Bekijk volle/desktop versie : Al Jazeera Sport op Nilesat



Pagina's : [1] 2

27-08-2013, 12:21
Salaam,

Wie ontvangt alle Al Jazeera Sport kanalen op de Nilesat. Nu Al Jazeera alles weer heeft heringedeeld (toevoeging HD kanalen) ben ik aan het kijken hoe ik deze het beste kan ontvangen. Je kan alle kanalen ook ontvangen op de Badr maar dan moet je genoeg nemen met niet HD (SD versie).

Ik begreep dat je met een 1.20 schotel minimaal in de buurt komt.

Graag tips van jullie.

27-08-2013, 13:21


Gewoon een 120 cm schaal dan krijg je ze makkelijk te zien... Volgens mij ook nog vrij te ontvangen... Succes

27-08-2013, 16:45
Ik was bij mijn schotelaanbieder geweest... hij zei dat Al Jazeera bezig was om kanalen onder te brengen op hotbird...schijnt iets met contract te zijn blablabla. Ik zeg tegen hem..kifesh dat dan? hij zei dat AL Jazeera teveel kijkers gaat verliezen want JSC via Nilesat ontvangen in NL is erg lastig.

27-08-2013, 17:43

Citaat door Jeblie:
Ik was bij mijn schotelaanbieder geweest... hij zei dat Al Jazeera bezig was om kanalen onder te brengen op hotbird...schijnt iets met contract te zijn blablabla. Ik zeg tegen hem..kifesh dat dan? hij zei dat AL Jazeera teveel kijkers gaat verliezen want JSC via Nilesat ontvangen in NL is erg lastig.
Yessss.

27-08-2013, 19:48


Makkelijk? Succes. Nilesat is moeilijk te ontvangen in NL.

27-08-2013, 21:59
kameraad luister er niks moeilijks aan die schotel doet precies hetzelfde als een 78 cm schotel op je dak alleen moet je hem op nilesat gericht hebben... dat kan je satboer regelen....

28-08-2013, 00:18
Nilesat ontvang je met een triax 110cm, niet eens een 120cm.. lnb met een inverto ultra black. ik heb een triax 110 en ontvang alle aljazeera kanalen. het is wel mooi om te zien. Alleen het hoeft even te regenen en saffi verbinding kan al weg zijn. Ik hoop dat ze op hotbird terug komen, maar dat ziet er niet naar uit. ik had ze al een keer gemaild en er was geen aanwijzing over dat ze misschien terug komen op hotbird.

28-08-2013, 00:34
120 geeft net iets beter ontvangst... Dat ervaar ik tenminste....

28-08-2013, 09:15

Citaat door MoMo2002:
120 geeft net iets beter ontvangst... Dat ervaar ik tenminste....
Hoe groter de schotel. Hoe beter. afhankelijk ook welk schotel je te maken hebt. een triax 110 heeft de zelfde omvang als een 120cm beweren ze. Welk schotel heb jij?

28-08-2013, 18:48
Van: AJSCC [mailto:callcenter@aljazeera.net]
Verzonden: woensdag 28 augustus 2013 18:41
Aan: xxxxxxxxxxxxxxx
Onderwerp: Aljazeera Sport Channel [T201308280025S010Z41093]


Dear Subscriber:
Greetings from Aljazeera Sport Channel
We apologize, but the channels are not available on the HOTBIRD the only channels available are from (+1 Till +4)
, And our coverage is only for Middle East and North Africa.
We do not have broadcasting rights in Netherlands.
All frequencies are available on Nile sat and you can find them on this link
http://www.aljazeerasport.net/howtowatchus/

Best Regards


--- Original Message ---
On August 28, 2013 at 7:20 PM, xxxxxx@live.nl wrote:
________________________________________
site en.aljazeerasport.tv
to Callcenter@aljazeera.net

from xxxxxx@live.nl

subject TV frequency enquiries
message Dear Sir/Madame, Does Al Jazeera Sport has plan to also place all HD Channels on the Hotbird dish? I really hope so because a lots of viewers will be lost because of nilesat isnt good to receive in for example: the Netherlands. Kind regards,

28-08-2013, 18:54

Citaat door Jeblie:
Ik was bij mijn schotelaanbieder geweest... hij zei dat Al Jazeera bezig was om kanalen onder te brengen op hotbird...schijnt iets met contract te zijn blablabla. Ik zeg tegen hem..kifesh dat dan? hij zei dat AL Jazeera teveel kijkers gaat verliezen want JSC via Nilesat ontvangen in NL is erg lastig.
Print mijn bericht maar uit en ga naar de satboer terug, want die verspreidt alleen leugens om zijn kassa draaiend te houden. Alleen maar om zijn leugen zou ik al van satboer veranderen.

Ik ga v/d week mijn 1.10 m schotel proberen uit te richten. Ik ga anders overwegen om een grotere schotel te halen.

1.20 m is gewoon een minimum. 1.10 is zeer gevoelig.

28-08-2013, 18:59
http://nilesat.com.eg/Satellite/NileSat201/FootPrint.aspx

28-08-2013, 18:59


Ik heb ze ook maar eens eenzelfde mail gestuurd waarbij ik erg klagerig overkom. Het zal waarschijnlijk niets uitmaken, maar hoe meer klachten, des te beter.

28-08-2013, 20:01
Ter info, de triax 110 is in de praktijk maar 100 cm breed.

28-08-2013, 20:51
AJSCC (callcenter@aljazeera.net)Toevoegen aan contactpersonen 19:08
Aan: xxxxxx xxxxxxxxxxx
Afbeelding van AJSCC
Dear Subscriber

Greeting from Aljazeera Sport Channel

We Regard ,,,, But you can keep watching if there's any update on our website or Aljazeera sport channels for more information?s until now there's no any news about hot-bird .

best regards,

--- Original Message ---
On August 28, 2013 at 7:58 PM, "xxxxxx xxxxxxxxxx" wrote:

Hi there,

I have a question regarding the recent removal of Al Jazeera Sport +5 til +10 and the HD-channels on Hotbird. I live in West-Europe and I understand that Al Jazeera transported these channels to Nilesat and Arabsat. But there seems to be a problem, because Nilesat and Arabsat are very difficult to receive in West-Europe. So a lot of JSC Sport-fans in Europe are not very happy with this recent changement. Is it possible that Al Jazeera considers to get the channels back to Hotbird in the future or are the chances of that happening extremely low?


With kind regards,


xxxxxxxxxx

Pagina's : [1] 2