Bekijk volle/desktop versie : Te veel problemen



Pagina's : [1] 2

02-02-2005, 14:13
ik heb er gewoon te veel ik word gestoord mense

02-02-2005, 14:25


Nee zo moet je niet gaan denken, problemen zijn er om opgelost te worden dus ook jou voor problemen...probeer gewoon je problemen zo goed mogelijk op te lossen en inscha-allah komt het gauw goed met je...sterkte

xxx

02-02-2005, 14:28
Leven éh

02-02-2005, 14:30
die probelemen worde met de dag erger

02-02-2005, 14:33


wat moet je

02-02-2005, 14:35

Citaat door Straatschoffie:
die probelemen worde met de dag erger
Hoe komt het en mag ik vragen wat voor problemen het zijn??

Als je een luisterend oor nodig hebt pm me maar indien je je problemen hier niet wil zetten...

Thalla


02-02-2005, 14:35
Is normaal


Citaat door Straatschoffie:
die probelemen worde met de dag erger

02-02-2005, 14:36

Citaat door Straatschoffie:
ik heb er gewoon te veel ik word gestoord mense
Dat komt ervan als je niet bid vriend...

02-02-2005, 14:37

Citaat door KLeInDuImPjE:
Hoe komt het en mag ik vragen wat voor problemen het zijn??

Als je een luisterend oor nodig hebt pm me maar indien je je problemen hier niet wil zetten...

Thalla

luisterende oor ze3mek..


billah pure nieuwschierigheid..

02-02-2005, 14:42
Neem contact op met Maatschappelijk werk.. zij bieden n luisterend oor en kunnen je eventueel helpen met n plan om je uit deze visuele cirkel te halen.
Gayr InshaAllah.. en zoals Thaiboxer al zei... Bidden helpt je hart te verlichten...

En zoals me papa (allah je rahmou) altijd zei...
Als je denkt dat jeproblemen hebt moet je n ziekenhuis bezoeken. Met mensen praten die in de terminale fase van hun leven zitten. Mensen die doof blind of n ongeneeselijke ziekte hebben. Dan voel je je rijk!>!?!\\

Je denkt nu wel dit is n ver van me bed show ... maar het is de realiteit.. je bent rijker dan je je inbeeld. Rijk van gezondheid en verstand.... KOmt inshaAllah allemaal goed jongen.

02-02-2005, 14:44

Citaat door KLeInDuImPjE:
Hoe komt het en mag ik vragen wat voor problemen het zijn??

Als je een luisterend oor nodig hebt pm me maar indien je je problemen hier niet wil zetten...

Thalla

zehma ik ga zegge wat mijn problemen zij ah kowed jullie zijnn niet te vertrouwe

mo ik bid wel asabie

02-02-2005, 14:55

Citaat door Thaiboxer__Mo:
luisterende oor ze3mek..


billah pure nieuwschierigheid..
Kijk lieve vriend hier ben je dus totaal mis...het is niet omdat je iemand een luisterend oor aanbied dat je dan gelijk nieuwschierig bent...ik begrijp dat je bepaalde dingen niet hier openlijk kunt zetten vandaar maar soms kan een geprek wonderen doen zonder iets achter te zoeken

Thalla


02-02-2005, 14:57


Elk probleem heeft een oplossing.Zet ze op een rijtje en los ze 1 per 1 op.

02-02-2005, 14:59

Citaat door Straatschoffie:
zehma ik ga zegge wat mijn problemen zij ah kowed jullie zijnn niet te vertrouwe

mo ik bid wel asabie
Dat woordje 'kowed' mag je weg laten hoor je hoeft niet gelijk zulke woorden te gaan gebruiken...maar goed aangezien je bid zal Allah swt je zeker niet in de steek laten en je eruit helpen...meer zeg ik niet meer...

Beslama

02-02-2005, 15:05

Citaat door Straatschoffie:
zehma ik ga zegge wat mijn problemen zij ah kowed jullie zijnn niet te vertrouwe

mo ik bid wel asabie
Dan verschiet je ervan dat je problemen hebt!!!!!!!!!!!!!!!! ik zou maar op mijn woorden letten en als je het niet aanstaat dan moet je hier niet komen zeveren dat je problemen hebt

Pagina's : [1] 2