Bekijk volle/desktop versie : Syrië



Pagina's : [1] 2

27-08-2013, 15:59
http://www.telegraaf.nl/buitenland/21842156/___Binnen_twee_dagen_actie___.html

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21842191/__Hagel__VS_klaar_voor_aanval__.html

Werd eens tijd.

27-08-2013, 16:01


Een vriend van mij is zo dom geweest om zijn oude en zieke ouders niet te gehoorzamen. Hij is naar Syrië gegaan en ik heb vernomen dat hij is overleden. Wij mogen daar niet eens strijden!

27-08-2013, 16:10

Citaat door Eengozer:
Een vriend van mij is zo dom geweest om zijn oude en zieke ouders niet te gehoorzamen. Hij is naar Syrië gegaan en ik heb vernomen dat hij is overleden. Wij mogen daar niet eens strijden!
Oh wat erg voor je! Ja, ik weet eerlijk gezegd ook niet wat die jongens en vrouw(er is ook een vrouw vertrokken naar Syri&euml bezielen.

27-08-2013, 16:21

Citaat door AbdurAlWadud:
Be careful what you wish for...

Nucleaire oorlog straks.

New World Order komt eraan.
En aliens!

27-08-2013, 16:22



Citaat door AbdurAlWadud:
Be careful what you wish for...

Nucleaire oorlog straks.

New World Order komt eraan.
Wish, nee dat niet. Maar bij kadaffi was het einde in zicht toen andere landen zich ermee gingen bemoeien toch?

27-08-2013, 16:23

Citaat door Bloosje:
Wish, nee dat niet. Maar bij kadaffi was het einde in zicht toen andere landen zich ermee gingen bemoeien toch?
Libie had olie en dat moest snel veilig gesteld worden.

27-08-2013, 16:25

Citaat door Murrie:
Libie had olie en dat moest snel veilig gesteld worden.
En Libië ligt niet in de achtertuin van Rusland en China.

27-08-2013, 16:27

Citaat door Petrus:
En Libië ligt niet in de achtertuin van Rusland en China.
Met achtertuin bedoel je de banden met die landen?

Want Syrie is natuurlijk omsingeld door andere landen

27-08-2013, 16:28

Citaat door Murrie:
Met achtertuin bedoel je de banden met die landen?

Want Syrie is natuurlijk omsingeld door andere landen
Ik weet waar Syrië ligt, achtertuin is inderdaad vooral wie je vrienden zijn... of in dit geval handelspartners.

27-08-2013, 16:33

Citaat door Murrie:
Libie had olie en dat moest snel veilig gesteld worden.
Oké, begrijp je.

27-08-2013, 16:34

Citaat door AbdurAlWadud:
Ja, je hoopt dat het bloedvergieten ophoudt..

Nu is het verschil dat Rusland en China hebben gezegd dat dit de grens is. Ze gaan een ingrijpen van de VS niet toestaan. Mochten ze daad bij woord houden dan hebben we een groot probleem.
Dan hebben we een hele grote probleem vooral die Chinezen en Russen die hebben gevaarlijk spul. Dan maar laten afslachten?

27-08-2013, 16:39

Citaat door Bloosje:
Dan hebben we een hele grote probleem vooral die Chinezen en Russen die hebben gevaarlijk spul. Dan maar laten afslachten?
Wereld oorlog beginnen over een land dat nog niet zolang geleden is bedacht is de andere optie... even denken, heel veel doden over de hele wereld waarbij niemand wint... of een landje opgeven waar mensen niet weten wie nu de baas is.... ik denk dat de meeste mensen Syrië gewoon doorstrepen en wel zien waar het eindigt.

27-08-2013, 16:42



Citaat door AbdurAlWadud:
Ja, je hoopt dat het bloedvergieten ophoudt..

Nu is het verschil dat Rusland en China hebben gezegd dat dit de grens is. Ze gaan een ingrijpen van de VS niet toestaan. Mochten ze daad bij woord houden dan hebben we een groot probleem.


Citaat door Bloosje:
Dan hebben we een hele grote probleem vooral die Chinezen en Russen die hebben gevaarlijk spul. Dan maar laten afslachten?
Nee joh. Die gaan naar buiten toe laten weten er niet mee eens te zijn enzo. Bij VN steeds tegen of geen stem uitbrengen.

Maar achter de schermen zullen ze gewoon een akkoord bereiken met de VS enzo.

Er gaat echt geen WO3 begonnen worden.

China heeft bijv voor miljarden nog te goed van de VS. Denk je nu echt dat ze een oorlog met hun gaan beginnen? Dan zijn ze hun geld kwijt.


Verder kunnen zowel Rusland als China niet op tegen de VS. Hier op m.nl zullen veel mensne dit tegenspreken en doen alsof ze onwijs sterk zijn, maar de VS alleen al besteed ruim 500 miljard aan defensie. Geen enkel land komt hierbij in de buurt. Nr 2 op lijst is Groot Brittainie met iets van 60 miljard. Nr3 is Frankrijk met 55 miljard.

27-08-2013, 16:42

Citaat door Petrus:
Wereld oorlog beginnen over een land dat nog niet zolang geleden is bedacht is de andere optie... even denken, heel veel doden over de hele wereld waarbij niemand wint... of een landje opgeven waar mensen niet weten wie nu de baas is.... ik denk dat de meeste mensen Syrië gewoon doorstrepen en wel zien waar het eindigt.
Ik weet dat jij niet meer gelooft maar wanneer heel Syrië in vuur en vlam staat hebben we een nog grotere probleem.

27-08-2013, 16:43

Citaat door AbdurAlWadud:
Ja, en als de VS met China en Rusland in gevecht raken dan zit Europa er ook gelijk in vanwege de NAVO..

Het is beter als andere landen erbuiten blijven. Vooral de manier waarop is verdacht. Net nu de VN inspecteurs eindelijk waren gearriveerd gebruikt het regime zogenaamd gifgas? En laten we niet vergeten hoe we verzeild waren geraakt in de 2de Irak oorlog. Ook door leugens.
Klopt, alleen ik vind het zo vreselijk om al die mensen zien dood te gaan. Ik loop dan ook gelijk weg wanneer er iemand thuis journaal kijkt.

Pagina's : [1] 2