Bekijk volle/desktop versie : Wist je nog toen Feyenoord fans hier PSV uitlachten?



Pagina's : [1] 2

30-08-2013, 00:11

30-08-2013, 00:36


Je mag alleen om n ander lachen als je zelf regerend wereldkampioen ben. Excuses.

Voor wie was jij gisteren cllash, psv of milan? Of is psv alleen je club als t uitkomt?

30-08-2013, 00:47

Citaat door FRPinay:
Je mag alleen om n ander lachen als je zelf regerend wereldkampioen ben. Excuses.

Voor wie was jij gisteren cllash, psv of milan? Of is psv alleen je club als t uitkomt?
nee nee nee, "koop er nog maar tieeeeeeeeeen" is wat je zei en ook nog uitlachen omdat psv geen cl haalde in dat jaar, en feyenoord wel .. uiteindelijke resultaat, feyenoord geen EL en psv wel

dit jaar, PRECIES HETZELFDE

30-08-2013, 00:52

Citaat door Nooit-:
HAHAHAHAHAHAHAH

KOOP ER NOG MAAR 10??

FF WEER EEN FEITJE

FEYENOORD HEEFT VAN DE TOP 3 DE LAATSE 30 JAAR HET MEEST GEKOCHT



MISSCHIEN TIJD OM 10 NIEUWE SPELERS TE KOPEN ,

IMMERS,VORMER, VERHOEK HAHAHAHAHAHA
ze dacht dat feyenoord bezig was met la masia taktieken ofzo

geld lenen bij 'vrienden van feyenoord' zegt ze jaaaaa is niet hetzelfde als geld lenen .. is investeren

wtf .. lenen is lenen, broke ass = broke ass

30-08-2013, 00:52



Citaat door Cllash:
nee nee nee, "koop er nog maar tieeeeeeeeeen" is wat je zei en ook nog uitlachen omdat psv geen cl haalde in dat jaar, en feyenoord wel .. uiteindelijke resultaat, feyenoord geen EL en psv wel

dit jaar, PRECIES HETZELFDE
ja.. maar feyenoord heeft nooit de ambitie gehad om met een hoop trammelant kampioen te worden. het is de buitenwereld die riep dat ze dat zo nodig moesten worden.. feyenoord intentie is altijd geweest eerst weer financieel gezond te worden en dan op de lange termijn wat op te bouwen.. tot dusver lopen ze dus goed op schema

en ja tuurlijk is t kxt voor supporters, zulke resultaten, maarja, mocht t uiteindelijk idd meer opleveren.. ik vroeg je btw wat


@ capslock transfervrije/vrijwel gratis spelers.

30-08-2013, 00:53

Citaat door Cllash:
ze dacht dat feyenoord bezig was met la masia taktieken ofzo

geld lenen bij 'vrienden van feyenoord' zegt ze jaaaaa is niet hetzelfde als geld lenen .. is investeren

wtf .. lenen is lenen, broke ass = broke ass
heb jij je er ooit in verdiept? of praat je een paar brabantse headlines na?

30-08-2013, 00:55
we have a 10-71 ... shots fired .. i repeat .. 10-71 .. shots fired

30-08-2013, 00:57
Mohim eerlijk boys ze hebben wel ster speler laatst gehuurd.
Armennogwat

30-08-2013, 00:58
wow, wat een diep gesprek wordt dit..

fijne avond heren, ik ga lekker pitten

30-08-2013, 00:58

Citaat door FRPinay:
ja.. maar feyenoord heeft nooit de ambitie gehad om met een hoop trammelant kampioen te worden. het is de buitenwereld die riep dat ze dat zo nodig moesten worden.. feyenoord intentie is altijd geweest eerst weer financieel gezond te worden en dan op de lange termijn wat op te bouwen.. tot dusver lopen ze dus goed op schema

en ja tuurlijk is t kxt voor supporters, zulke resultaten, maarja, mocht t uiteindelijk idd meer opleveren.. ik vroeg je btw wat


@ capslock transfervrije/vrijwel gratis spelers.
wat feyenoords ambitie was kan me geen reet schelen, k heb het puur over het feit dat er hier fans waren inclusief jij ... die psv moesten uitlachen omdat ze die 10-0 nog pijn deed.. ze3ma omdat psv 3e werd en feyenoord 2e .. lol .. uiteindelijk geen CL voor feyenoord en geen EL ook nog ... BURNNNNNNNN

uiteindelijk lachten psv fans het laatst en dit jaar weer

k vind het gwn grappig en wil het er nog ff indouwen

wat vroeg je me? psv fan sinds 1996 ofzo, was je toen al geboren hiej?

30-08-2013, 00:59

Citaat door FRPinay:
heb jij je er ooit in verdiept? of praat je een paar brabantse headlines na?
slaap lekker

30-08-2013, 01:01

Citaat door ANSS:
Mohim eerlijk boys ze hebben wel ster speler laatst gehuurd.
Armennogwat
loopt niks meer bij de eigen jeugd, dan maar weer back to the old ways, kopuh kopuh kopuh huren huren huren

"huur er nog maar tieeeeeeeeeeeeeeen"

30-08-2013, 01:02



Citaat door Cllash:
wat feyenoords ambitie was kan me geen reet schelen, k heb het puur over het feit dat er hier fans waren inclusief jij ... die psv moesten uitlachen omdat ze die 10-0 nog pijn deed.. ze3ma omdat psv 3e werd en feyenoord 2e .. lol .. uiteindelijk geen CL voor feyenoord en geen EL ook nog ... BURNNNNNNNN

uiteindelijk lachten psv fans het laatst en dit jaar weer

k vind het gwn grappig en wil het er nog ff indouwen

wat vroeg je me? psv fan sinds 1996 ofzo, was je toen al geboren hiej?
haha ik weet niet wie meer hartpijn heeft.. fey die een paar jaar boven verwachting presteert en financieel weer alles zo goed als op orde heeft, of psv die nogmaals een hoop trammelant veroorzaakt om "onder een club als feyenoord te eindigen"?

ik vroeg alleen of je voor milan of psv was. nieuwsgierig zijn mag ook niet meer zeg

30-08-2013, 01:06

Citaat door FRPinay:
haha ik weet niet wie meer hartpijn heeft.. fey die een paar jaar boven verwachting presteert en financieel weer alles zo goed als op orde heeft, of psv die nogmaals een hoop trammelant veroorzaakt om "onder een club als feyenoord te eindigen"?

ik vroeg alleen of je voor milan of psv was. nieuwsgierig zijn mag ook niet meer zeg
wrm doe jij alsof feyenoord een club als heerenveen is ofzo? feyenoord is een topclub .. die hoort gewoon mee te doen jaarlijks. nu hebben ze een slechte periode gehad, daarna begon het even te draaien .. hadden meteen die fans een grote bek, vooral tegen psv die hun zo erg vernederde het jaar ervoor ... maar dat mag hoor, die grote bek .. maar niet komen janken erna als de boomerang terugkomt. en al helemaaaaaaaaaaal niet doen alsof feyenoord geen geld nodig had van de mensen eromheen, want anders was et nu bye bye coolsingel.


uhh beide? dus?

30-08-2013, 01:09

Citaat door Cllash:
wrm doe jij alsof feyenoord een club als heerenveen is ofzo? feyenoord is een topclub .. die hoort gewoon mee te doen jaarlijks. nu hebben ze een slechte periode gehad, daarna begon het even te draaien .. hadden meteen die fans een grote bek, vooral tegen psv die hun zo erg vernederde het jaar ervoor ... maar dat mag hoor, die grote bek .. maar niet komen janken erna als de boomerang terugkomt. en al helemaaaaaaaaaaal niet doen alsof feyenoord geen geld nodig had van de mensen eromheen, want anders was et nu bye bye coolsingel.


uhh beide? dus?
ik wil jou best t concept vrienden van feyenoord uitleggen, als je der voor openstaat en daarna stopt met onzin uitkramen


niks? dat was het?

Pagina's : [1] 2