Bekijk volle/desktop versie : Marokkaan gearresteerd voor bekeren moslims naar christendom



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

02-09-2013, 13:01
Een jonge Marokkaan werd vrijdag gearresteerd wegens proselitisme.





De 30-jarige man is volgens Marokkaanse bronnen een bekeerde christen en probeerde daarbij andere Marokkanen te bekeren. In Marokko is het proberen bekeren van moslims naar een ander geloof verboden. Hij werd in Taounate in de kraag gevat. De koninklijke gendarmerie deed na onderzoek een inval bij de man thuis waar veel bewijsmateriaal werd aangetroffen. Zo werden er onder meer cd's gevonden die werden uitgedeeld in de stad.

Lokale autoriteiten in Taounate bevestigden de arrestatie nadat een onderzoek werd ingelast. De evangelieverspreider zou zich vooral op de jeugd in Taounate hebben gericht. Volgens het Amerikaans onderzoeksbureau Pew leven er 20.000 Marokkaanse christenen in het land. Een merendeel bestaat uit bekeerlingen. Het christendom is na de islam de grootste religie in Marokko.

02-09-2013, 13:15


Onthoofd de man hij moet dood volgens de wet van Allah swt dan zal die zien en voelen


02-09-2013, 13:34
Deze mensen weten waar ze aan begonnen zijn, dit is gewoon strafbaar in Marokko. Dus als je bewust risico neemt, moet je de consequenties dragen.

02-09-2013, 13:39
Wat een achterlijke wet. Hiermee straal je uit dat je bang bent dat het volk zich tot een ander geloof gaat bekeren. Dat getuigd van weinig vertrouwen in de islam.

02-09-2013, 13:44



Citaat door Mari:
Wat een achterlijke wet. Hiermee straal je uit dat je bang bent dat het volk zich tot een ander geloof gaat bekeren. Dat getuigd van weinig vertrouwen in de islam.
Wetten zijn er om slechte invloeden te weren.

02-09-2013, 13:44

Citaat door Mari:
Wat een achterlijke wet. Hiermee straal je uit dat je bang bent dat het volk zich tot een ander geloof gaat bekeren. Dat getuigd van weinig vertrouwen in de islam.
Je kan niet leider van de moslims zijn en de christenen tegelijk meer zit er niet achter.

02-09-2013, 13:45

Citaat door Triangle:
Wetten zijn er om slechte invloeden te weren.
Inderdaad er moet een wet komen van wie eigenlijk?

02-09-2013, 14:14
kun je zien hoe primitief de uitvreter van de nederlandse wetten is meneer Triangel op zijn best . nooit gewerkt altijd geprofiteerd van de belasting betaler . die meneer heeft het over wetten naleven .

02-09-2013, 14:26

Citaat door vandongen:
kun je zien hoe primitief de uitvreter van de nederlandse wetten is meneer Triangel op zijn best . nooit gewerkt altijd geprofiteerd van de belasting betaler . die meneer heeft het over wetten naleven .
ik heb meer gewerkt dan jij en je pa bij elkaar, en nog steeds. maar je hebt gelijk ik profiteer wel van het ontduiken van belastingen.

Ik weet welke risico ik neem, en als ik gepakt word wat nooit zal gebeuren dan ben ik bereid de consequenties te accepteren. Zo gaat dat.

02-09-2013, 14:29

Citaat door -Aventador-:
Zoveel gevoelige info op internet a5hi is niet zo slim
valt wel mee, dan moeten ze zien te achterhalen wie ik ben en dat lukt ze niet.

02-09-2013, 14:32

Citaat door -Aventador-:
Ik gebruik ook proxy nu, maar toch
fake IP helpt ook.

02-09-2013, 14:45

Citaat door -Aventador-:
Je reageert soms met mobiel.... Ook dan ben je traceerbaar
ik reageer nooit met mobiel

02-09-2013, 14:57


Never teach them to question.

02-09-2013, 15:01
Kan niet gekker worden. Allah oeh akbar


02-09-2013, 15:03

Citaat door Redactie:
Een jonge Marokkaan werd vrijdag gearresteerd wegens proselitisme.





De 30-jarige man is volgens Marokkaanse bronnen een bekeerde christen en probeerde daarbij andere Marokkanen te bekeren. In Marokko is het proberen bekeren van moslims naar een ander geloof verboden. Hij werd in Taounate in de kraag gevat. De koninklijke gendarmerie deed na onderzoek een inval bij de man thuis waar veel bewijsmateriaal werd aangetroffen. Zo werden er onder meer cd's gevonden die werden uitgedeeld in de stad.

Lokale autoriteiten in Taounate bevestigden de arrestatie nadat een onderzoek werd ingelast. De evangelieverspreider zou zich vooral op de jeugd in Taounate hebben gericht. Volgens het Amerikaans onderzoeksbureau Pew leven er 20.000 Marokkaanse christenen in het land. Een merendeel bestaat uit bekeerlingen. Het christendom is na de islam de grootste religie in Marokko.
Proselitisme is nu eenmaal bij wet verboden...

Vies tuig is het... arme mensen te eten geven en ze op die manier proberen te bekeren.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11