Bekijk volle/desktop versie : Het perfecte leven van mijn perfecte vriendinnen



Pagina's : [1] 2 3 4

01-09-2013, 14:17

Citaat door stopcontact:
Daar zit ik dan, zondagmiddag 37 weken zwanger en 150 km van alles en iedereen..
Geen contact met mijn schoonfamilie , gescheiden ouders, geen zussen enz. alleen een jonger broertje,
mijn nicht tevens beste vriendin sinds ik klein ben die is opgenomen in een kliniek ivm trauma´s
Lichtelijk depresief door alle gebeurtenissen rondom mijn familie en schoonfamilie de afgelopen jaren.

Ik krijg een smsje van de schoonzus van een van mijn goede vriendinnen; Lieve stopcontact, kan je alsjeblieft proberen om toch vanmiddag erbij te zijn (babyshower voor me vriendin'

Mijn reactie:Lieverd het spijt me maar ik kan met 37 weken geen 150 km meer gaan rijden en mijn man is aan het werk. veel plezier en geef ''' een dikke kus van me..

Geen reactie meer..

Ineens voel ik een vies gevoel opkomen, ja hoor daar is het weer Jaloezie!
Mijn perfecte vriendin met haar perfecte huwelijk en perfecte man en perfecte schoonfamilie , zal vandaag
wellicht een perfect georganiseerde babyshower krijgen met perfect eten en perfecte cadeautjes..
Perfect verrast door haar perfecte dierbaren.
Stiekem ben ik blij dat ik er niet bij ben.. Want hoe gemeen het ook is , het doet mij enorm veel pijn.

Het is een van mijn beste vriendinnen maar toch voel ik enige jaloezie wanneer ik haar vraag om wat af te spreken in utrecht (precies in het midden van onze woonplaatsen zodat we allebei even ver reizen) en zij mij zegt even met haar man te overleggen.. Ik hoor haar man op de achtergrond '''' Zou je dat wel doen, je bent zwanger schat ik vind het geen prettig idee als je alleen in de trein gaat (mevrouw is op dat moment 14 weken zwanger)
Ik kijk naar mijn man en vraag hem wat hij ervan vind, hij antwoord`tuurlijk schat veel plezier..

Waarom boeit het mijn man niks dat ik zwanger in de trein ga en haar man maakt er een drama van alsof ze een prinses is..
Dit zijn enkele dingen waarbij ik soms wat jaloerie voel opkomen over haar perfecte leven..


Zucht..Wat ben ik toch een misgunnend kreng.

Ik kijk even voor me uit en ga dan mijjn gratis babydoos uitpakken, wat een feest het voelt alsof ik een geweldig cadeau uitpak.. Mijn babyshower± het uitpakken van de gratis babydoos van prenetal
.

01-09-2013, 14:20


Zooo dat moest er even uit!!!!!

01-09-2013, 14:21

Citaat door Voetballur:
Ja, echt een bitch ben je.
Neeeeeeee dat is ze niet, het is menselijk iedereen zou dat hebben als degene in een rot situatie zou zitten, maar is dat het geval bij jou ts?

01-09-2013, 14:21
Je hormonen schat, ze slaan op hol.

01-09-2013, 14:25


ah meskiene straks als jouw kleintje er is,dan kan het jou niks schelen dan ben je de gelukkigste op de wereld.

01-09-2013, 14:26
laat je hormonen los pfffffffffffffffffffffffffffff laat het los meid

01-09-2013, 14:27
Nou ik vind de reactie van je man helemaal niet erg, je moet jezelf niet vergelijken want als je jezelf gaat vergelijken met iemand anders dan is er altijd wel wat op aan te merken. Je man gunt je toch ook een leuk dagje, daar is niks mis mee. Als ik mezelf ga vergelijken met andere dan zou ik ook depressief worden, er is altijd wel iemand die het beter dan jou heeft, maar ieder is gelukkig op zijn eigen manier

01-09-2013, 14:28
Idd je hormonen schat.

01-09-2013, 14:32
Aahhww zo schattig! Het zal inderdaad aan je hormonen liggen..

01-09-2013, 14:38
Het gras lijkt altijd groener bij de buren. Meid, denk aan de dingen die je wel hebt. Je gezondheid, een lieve man, zwanger van een kindje, dak boven je hoofd, veel vriendinnen.

01-09-2013, 14:49

Citaat door sara1987234:
Het gras lijkt altijd groener bij de buren. Meid, denk aan de dingen die je wel hebt. Je gezondheid, een lieve man, zwanger van een kindje, dak boven je hoofd, veel vriendinnen.
Mooi verwoord dame
Wat hormonen met een vrouw kunnen doen.

Ts probeer te genieten van de mooie dingen die je wel bezit.

01-09-2013, 14:50
wat is een babyshower?

01-09-2013, 14:51


Er is altijd iemand die het beter heeft in deze dunya, zo is er ook iets wat jouw vriendin wenst wat een ander heeft. De kunst is om te kijken naar een ander die het minder heeft, zodat je jouw Heer kunt bedanken.

01-09-2013, 14:52
Aww je hebt helemaal niemand om je heen, dat vind ik wel zielig hoor.ik snap het ook wel hoor!! Ik bedoel je bent niet alleen zwanger en je hormonen slaan op hol maar je bent ook nog eens zo alleen. Die momenten van je laatste weken zwangerschap wil je toch ook delen


Nja mischien overdrijf ik..

01-09-2013, 14:55

Citaat door nawal-1985:
ah meskiene straks als jouw kleintje er is,dan kan het jou niks schelen dan ben je de gelukkigste op de wereld.
Precies, en je mag je gelukkig prijzen met zo een vent, meid focus je op je jezelf de komst van je baby en gezin.
En bouw daar een leuke vriendenclub om je heen lijkt me heerlijk zo tikar.

Pagina's : [1] 2 3 4