Bekijk volle/desktop versie : Gehoorzaam jij je vriend-in net als hoe je, jou man/vrouw zal gehoorzamen



Pagina's : [1] 2

30-08-2013, 16:30
Nouu

30-08-2013, 16:46



Citaat door teddy-beer:
Nouu
Daar zit geen verschil in.

30-08-2013, 16:51

Citaat door Petrus:
Daar zit geen verschil in.
Want?

30-08-2013, 16:54

Citaat door Kiya:
Want?
De relatie die je hebt met iemand hebt ligt niet in een papiertje dat huwelijk is, nog de wet of de sociale controle die erbij komt. Het ligt in de waarde die je aan een persoon hecht.

30-08-2013, 17:18



Citaat door Petrus:
De relatie die je hebt met iemand hebt ligt niet in een papiertje dat huwelijk is, nog de wet of de sociale controle die erbij komt. Het ligt in de waarde die je aan een persoon hecht.
Ik ben het niet met je eens petrus, het feit dat iemand echt voor je kiest als in een huwelijk is even iets anders dan vriendje of vriendinnetje. Het huwelijk zal altijd zwaarder wegen zo erg zelfs dat anno 2013 er zowel door moslims en niet moslims nog massaal wordt getrouwd..

30-08-2013, 17:53

Citaat door Kiya:
Ik ben het niet met je eens petrus, het feit dat iemand echt voor je kiest als in een huwelijk is even iets anders dan vriendje of vriendinnetje. Het huwelijk zal altijd zwaarder wegen zo erg zelfs dat anno 2013 er zowel door moslims en niet moslims nog massaal wordt getrouwd..
Behalve dan dat ik aan het huwelijk geen enkele waarde toeken. Dat jij het waardevol vindt en dat de staat en maatschappij je relatie bevestigen, betekent niet dat iedereen zo denkt

30-08-2013, 17:57
Nee naar mijn man zou ik luisteren

30-08-2013, 17:58

Citaat door Petrus:
Behalve dan dat ik aan het huwelijk geen enkele waarde toeken. Dat jij het waardevol vindt dat staat en maatschappij je relatie bevestigen, betekent niet dat iedereen zo denkt
Luister, je moet niet denken dat je goed in Nederlands bent als je ''moelijke woorden'' gebruikt. Ik heb je tekst hierboven voor je verbeterd. Je kan me bedanken door me een groen puntje te geven.

30-08-2013, 18:16

Citaat door Liblib:
Luister, je moet niet denken dat je goed in Nederlands bent als je ''moelijke woorden'' gebruikt. Ik heb je tekst hierboven voor je verbeterd. Je kan me bedanken door me een groen puntje te geven.
die was droog.

30-08-2013, 18:17

Citaat door Liblib:
Luister, je moet niet denken dat je goed in Nederlands bent als je ''moelijke woorden'' gebruikt. Ik heb je tekst hierboven voor je verbeterd. Je kan me bedanken door me een groen puntje te geven.
Ik beweer ook nergens goed in Nederlands te zijn.
Ik zal zo even admin account hacken om al je puntjes te wissen

30-08-2013, 18:23
´Gehoorzamen´ klinkt debiel en je ´vriendje gehoorzamen´ klinkt dubbel zo debiel.

30-08-2013, 19:55

Citaat door Miss_universe:
nog klopt het niet.
kijk: Behalve dan dat ik aan het huwelijk geen enkele waarde toeken. Dat jij het waardevol vindt dat staat en dat de maatschappij je relatie bevestigd, betekent niet dat iedereen zo denkt.
dat de kan je gewoon weg laten en het is gewoon bevestigt. Niet met een d: http://nl.wiktionary.org/wiki/bevestigen/vervoeging.

Ik heb altijd gelijk.

30-08-2013, 19:57



Citaat door Petrus:
Ik beweer ook nergens goed in Nederlands te zijn.
Ik zal zo even admin account hacken om al je puntjes te wissen
Nou, je probeert het wel. Elke keer als ik je reacties lees, is het scheef Nederlands met een paar ''moeilijke woorden''.
Dat is héél stout van je.

30-08-2013, 20:11

Citaat door Liblib:
Nou, je probeert het wel. Elke keer als ik je reacties lees, is het scheef Nederlands met een paar ''moeilijke woorden''.
Dat is héél stout van je.

30-08-2013, 20:18

Citaat door Liblib:
Nou, je probeert het wel. Elke keer als ik je reacties lees, is het scheef Nederlands met een paar ''moeilijke woorden''.
Dat is héél stout van je.
Kijkt heel onschuldig en zegt, ik weet van niks.
Die woorden vind ik niet bepaald moeilijk... dat ik ze niet kan schrijven is een andere zaak

Pagina's : [1] 2