Bekijk volle/desktop versie : Stoffenbank of lerenbankstel????



Pagina's : [1] 2

29-08-2013, 22:35
SALAM DAMES,

ik zit dus te denken aan een leren bankstel omdat ik peuters/kinderen heb maar twijfel nog

wat is jullie ervaring hoor het graag.

soekran

29-08-2013, 22:37


Ga voor een leren bankstel. Ik heb zo een spijt van mijn stoffen bankstel. Helaas zijn mijn kinderen niet netjes. Ik heb ook geen eettafel meer waardoor wel eens geknoeid word op de bank.

29-08-2013, 22:38

Citaat door moslima2010:
SALAM DAMES,

ik zit dus te denken aan een leren bankstel omdat ik peuters/kinderen heb maar twijfel nog

wat is jullie ervaring hoor het graag.

soekran
lerenbankstel is beter die kan je schoonmaken met doekje
stoffen die heb ik nu heb er spijt van waarom ik die heb gehaald dat gaat niet met kinderen

29-08-2013, 22:41

Citaat door moslima2010:
SALAM DAMES,

ik zit dus te denken aan een leren bankstel omdat ik peuters/kinderen heb maar twijfel nog

wat is jullie ervaring hoor het graag.

soekran
Ik had voorheen een stoffenbank 2 maanden oud heb hem aan mijn ouders gegeven die zat wel heel lekker en lekker warm. Ik heb nu een leren bank ideaal om schoon te maken en als je kids heb raad ik je zeker een leren bank aan.

29-08-2013, 22:46


Een leren bank moet je zeker doen, je kan m schoonmaken wanneer je maar wilt zeker met kinderen. Ik had er een en nu zo n spijt dat ik een stoffen heb. Veel werk en onderhouden met de kleintjes....nooit meer.

29-08-2013, 22:47
Leren bank! Stel dat je die stoffen bank haalt dan zou ik wel een paar extra meters stof kopen en dat eroverheen doen.

29-08-2013, 22:48
Met kids..leer..zonder kids stof..:-)

29-08-2013, 22:50
Ik zou vooral geen te dure bank kopen, binnen een paar jaar zal de bank er misschien niet uitzien door de kids. Zou voor leren gaan, kun je makkelijk afnemen want dat is wel noodzakelijk met kinderen in huis.

29-08-2013, 23:00
trouwens dames heb nu ook een stoffen bank die ik vreselijk vind en aangezien ik mijn interieur ga veranderen past deze bank ook niet meer , ik heb 2 van die grote lakens die ik op maat heb laten maken en op de bank gedaan maar als er thee valt dan druipt het er zo doorheen daarom niet zo handig

29-08-2013, 23:09
stoffen bank kun je ook gewoon met kids nemen hoor. Kwestie van onderhouden. Tegenwoordig kun je een stoffen bank makkelijk reinigen of laten reinigen. Ik heb een sedari,, leer, maar de zit gedeelte en kussens zijn stof uiteraard... en niks mis mee.. heb ook 2 kindjes,, een zoontje van 4 en een dochter van 2 en half maar die weten dat ze daar niet op mogen eten.. eten doen ze bij de eettafel.. heel soms eten ze daar,, maar dan maak ik de bank direct schoon.

Een mooie stoffen bank kun je dus ook met kids nemen... Als je het maar wel regelmatig onderhoud.. en dat is normaal.. alles moet je onderhouden.. zelfs een leren.

29-08-2013, 23:16
ik zeg juist met kinderen stoffen bank ; stof by bank kan je soms afhalen & wassen maar leder is echt koud in de winter & in de zomer heel warm & het vervormd ook snel (dat het er niet meer zo strak uitziet als voorheen) maar stof niet ; ook by stoffen bank kan je geen last krygen van duidelyke slytage maar by leder zie je dat wel sneller

persoonlyk zeg ik dus stof omdat stof mooi blyft uitzien & redelyk goed te ondehouden is ; op langere termyn goed blyft uitzien
leder is ook mooi om te zien & is luxe enzo ; gemakkelyker te onderhouden maar op langere termyn zie je de vervormingen & slytage & qua comfort te koud & te warm


29-08-2013, 23:24

Citaat door StreetChic:
ik zeg juist met kinderen stoffen bank ; stof by bank kan je soms afhalen & wassen maar leder is echt koud in de winter & in de zomer heel warm & het vervormd ook snel (dat het er niet meer zo strak uitziet als voorheen) maar stof niet ; ook by stoffen bank kan je geen last krygen van duidelyke slytage maar by leder zie je dat wel sneller

persoonlyk zeg ik dus stof omdat stof mooi blyft uitzien & redelyk goed te ondehouden is ; op langere termyn goed blyft uitzien
leder is ook mooi om te zien & is luxe enzo ; gemakkelyker te onderhouden maar op langere termyn zie je de vervormingen & slytage & qua comfort te koud & te warm

exactly what i mean.

29-08-2013, 23:25


Zou echt voor leer gaan. Ik heb nu een leren bankstel en als ik 'm schoonmaak en die vlekken zie dan verbaas ik mij hoe het kan. Terwijl ze er niet op eten (alleen tussendoortjes) En vrij netjes zijn. Laat staan als je een stoffenbankstel zou hebben.

29-08-2013, 23:28

Citaat door StreetChic:
ik zeg juist met kinderen stoffen bank ; stof by bank kan je soms afhalen & wassen maar leder is echt koud in de winter & in de zomer heel warm & het vervormd ook snel (dat het er niet meer zo strak uitziet als voorheen) maar stof niet ; ook by stoffen bank kan je geen last krygen van duidelyke slytage maar by leder zie je dat wel sneller

persoonlyk zeg ik dus stof omdat stof mooi blyft uitzien & redelyk goed te ondehouden is ; op langere termyn goed blyft uitzien
leder is ook mooi om te zien & is luxe enzo ; gemakkelyker te onderhouden maar op langere termyn zie je de vervormingen & slytage & qua comfort te koud & te warm

ok goed om te weten het is inderdaad koud, ik dacht dat bij een echt leren bank de slijtage minder was maar dat is dus niet zo..bedankt voor het delen meid.

29-08-2013, 23:31

Citaat door moslima2010:
ok goed om te weten het is inderdaad koud, ik dacht dat bij een echt leren bank de slijtage minder was maar dat is dus niet zo..bedankt voor het delen meid.
ja ik had het gezien by me schoonzus & ze legde in winter vaak nog een deken over omdat te koud werd als je op zit ; zonde is dat ; graag gedaan

Pagina's : [1] 2