Bekijk volle/desktop versie : Van Hanegem lovend in AD column over traitor Ayoub



Pagina's : [1] 2

26-08-2013, 18:22
In Utrecht werd ik als voetbalman dit weekeinde nog het meest verrast in positieve zin. Op het middenveld van Utrecht liep tegen AZ een ventje, geweldig, deed gewoon alles goed aan de bal. Ik keek goed en dacht, ik ken hem ergens van. Ayoub heet-ie, ineens zag ik het, hij wilde al naar FC Utrecht toen ik daar nog trainer was. Hij speelde toen in de jeugd van Ajax. Nu loopt hij daar ineens en valt hij op door zijn spel. Heerlijk om te zien. Daar word ik blij van, net zo blij als al die Feyenoorders in De Kuip.

26-08-2013, 19:36


Raar dat hij het niet bij Ajax is doorgebroken he? Toeval misschien dat zoveel Marokkanen alleen bij Ajax niet doorbreken? Denk het niet.

26-08-2013, 19:37
Ook raar dat veel mensen uit Utrecht niet bij Utrecht doorbreken
Ze zitten bij PSV..(Eindhoven)

26-08-2013, 19:42

Citaat door Reallover:
Ook raar dat veel mensen uit Utrecht niet bij Utrecht doorbreken
Ze zitten bij PSV..(Eindhoven)
Misschien omdat ze nooit voor de jeugd van Utrecht hebben gespeeld? OEPS? En volgens mij speelde Ayoub/Kali/Boussaboun gewoon in de basis van Utrecht?

Ajax heeft/had veel Marokkanen in de jeugd elftallen, Utrecht maar 1tje (de broertje van Amrabat) en die word gewoon volgend jaar doorgeschoven Utrecht neemt alleen jeugd die van de voetbal academie komen dat is hun beleid. De beleid van Ajax is dat de Marokkanen alle jeugd wedstrijden winnen voor Ajax en daarna weg-gegeven worden aan clubs in de Eredivisie.

26-08-2013, 19:44



Citaat door DracullaLN:
Misschien omdat ze nooit voor de jeugd van Utrecht hebben gespeeld? OEPS? En volgens mij speelde Ayoub/Kali/Boussaboun gewoon in de basis van Utrecht?
Nee ik heb het over scouting Rondom Utrecht genoeg voetballers die goed zijn maar niet worden gescout door Utrecht

26-08-2013, 19:45
http://nl.wikipedia.org/wiki/Isma%C3%AFl_Aissati

Citaat:
Aissati's ouders komen oorspronkelijk uit Ait Touzine in het noorden van Marokko. Aissati zelf groeide op in de Utrechtse Tuinwijk, waar hij begint te voetballen bij de amateurclub DSO. Later maakte hij de overstap naar USV Elinkwijk. Op 12-jarige leeftijd werd Aissati door PSV gescout en mocht hij ook daar gaan spelen. Aissati begon in de D-jeugd van PSV. Vanaf dat moment reisde hij elke dag op en neer tussen Utrecht en Eindhoven. Aissati schoof langzaam op in de jeugdopleiding van PSV en kwam in 2004 terecht in de B1. Maar de toenmalige trainer van de A1, Ricardo Moniz, raakte dermate onder de indruk van Aissati dat hij niet lang na het begin van het seizoen (2004/2005) bij de A-junioren gehaald werd. Daar maakte hij het seizoen af.
vb

26-08-2013, 19:47
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ibrahim_Afellay


Citaat:
De in Utrecht geboren middenvelder groeide op in de Utrechtse wijk Overvecht en is afkomstig van de amateurs van USV Elinkwijk in Utrecht. In 1996 verruilde hij die club voor de jeugdopleiding van PSV. Zijn eerste officiële wedstrijd voor het eerste van PSV speelde hij op 4 februari 2004 in de beker tegen NAC (0-1 verlies). Hij viel in de 72ste minuut in voor Johann Vogel. Zijn competitiedebuut volgde tien dagen later tegen FC Twente.

26-08-2013, 20:00
Yup geen 1 van hun heeft voor de Utrechtse voetbal academie gespeeld of in de jeugd ploegen van Utrecht, bijna alle Marokkanen die bij Psv speelde kwamen wel van Utrecht ik ken er persoonlijk 2. PSV haalt ze wel gewoon van EINDWIJK en andere voetbal verenigingen in Utrecht terwijl Utrecht die alleen haalt van de Utrechtse voetbal academie.

Je zult zien dat Sofyan Amrabat gewoon over 2 of 1 jaar bij de A-selectie speelt als hij zich door ontwikkeld, terwijl spelers als El Ghazi (van Ajax) gewoon worden weg-gegeven aan Psv.

26-08-2013, 20:06
Yassin is geen traitor, neem maar van mij aan.

26-08-2013, 21:13

Citaat door MounEB:
Yassin is geen traitor, neem maar van mij aan.
Zie interview atlas-lions

26-08-2013, 21:49

Citaat door casaoui01:
Zie interview atlas-lions
Hoezo is dat zijn schuld? De bond heeft hem nooit benaderd kon toch gewoon mee met Frankonische spelen?

26-08-2013, 21:51

Citaat door casaoui01:
Zie interview atlas-lions


Wie is geloofwaardiger? Yassin zelf of atlas-lions.nl?

26-08-2013, 22:05



Citaat door MounEB:
Wie is geloofwaardiger? Yassin zelf of atlas-lions.nl?
In die interview van Atlas-lions staat gewoon dat hij nooit door de bond is benaderd van Marokko dan is het zijn schuld niet..

26-08-2013, 23:24
'Ik ben opgeleid in het Nederlandse voetbal, weet wat de wetten en regels zijn. In Marokko zou ik me teveel aan moeten passen.'

Jullie moeten niet praten. Dit is een uitspraak van een Traitor

26-08-2013, 23:37

Citaat door casaoui01:
'Ik ben opgeleid in het Nederlandse voetbal, weet wat de wetten en regels zijn. In Marokko zou ik me teveel aan moeten passen.'

Jullie moeten niet praten. Dit is een uitspraak van een Traitor
, je komt echt over als een idioot. Jij denkt meer te weten dan iemand die hem elke dag spreekt door een artikel op atlas-lions. Doe niet zo gek man.

Pagina's : [1] 2