Bekijk volle/desktop versie : shayhk abdoelaziez alfawzan: Iran steunt alqaida in saudie en alle andere landen.



03-09-2013, 19:48
[video=youtube;cFOktqdXmio]http://www.youtube.com/watch?v=cFOktqdXmio&feature=youtu.be[/video]

Ik had ook zo een vermoeden.

03-09-2013, 19:51


Ja, daarom heeft Al-Qaedah de straten van Iraq schoont geveegd met de lijken van de Shia.

03-09-2013, 20:25
ik kon de filmpje niet zien ik dacht dat sheikh saalih al fawzaan dat zei bij deze neem ik mijn woorden terug.....

03-09-2013, 21:03
alqaida, alsaud gedrocht, een pot nat. Ze maken er een zooitje van met hun verspreid ziekte van hun bewegingen.

alsaud gaat het enkel om de macht en met hem aan de macht zijn de zionisten ook aan de macht.
alqaida sterker, betekent dat andere moslims verzwakt zullen worden, omdat het hun ideologie is om de moslims tot hun manier van islam te bekeren. Wat neerkomt op clashes en gerreullia waar niemand wat aan heeft. Alleen mag deze jihadi richting nooit te sterk worden van de zionisten omdat ze anders een gevaar zijn voor de staat israal.

het draait de vs allemaal om israel en om de satanistische zionistische beweging als baas in de wereld te maken. Het is een project dat al jaren aan de gang is en waarin vieze spelletjes worden gespeeld. Waarom denkt iedereen anders dat de zionsiten zo gehaat worden en ook andere landen haten ze, ze geven niks om de mensheid en gebruiken voortdurend hun antisemitiscme van de 2e wereld oorlog, die ze zelf met hitler hebben gecreerd, wat verzwegen wordt in geschiedenis boeken.

We moeten joden niet over 1 kam scheren, maar deze zionisten zijn een probleem, die banken, hollywoord, de muziekindustrie, media etc proportioneel bezitten en hun satanistische gedachtengoed aan de mensheid willen overbrengen . De zionistische beweging haat godsdiensten en wil het liefst mogelijk god verbannen. Daarnaast de wereld proberen te controleren, vooral het middenoosten. En de hele achterlijke salafisme met al hun verwante groepjes, maakt er netzo goed deel van uit. Saudie Arabie geeft 9 miljard aan egypte, maar kan niet eens 150 miljoen geven aan de arma syriers.

En dan zijn er een aantal achterlijken hier en elders die constant alsaud steunen met zijn zogenaamde ware dahwah en al die achterlijke strijders, die enkel de weg vrijmaken voor chaos en zionistische controle.