Bekijk volle/desktop versie : Islamitische kinderen uit Nederland omgekomen in Servië



Pagina's : [1] 2

28-08-2013, 19:45
Twee Nederlandse kinderen zijn woensdagochtend om het leven gekomen bij een auto-ongeluk in Servië.





Hun ouders liggen zwaargewond in een ziekenhuis. Over het derde kind kon de ANWB Alarmcentrale geen duidelijkheid geven. Het getroffen gezin is islamitisch, waardoor de kinderen snel moeten worden begraven. De ANWB verleent hierbij steun, meldt een woordvoerder.

Het ongeluk gebeurde vlak bij de stad Velika Plana. Volgens Servische media was bij het ongeluk ook een Franse auto betrokken en raakten in totaal twaalf mensen gewond. De twee overleden kinderen waren 3 en 10 jaar oud.

28-08-2013, 19:51


Allah y rahmohoem

28-08-2013, 20:00
Islamitisch?

Volgens de berichten Turkse Nederlanders.

28-08-2013, 20:53
Hoe weten jullie dat ze islamistisch waren??

30-08-2013, 08:01


Verneukte topictitel zeg.

30-08-2013, 08:07
Daar gaat men vanuit vanwege het ouders zijn vooroordeel.
En snel begraven worden, sinds wanneer is dat nog de norm? In Nederland is dat niet de norm (36 uur minimaal) en gezien de vele moslims de moeite nemen om mensen eerst op het vliegtuig te zetten lijkt het daar ook al geen norm meer.

30-08-2013, 12:44
Allahirahmoe. @petrus, je hebt een obsessie


30-08-2013, 13:06

Citaat door samiraatje18:
Allahirahmoe. @petrus, je hebt een obsessie
Je ziet dingen die er niet zijn.

30-08-2013, 13:12

Citaat door Murphyy:
dat is heeel erg jammer... voor hun

Het gaat er om dat je die sticker niet zomaar op mensen kan plakken.

30-08-2013, 13:16

Citaat door Redactie:
Twee Nederlandse kinderen zijn woensdagochtend om het leven gekomen bij een auto-ongeluk in Servië.







Hun ouders liggen zwaargewond in een ziekenhuis. Over het derde kind kon de ANWB Alarmcentrale geen duidelijkheid geven. Het getroffen gezin is islamitisch, waardoor de kinderen snel moeten worden begraven. De ANWB verleent hierbij steun, meldt een woordvoerder.

Het ongeluk gebeurde vlak bij de stad Velika Plana. Volgens Servische media was bij het ongeluk ook een Franse auto betrokken en raakten in totaal twaalf mensen gewond. De twee overleden kinderen waren 3 en 10 jaar oud.
Je moet je als redactie zeer diep schamen als je dit soort berichten zo brengt. Je moet je ergens gaan afvragen wat je nut is lijkt mij. Ik kan het aangeven.....je moet het zelf zien en voelen.

30-08-2013, 13:29
Laat ik het spellen. Jullie zijn D E B I E L. Als niet doorhebben dat de eerste regel van dit deel van het forum is d at je een bron plaatst. En dat zelf niet doen.

30-08-2013, 13:41

Citaat door Globi:
Laat ik het spellen. Jullie zijn D E B I E L. Als niet doorhebben dat de eerste regel van dit deel van het forum is d at je een bron plaatst. En dat zelf niet doen.
Ooit gehoord van een dictatuur waar de regelmakers zich ook aan de regels houden?

30-08-2013, 13:43



Citaat door Petrus:
Ooit gehoord van een dictatuur waar de regelmakers zich ook aan de regels houden?
Nee. Men maakt er misbruik van. De irritatie is nu wat groot. Dat heb ik soms. Het is zo simpel. In elk geval je eigen regels volgen. Dan sta je ook sterker.

Pagina's : [1] 2