Bekijk volle/desktop versie : Liefde maakt blind, en ik merk dat ik nog hou van hem ! Waargebeurd!!!



30-08-2013, 21:06
Het gaat m een meisje Salima en een jongen osman.
Ze zaten bij elkaar op school.
Salima is een persoon die heel erg open is met iedereen.
Ze kan lachen met iedereen en helpt heel graag, ze zag de jongens op school niet staan.
Ze vond ze 1 voor 1 allemaal slecht, het waren niet serieuse jongens.
Ze waren allemaal speels en gingen met elke meid chillen/praten.
Tot salima op een dag met haar vriendin buiten in de pauze was. Haar jongens van der klasgingen voetballen op het veld.
Er stond daar een turkse jongen ( Osman). Ze zei tegen iedereen gatver wie is dat?


Later ging hij tijdens het voetballen wat vaker naar haar kijken, ze keken elkaar 2min lang aan.
Salima werd helemaal verliefd op hem, en kon geen dag meer zonder hem.
Ze liet het alleen nog niet zien. Toen hij uiteindelijk wat vaker met haar ging praten hadden ze contact.
Eerst via het ping en tot slot face to face, Salima schaamde zich veel.
Ook om wat de mensen om haar heen zouden zeggen over hem en haar.
Het was een turk en zei een marokaanse meisje. Alleen dat deed haar even niks.
Zoals ze zeggen LIEFDE MAAKT BLIND?.
Salima had wat vaker contact met hem en zo ging het door. Ze gaf hem na een tijdje toe dat hem leuk vind.
Hij vond haar ook super leuk...
1maand lang hadden ze een soort flow..( Alleen lief praten etc.)
Derna heeft hij haar gevraagd of zei een relatie met hem wilt opbouwen? Zei antwoorde al heel snel JA.
Ze gaan dan uitendelijk met elkaar, maar de relatie ging niet zo goed. Hij was erg jaloers op haar. Maar dan ook echt te te erg.
Ze mocht niks, Geen jongens aan kijken, niet zwemmen? Waa ze naar toe ging moest ze hem eerst toestemming vragen.
Kortom zei deed het voor hem omdat ze echt van hem hield. Ze zag de toekoms voor haar. Ookal was ze maar 16 jaar oud.

Ze zag dat haar vriend veranderde, hij werd zich zelf niet meer. Hij werd echt agressief.
Hij had een beste vriendin en die mocht Salima totaal niet. Zei kwam er altijd tussen. En salima had ooit ruzie met haar hij deed er toen niks aan. Dus ze vond hem erg veranderen maar ze zei er niks van. Later waneer het haar een beetje teveel werd heeft ze het gezegd. Dat hij echt veranderd is. Hij was daar niet zo serieus van. Hij begon heel raar tegen haar te doen. Dus de hele zomer vakantie deed hj raar. Samira zei daar toen weer niks op.

Tot een avond zaten ze heel leuk met elkaar te pingen, Tot samira tegen hem zei 'Schatje ik ga slapen, moet morgen vroep op. Ik hou veel van je askim...'. Hij antwoorde: Is goed babyy slaaplekker en doe rustig aan. Tot morgen. Dus Samira vond haar avondje top en ging slapen met een goed gevoel.

Ze werd wakker en deed haar bb weer aan ze leest dt op haar ping: Samira we moeten stoppen want het gaat niet meer je gaat verhuizen. Ookal zie ik je op school het is gewoon heel anders. En Samira ging kapot z gooide haar telefoon tegen de muur. En ze pingdehaar vriendinnen. 1vriendin van haar die goed was met osman had haar gebld.Want samira had haar gsmst. Dus ze zijn aan het bellen. Samira verteld haar vriendin alles, zewas helemaal in shok.
Haar vriendin belde Osman gelijk op: OSMAAANNNNN wat is er tussen jou en SAmiraaaaa!!!!!!!
Ben je helemaal gek in je hoofd geworden?
Hij vertelde: Jaa, het moet gewoon ik ben verliefd op me ex. Hij vertelde ook dat zijn beste vriendin ( 't meisje dat samira niet mocht),
Hij vertelde dat zij zei: Beter neem je , je ex terug. Wat ga je doen met Samira hoor?
Dus hij heeftdaar naar geluisterd. Mijn vriendin belde me terug en zei me de waarheid. Want zei mocht het nie door vertelln vanhem.
Dus ik barste van tranen... Gooide me bb weg. En alles wat ik aan dacht is DOOD DOOOD DOOOD....

Ik was helemaal gek op die jongen? Hoe kan ik van iemand weg gaan als ik er al vast aan zit. Zo dacht ik op dat moment.
En haal mijn tranen dacht ik' fuckit' FUCK HEM. Het ging een weekje goed. Maar nadat school begon zag ik hem weer en begon helemaal te denken aan onze oude tijden. Samen hand in hand? Samen naar de bios? Samen wat gaan drinken? Wauuw mooie tijden. Daar dacht ik alleen maar aan. Tot ik merkte dat hij helemaal schijt had aan mij. Dus toen dacht ik ik dus ook aan schijt aan hem he dan maar..

Steeds waneer Samira naar school gaat ziet ze hem gezicht, ze gaat kapot en alles laat ze bij haar zelf.
Ze verteld haar vriendinnen soms wat ze voelt en wat ze er van vind.
Maar die doen alsof het hun geen MOER BOEIT, altijd is er wel iets dat HUN dan te vertellen hebben.
Hij probeerde terug te gaan, en zij ook. Maar steeds houd iets hun tegen, of zijn/haar vrienden.
Of dat ze bang zijn terug bij elkaar te komen
Dus ook echte vrienden bestaan niet, alleen als je de goeie leert kennen.
Ik vraag niet om comentaar maar om tips dames !

Meiden help