Bekijk volle/desktop versie : Foto's iphone 4



31-08-2013, 12:33
Ik heb zojuist een iPhone gekocht. Mijn vorige telefoon was een htc waar een mediakaart in kon. Nu wil ik al die foto's die op de mediakaart staan op me iphone zetten, maar aangezien daar geen mediakaart in kan, weet ik niet hoe ik het kan doen. En heb geen zin om elke foto via bluetooth door te sturen naar de iphone aangezien het er meer dan 500 zijn. Iemand tips?

01-09-2013, 17:38



Citaat door basboesssa:
Ik heb zojuist een iPhone gekocht. Mijn vorige telefoon was een htc waar een mediakaart in kon. Nu wil ik al die foto's die op de mediakaart staan op me iphone zetten, maar aangezien daar geen mediakaart in kan, weet ik niet hoe ik het kan doen. En heb geen zin om elke foto via bluetooth door te sturen naar de iphone aangezien het er meer dan 500 zijn. Iemand tips?
Je hoeft ook niet elke foto te versturen via bluetooth, de meeste multi mobile telefoon hebben de functie om gelijk meerder foto's te selecteren en door te sturen naar een ander mobile telefoon. Je legt ze naast elkaar, wacht 2 minuten en klaar. Het is toch veel sneller dan via aansluiting van kabel op pc, vervolgens synchroniseren via itunes of een dergelijke app/software producten. Daarbij moet jij altijd wel extra back ups hebben van je foto's want straks ben jij je mobile telefoon kwijt en ook gelijk alle foto's

01-09-2013, 18:18
Stom dat iPhone geen micro sd geheugenkaarten ondersteunen.
Me oom heeft een iPhone 4s en het is echt een mooi ding, allemaal gaat soepel.

02-09-2013, 10:11

Citaat door _Spookrijder__:
...map maken...je fotos er naartoe verplaatse.....map via iTunes sycnhroniseren....en voila je hebt je map in je iphone naast je album...


Ik snap het gedeelte niet met iTunes. Moet iTunes op pc downloaden of? Can you explain me..