Bekijk volle/desktop versie : Re9neth



Pagina's : [1] 2

31-08-2013, 00:11
Ik ontplof bijna en de tranen staan klaar om te stromen . Ik weet hoe het komt, ik ben namelijk nog maar net terug van vakantie in Marokko en ik vind het verschrikkelijk om weer terug te zijn.

Wie herkent het en wat doen jullie hiertegen?

31-08-2013, 00:12


hehh menejaaa??? oke ik mis marokko ook maar dit gaat beetje te ver.

Gewoon uur lang naar een sjonnie of anita kijken dan wen je er weer aan. succes!

31-08-2013, 00:15
Had ik vorige jaar ook
Mijn huis was zo vreemd voor me zelf

31-08-2013, 00:17

Citaat door one-ummah:
hehh menejaaa??? oke ik mis marokko ook maar dit gaat beetje te ver.

Gewoon uur lang naar een sjonnie of anita kijken dan wen je er weer aan. succes!

Een uur lang naar sjonnie en anita kijken gaat het alleen maar verergeren, wetende in welk land ik weer ben.
Komt goed In shaa Allah, ik heb het altijd als ik weer terug in Nederland ben, alleen lijkt het alsof het dit jaar erger is dan afgelopen keren.

Citaat door teddy-beer:
Had ik vorige jaar ook
Mijn huis was zo vreemd voor me zelf
Dat had ik vannacht en vanochtend heel erg, nu niet meer zo gelukkig. Ik haat re9neth, ik heb nog liever hoofdpijn.

31-08-2013, 00:28


Gewoon terug gaan naar Marokko en daar blijven.

31-08-2013, 00:29
Niet zeuren en accepteren dat je terug bent en voorlopig blijft.

31-08-2013, 00:30

Citaat door On-bekende:
Een uur lang naar sjonnie en anita kijken gaat het alleen maar verergeren, wetende in welk land ik weer ben.
Komt goed In shaa Allah, ik heb het altijd als ik weer terug in Nederland ben, alleen lijkt het alsof het dit jaar erger is dan afgelopen keren.

Dat had ik vannacht en vanochtend heel erg, nu niet meer zo gelukkig. Ik haat re9neth, ik heb nog liever hoofdpijn.
Deze depri land zorgt er anders wel voor dat je uberhaupt naar marokko kan. Wij zijn daar maar voor paar weken. Mensen die daar wonen zouden een moord doen om hier te kunnen werken. Dus zeg alhamdoelllilah en next time insha allah ben je weer terug.

31-08-2013, 00:31

Citaat door ikhaatwekkers.:
Niet zeuren en accepteren dat je terug bent en voorlopig blijft.
Hartpijn

31-08-2013, 00:32

Citaat door Truus.:
Gewoon terug gaan naar Marokko en daar blijven.

Die optie heb ik momenteel niet.

Citaat door ikhaatwekkers.:
Niet zeuren en accepteren dat je terug bent en voorlopig blijft.
Ja weet ik, maar het komt vooral door m'n oma meskina. We hebben haar heel zwak achtergelaten en als zij dingen zegt zoals 'ik weet niet of jullie mij nog halen volgend jaar/volgende keer', dan maakt dat het afscheid en verdriet alleen maar erger.
Dat ik terug ben en voorlopig blijf weet ik dondersgoed, maar marokko.nl is momenteel even m'n enige uitlaat.

31-08-2013, 00:34

Citaat door one-ummah:
Deze depri land zorgt er anders wel voor dat je uberhaupt naar marokko kan. Wij zijn daar maar voor paar weken. Mensen die daar wonen zouden een moord doen om hier te kunnen werken. Dus zeg alhamdoelllilah en next time insha allah ben je weer terug.

Niet allemaal, elghariezj is lang niet meer zoals het is geweest.

Citaat door Truus.:
Hartpijn
En hoe.

31-08-2013, 00:39

Citaat door Truus.:
Hartpijn


Leven bezorgt je hartpijn.

Citaat door On-bekende:
Die optie heb ik momenteel niet.

Ja weet ik, maar het komt vooral door m'n oma meskina. We hebben haar heel zwak achtergelaten en als zij dingen zegt zoals 'ik weet niet of jullie mij nog halen volgend jaar/volgende keer', dan maakt dat het afscheid en verdriet alleen maar erger.
Dat ik terug ben en voorlopig blijf weet ik dondersgoed, maar marokko.nl is momenteel even m'n enige uitlaat.
Excuses. Ik dacht dat je weer een verwend kreng was die wilde laten zien dat je hebt geleefd en dat je nu terug wilt. Had niet gedacht aan familieleden die je daar achter heb moeten laten. Mijn fout

31-08-2013, 00:42

Citaat door On-bekende:
Niet allemaal, elghariezj is lang niet meer zoals het is geweest.

En hoe.
jih snegh, mesha toch altijd beter dan het leven daar. Wat betreft je oma, altijd wel moeilijk om je familieleden daar achter te laten. same story here. Ghair in sha allah.

31-08-2013, 00:45


Je moet weer even wennen meis. Al7amdulilah. <3

31-08-2013, 00:49

Citaat door ikhaatwekkers.:

Excuses. Ik dacht dat je weer een verwend kreng was die wilde laten zien dat je hebt geleefd en dat je nu terug wilt. Had niet gedacht aan familieleden die je daar achter heb moeten laten. Mijn fout

Excuses aanvaard, jij kon het ook niet weten. Vind het attent van je dat je je excuses aanbied. Ik heb daar Tbark'Allah veel familieleden met wie ik heel goed kan opschieten, het blijft elk jaar zwaar, maar al7amdoulillah. Hoef jij geen afscheid te nemen van familieleden daar?
Een verwend kreng? Allatief

Citaat door one-ummah:
jih snegh, mesha toch altijd beter dan het leven daar. Wat betreft je oma, altijd wel moeilijk om je familieleden daar achter te laten. same story here. Ghair in sha allah.
Niet altijd, als je daar een goede baan hebt leef je 10x beter dan de mensen die hier leven. Maar het nadeel van Marokko is dat je veel geld en een heel netwerk moet hebben wil je dingen bereiken.
In shaa Allah, ook voor jou. Het afscheid is echt hartverscheurend.

31-08-2013, 00:50

Citaat door Sraam_ino.:
Je moet weer even wennen meis. Al7amdulilah. <3
Snegh, heb vandaag gewoon weer gewerkt. De routine dringt zichzelf op
Shoukran

Pagina's : [1] 2