Bekijk volle/desktop versie : Winkel in Belgie met bruidssuikers



02-02-2005, 18:44
Ik heb gehoord dat er een winkel is in Belgie, waar je veel dingen voor de bruiloft kan kopen wat betreft bruidssuikers accesoires, koekdoosjes, mandjes etc etc..

Het heet iets met Ava ofzoiets.. Kan iemand mij aub vertellen waar die zit en of ze eventueel een site hebben..


Thanx

02-02-2005, 18:48



Citaat door miss_burberry:
Ik heb gehoord dat er een winkel is in Belgie, waar je veel dingen voor de bruiloft kan kopen wat betreft bruidssuikers accesoires, koekdoosjes, mandjes etc etc..

Het heet iets met Ava ofzoiets.. Kan iemand mij aub vertellen waar die zit en of ze eventueel een site hebben..


Thanx
het is van een verre achterneef van mijn pa die ook uit Midar is..Zijn winkel staat inde Rue de Brabant in Schaarbeek en heet 'Sofabel'...je hebt er honderden soorten bruidssuikers, accessoires etc....je wordt para omda je ni kan kiezen geloof me

02-02-2005, 18:54

Citaat door SweetRose:
het is van een verre achterneef van mijn pa die ook uit Midar is..Zijn winkel staat inde Rue de Brabant in Schaarbeek en heet 'Sofabel'...je hebt er honderden soorten bruidssuikers, accessoires etc....je wordt para omda je ni kan kiezen geloof me
Dank je wel.. heel sweet van je SweetRose

dus ik kan het gewoon vinden in de oh zo beroemde Rue de Brabant in Brussel??

Ik zoek onder andere van die organza zakjes in het donkergroen.. Hopelijk zijn die daar te koop..

02-02-2005, 19:05

Citaat door miss_burberry:
Dank je wel.. heel sweet van je SweetRose

dus ik kan het gewoon vinden in de oh zo beroemde Rue de Brabant in Brussel??

Ik zoek onder andere van die organza zakjes in het donkergroen.. Hopelijk zijn die daar te koop..
Tuurlijk.en moest hij het niet in voorraad hebben (wat ik betwjifel) jehebt er nog verschillende winkels..dus garantie verzekerd dat je niet met lege handen naar huis komt..Succes:

02-02-2005, 19:08



Citaat door SweetRose:
Tuurlijk.en moest hij het niet in voorraad hebben (wat ik betwjifel) jehebt er nog verschillende winkels..dus garantie verzekerd dat je niet met lege handen naar huis komt..Succes:
Dat zal wel lukken denk ik.. Thanx a lot

Ik ga wel naar Belgie omdat dat een stuk goedkoper is dan hier in NL.. Hier vragen ze iets van 0.69 eurocent voor zo een klein leeg organza zakje..



02-02-2005, 19:31

Citaat door miss_burberry:
Dat zal wel lukken denk ik.. Thanx a lot

Ik ga wel naar Belgie omdat dat een stuk goedkoper is dan hier in NL.. Hier vragen ze iets van 0.69 eurocent voor zo een klein leeg organza zakje..


Nederland is verschrikkelijk duur vind ik.


Kom maar lekker naar belgie :boogie:

02-02-2005, 20:50
volgens mij bedoelt sweet rose iets anders, maar ava is een grote winkel, is niet echt speciaal een marokkaanse winkel, je vindt er vanalles, ook schoolgerief enzo
kijk maar eens op http://www.ava.be
groetjes karima

02-02-2005, 20:59
Ja is te vinden op t Zuid

Maar nogal moeilijk te geraken door die werken

27-12-2006, 17:59
ava is bij brederode straat