongen weten we nog niet maar op de 1e plaats staat Ayoub.
En jullie?

05-09-2013, 11:49

Citaat door MevrouwPerfect:
Wij willen het ook als verassing houden. Babykamer houden we neutraal. witbruine meubels en een leuke muursticker
Dat is ook heel mooi ik heb ook een hele mooie muursticker op de muur in tekst. misschien kun je er wat tussen vinden.
http://www.twinkle-lights.nl/a-28048198/stickers-baby-amp-kinder-versjes-liedjes/christelijk-kindertekst-allah/

Pagina's : [1] 2