Bekijk volle/desktop versie : Waarom een GROTE bruiloft?



Pagina's : [1] 2 3

04-02-2003, 12:15
Waarom willen vrouwen nou zo' n grote bruiloft?
Van mij hoef het allemaal niet hoor. Ik zie het al voor dat ik in de middelpunt van de aandacht sta van een hele zaal... Neehh niets voor mij.. een kleine zaal met alleen mensen die echt ken kan nog wel maar een hele zaal zoals ik de laatste tijd feesten zie.. Niets voor mij..

Maar ik heb nu wel praatjes maar wie zeg dat ik die later nog heb tegen over me toekomstige vrouw Insh Allah...

Dus mijn vraag waarom een Groot feest? Het is toch niet zo dat een dag pas bijzonder is als tie groot is.. ik bedoel hoe groter hoeft toch niet te betekenen dat het beter is...

Bv voor mij kan een romantiche dag met eerst alleen goede familie en daarna een gezellige avond al een dag zijn om niet te vergeten..
Het gaat mij niet om het feest maar het feit dat we getrouwd zijn. Dat is toch het belangrijkste...

Ikzelf ga ook haast nooit naar trouwfeesten.. Vind ze saai..

Kort samengevat..
Waarom willen vooral de vrouwen zo'n groot feest?
Wat vinden de mannen hiervan?

En natuurlijk is het zo dat als me vrouw het wil ik het dan ook doe.. alleen voor haar dan..

Maar dan is de vraag hoe ver ga je? Ben je beried om in de schulden te staan?

04-02-2003, 12:18


Voor mij hoeft het ook niet, de bruiloft zelf stelt niets voor. Het leven erna das pas belangrijk

Liefs Safia

Ben trouwens heel simpel getrouwd!

04-02-2003, 12:20
Het is wel de dag van je leven hoor!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn bruiloft word inshallah nog groter dan groot!!! :verliefd:

04-02-2003, 12:21
IK WIL HET WOORD BROULOFT FF NIET MEER HOREN OKE!!!!

04-02-2003, 12:22



Citaat:
Origineel gepost door Rizlane
IK WIL HET WOORD BROULOFT FF NIET MEER HOREN OKE!!!!
Wil je het woord BROULOFT niet meer horen..??

Heb hem nog nergens zien staan hoor..

04-02-2003, 12:23
zoals Khadoej al zei,omdat het de dag van je leven is

04-02-2003, 12:28
Voor de mensen met antwoord.. de dag van je leven...

Maar het is toch niet de LAATSTE dag van je leven...?
Geld die je aan bruiloft heb uitgegeven had je toch ook kunnen investeren in je huis... heb je veel meer aan lijkt mij..

wel een zwakke stelling om ervan uit tegaan dat dat de DAG van je leven is... dus wat er daarna komt is bijzaak..

Maar het zal wel een vrouwen iets zijn.. (met natuurlijk een paar uitzonderingen)

Denk dat deze gedachte allemaal komt door al die sprookjes series films en ga zo maar door waar men een hele grote bruiloft houd.. en heel romantisch... zerma... Maar in het echte leven zie je ze niet hoor... Of je moet multimiljonair zijn..

04-02-2003, 12:30

Citaat:
Origineel gepost door Rizlane
IK WIL HET WOORD BROULOFT FF NIET MEER HOREN OKE!!!!
WAT DOE JE OP DEZE TOPIC DAN, DIT GAAT OVER BRUILOFTEN!!!!!! DOEIIIIIIIII

04-02-2003, 12:31

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Voor de mensen met antwoord.. de dag van je leven...

Maar het is toch niet de LAATSTE dag van je leven...?
Geld die je aan bruiloft heb uitgegeven had je toch ook kunnen investeren in je huis... heb je veel meer aan lijkt mij..

wel een zwakke stelling om ervan uit tegaan dat dat de DAG van je leven is... dus wat er daarna komt is bijzaak..

Maar het zal wel een vrouwen iets zijn.. (met natuurlijk een paar uitzonderingen)

Denk dat deze gedachte allemaal komt door al die sprookjes series films en ga zo maar door waar men een hele grote bruiloft houd.. en heel romantisch... zerma... Maar in het echte leven zie je ze niet hoor... Of je moet multimiljonair zijn..
Ik blijf me bij je aansluiten ( lees stalken)

Liefs Safia

04-02-2003, 12:32
iwa je hoeft ook niet helemaal blut te zijn, je moet gewoon uitgeven wat je kunt uitgeven. Een bruiloft die zo groot is als je kunt betalen.

04-02-2003, 12:32
Hoe groter de bruiloft, hoe meer er in de soep kan lopen

Liefs Safia

04-02-2003, 12:33

Citaat:
Origineel gepost door Safia21
Hoe groter de bruiloft, hoe meer er in de soep kan lopen

Liefs Safia
ja dat is wel waar

04-02-2003, 12:38


Ik zelf ben een vrouw, en het hoeft voor mij ook niet ZO groot..Weet je hoe vermoeiend dat is voor een vrouw..De hele dag in het middelpunt, iedereen die je aangaapt,,20.0000 verschillende jurken aan..Blijven lachen..En dit 3 dagen achter elkaar..Aaaaahhhh,,Nee hoor voor mij hoeft dat niet..En niet zozeer om de financliele gebeuren, maar dat overdreven gedoe..

Ik weet al hoe ik het ga organisren..Ik neem één dag,,huur een zaaltje,,nodig de mensen s'avond uit..Alles erop en eraan (bandje, eten, negafa, enz..), Niet te veel jurken aan...KLAAR..Het is gezellig geweest,,,iedereen kan weer naar huis.

04-02-2003, 12:47

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom
heel juist zelfs

persoonlijk zou ik liever MINDER geld besteden aan het feest zelf, en MEER aan de honeymoon
Waar zou je heen gaan met Honeymoon?
Ik ben nog niet op Honeymoon geweest
kwam meteen in de Ramadan terecht

Liefs Safia

04-02-2003, 12:54

Citaat:
Origineel gepost door Safia21
Waar zou je heen gaan met Honeymoon?
Ik ben nog niet op Honeymoon geweest
kwam meteen in de Ramadan terecht

Liefs Safia
Ach, meid je kan toch ook na de ramadan gaan..

Wat dacht je van Turkeye, Tunesie, Spanje, Italie, Zweden, Mexico,,enz..Nou ik zou het wel weten hoor..

Pagina's : [1] 2 3