Bekijk volle/desktop versie : Groot probleem !!



28-08-2013, 17:07
Ik ben mijn paspoort en id allebij kwijt ze zijn samen verloren gegaan helaaas.
Wat moet ik doen, want ik neem aan dat als je een paspoort gaat aanvragen je een id mee moet nemen en andersom ook.

28-08-2013, 17:11


Niemandd ??

28-08-2013, 17:13
Eerst aangifte doen en daarna aanvragen...

28-08-2013, 17:15
Je zal aangifte moeten doen. Wat ik zou doen is politiebureau bellen en uitleggen dat je beide verloren bent. Zij zullen je wel informeren hoe en wat

28-08-2013, 17:17


Met de aangifte van de politie kan je paspoort en id aanvragen bij de gemeente.

28-08-2013, 17:18

Citaat door Nadia2007:
Eerst aangifte doen en daarna aanvragen...


Jaa van m'n id heb k al aangfite gedaan, ik kwam er vandaag pas achter dat ik ook mijn paspoort verloren ben.

Citaat door meisjes-:
Je zal aangifte moeten doen. Wat ik zou doen is politiebureau bellen en uitleggen dat je beide verloren bent. Zij zullen je wel informeren hoe en wat
Ik ga er morgen meteen zelf langs, dankjulliewel.
Probleem is dat je, als je aangifte gaat doen je dus ook 1 van de 2 mee moet hebben.

28-08-2013, 17:24
Tegenwoordig hoef je niet aangifte fe doen hiervoor op politiebureau. Aan de Balie bij de gemeente kan je het aan geven en maken ze er een aantekening van en kan je vermissingskosten betalen en je paspoort of is aanvragen. Heb ik gister ook gedaan. Hierin in den haag, weet niet hoe het zit in andere Steden. Dit is sinds dit jaar nieuw

28-08-2013, 17:27
Zij kunnen moeilijk een id of paspoort van je vragen, als je deze kwijt bent. Ken gebeuren. Gewoon aangifte doen en nieuwe aanvragen. Je zal wel extra moeten betalen.

28-08-2013, 17:34
Zonder aangifte kan je geen nieuwe aanvragen volgens mij.
En helaas kost paspoort iets duurder als je m kwijt bent geraakt

28-08-2013, 17:35

Citaat door Thamazighttt:
Jaa van m'n id heb k al aangfite gedaan, ik kwam er vandaag pas achter dat ik ook mijn paspoort verloren ben.


Ik ga er morgen meteen zelf langs, dankjulliewel.
Probleem is dat je, als je aangifte gaat doen je dus ook 1 van de 2 mee moet hebben.
Ja daarom gewoon langs gaan is nog beter. En ik zou niet naar de gemeente gaan als eerst omdat je beide kwijt bent . Zij zullen je sowieso naar het politiebureau sturen.
Al kun je tegenwoordig bij de gemeente al aanvraag indienen

28-08-2013, 17:36
je id aangifte meenemen en aangifte gaan doen wegens kwijt raken van je paspoort. met beide aangiftes kun je vervolgens nieuwe id en paspoort aanvragen.

28-08-2013, 17:50
Er komen wel extra kosten bij, helaas..