Bekijk volle/desktop versie : Fifa of Pro?



Pagina's : [1] 2

26-08-2013, 13:56
Welke van de 2 spelen jullie het liefst,,,zijn er hier uberhaupt leden die graag Pro2013 spelen?
Zo ja? Wat is er volgens jullie beter aan Pro of Fifa....

26-08-2013, 14:05


pro



Ik vind gameplay van fifia gewoon slecht. Te veel arcade en vind pro meer simulatie


Dat is mijn mening en een die hard fifa zal het er niet mee eens zijn


Gewoon spelen en kijken wat jij prettigste vind

26-08-2013, 14:07
Dat verschilt heel veel per persoon. Als ik voor MEZELF mag spreken en ik speel PES al sinds pes 5 dan vond ik pes 5-6 echt toppers. Daarna ging het wel achteruit maar een goed alternatief was er niet. Fifa vond ik te simpel en telkens zelfde goals.
Laatste jaar speel ik weer voetbal spellen ik speel vaak met vrienden toernooitjes met 4 of 5 man. Winnaar blijft staan enzo. Maar ik merk dat ik met pes hier meer plezier in had. Moeilijk scoren bij PES en bij een goal heb je echt het gevoel hij is door jouw gemaakt.

Bij FIFA wat ik nu een jaar speel met vrienden merk ik vaak als ik in de 16 sta of er net buiten dat een geplaatst schot altijd wel zit. En in fifa 12 volgens mij zat elk lobje ook als je op de keeper afliep. Ik hoor veel klachten over fifa 13 dat het online ruk is.

PES is een stuk lastiger om te spelen maar als je eenmaal heel veel pes gewend bent is FIFA wel heel makkelijk. Ik speel dus laatste jaar FIFA omdat mijn vrienden geen PES hebben en ik geen PS3 meer.

De fanboys gaan fifa de hemel inprijzen de pes fanboys gaan pes de hemel inprijzen. Ik zeg ze zijn beide goed maar ik neig meer naar PES omdat ik wel van een uitdaging hou. Het spelen van een pes toernooi met vrienden konden we soms in de ramadan doen tot 5 uur in de ochtend. Bij fifa na 2 toernooitjes wilden we vaak call of duty spelen of kaarten.

26-08-2013, 16:27
PES is voor mannen moeilijk, FIFA is voor kleine bezems lekker makkelijk scoren, veel van die wijven hier op sporthoek die alleen FIFA spelen

26-08-2013, 18:05


http://tweakers.net/reviews/3110/e3-pes-2014-het-belang-van-mentaliteit.html



Fifa is arcade zeggen ze dan yeh bla mensen hier

26-08-2013, 19:25
maximus kom potje ben online

26-08-2013, 19:27

Citaat door Primo:
maximus kom potje ben online
ik kom!

26-08-2013, 19:29
Fifa sinds fifa 2009 hehe

Pro vind k echt nep

Verstuurd van mijn Semsung

26-08-2013, 19:30
ik was op en top een PES mannetje, hield van dat spel, en speelde het al sinds PES 3 (met die kale scheids Colinna op de voorkant) en dat is sinds 2003. Ik en mijn vrienden speelde jarenlang PES, FIFA kwam niet eens ter sprake, het was dag en nacht PES. Maar opeens, de laatste jaren zag ik mijn vrienden opeens kiezen voor FIFA, mij konden ze niet overtuigen en ik bleef PES spelen. Maar nu ben ik de enige die nog PES speelt, de rest is over gestapt op FIFA. Ik moet er dus ook aan geloven en ga FIFA 14 halen en spelen, en dan moet ik dus PES vaarwel zeggen.

26-08-2013, 19:47

Citaat door Primo:
maximus kom potje ben online
haha primo ik speel nooit FIFA eergister speelde ik tegen jou, 1 ste wedstrijd werd 2-2 en 2 de won jij met 3-2 toen ik die omhaal maakte met Ibra haha, PES wint niemand van mij, ik speel altijd pes , FIFA zit gewoon stof te happen in de kast

ik ben trouwens clichy_sousbois

26-08-2013, 20:09
FIFA natuurlijk!!

26-08-2013, 20:10
PES vind ik de publiek/sfeer en teams beter gemaakt maar bij FIFA vind ik weer dat de controles en gameplay beter is.
Als een echte voetballer liefhebber kun je gewoon beide kopen en beide spelen. Als je het trouwens makkelijk scoren vind bij FIFa dan zet je het toch op een moeilijker stand?

27-08-2013, 18:20



Citaat door Randebiel:
PES is voor mannen moeilijk, FIFA is voor kleine bezems lekker makkelijk scoren, veel van die wijven hier op sporthoek die alleen FIFA spelen
Hahah je hebt nog gelijk ook


Citaat door Marokkaans_roos:
FIFA natuurlijk!!

27-08-2013, 18:23

Citaat door Maximus.:
http://tweakers.net/reviews/3110/e3-pes-2014-het-belang-van-mentaliteit.html
Fifa is arcade zeggen ze dan yeh bla mensen hier
Wat moet ik hier uithalen??

"Hoewel beide games prima naast elkaar kunnen bestaan, zal elke liefhebber zijn eigen voorkeur hebben. Dat heeft te maken met het type game waar je van houdt, en van hoe het 'gevoel' van het spel je ligt. FIFA van EA Sports is om dergelijke redenen bij mij al enige jaren favoriet"

"Met de beste wil ter wereld kan een FIFA-speler Pro Evolution Soccer niet spelen zoals PES-fans dat al jaren doen. De accenten liggen anders, de details maken een groot verschil, en dat verschil overbrug je niet in uren, dagen of zelfs weken. Daarom ook meteen dit voorbehoud. Alles wat je in deze en latere previews over Pro Evolution Soccer 2014 leest op Tweakers, is een zo feitelijk mogelijke weergave van Konami's nieuwe voetbalgame, geplaatst in het perspectief van een normaal gesproken FIFA-spelende redacteur.

Dat is een stijlbreuk. Hoort een redacteur immers niet neutraal te zijn? Klopt. Maar redacteuren hebben ook hobbies, en in mijn vrije tijd is er geen game die ik zo veelvuldig speel als FIFA 13. Dat maakt het onmogelijk om neutraal naar PES 2014 te kijken. '

Pagina's : [1] 2