Bekijk volle/desktop versie : Hij is in Marokko..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-08-2013, 00:00
En de tijd dat hij daar was deed hij fucking stoer tegen me. Ik mocht hem niet bellen en die dingen. En nu komt hij morgen terug en hij loopt me telkens te appen, bellen... dat ie me mist enzo..

Wat heeft dat te betekenen volgens jullie?

26-08-2013, 00:00


Hij wilt kut als die terug is

26-08-2013, 00:06
waarom altyd iets achter zoeken ; je gaat dat toch ook niet doen voor je familie met je vriendje praten aan de lyn pffff altyd gezeik voor niks

26-08-2013, 00:07
Meneertje doet dit precies ook. 4 dikke weken doet ie opvallend stoer, is ie heledag bezig, vrienden zus zo. Nu over kleine twee dagen, zegt ie me dat ie mijn kop mist, rot op. Hij moet hier ook maar 4 weken zonder mij. Kom nou.......

27-08-2013, 00:25



Citaat door SLIPJE:
En de tijd dat hij daar was deed hij fucking stoer tegen me. Ik mocht hem niet bellen en die dingen. En nu komt hij morgen terug en hij loopt me telkens te appen, bellen... dat ie me mist enzo..

Wat heeft dat te betekenen volgens jullie?
Dat zijn vakantie belangrijker is dan contact onderhouden met jou. Ken je plaats en wordt wakker!

27-08-2013, 00:30
Mag ik zeggen dat sommigen ''vrouwen'' fúcking dom zijn?

27-08-2013, 00:42

Citaat door SLIPJE:
En de tijd dat hij daar was deed hij fucking stoer tegen me. Ik mocht hem niet bellen en die dingen. En nu komt hij morgen terug en hij loopt me telkens te appen, bellen... dat ie me mist enzo..

Wat heeft dat te betekenen volgens jullie?
Nu deel jij hem mee dat hij de pot op kan dat je het druk hebt & dat wat beters te doen hebt ipv hem terug te appen.

27-08-2013, 17:51

Citaat door KarimAardbei:
Hij wilt kut als die terug is


Citaat door 3akla:
Hij heeft erop los geneukt in marokko, dat is duidelijk.

beide!!

Citaat door StreetChic:
waarom altyd iets achter zoeken ; je gaat dat toch ook niet doen voor je familie met je vriendje praten aan de lyn pffff altyd gezeik voor niks

En verplaats jij jezelf es in mijn schoenen, zou je dan ook denken gwn familie en die dingen..?

Citaat door JaguarX:
Je bent nog van hem dusssssssssss...........
Dat weet ik niet meer zo goed.

27-08-2013, 17:52

Citaat door Roulette:
Meneertje doet dit precies ook. 4 dikke weken doet ie opvallend stoer, is ie heledag bezig, vrienden zus zo. Nu over kleine twee dagen, zegt ie me dat ie mijn kop mist, rot op. Hij moet hier ook maar 4 weken zonder mij. Kom nou.......

Ja, dat is ongeveer het zelfde verhaal ja. Ga je gewoon normaal tegen hem doen als die terug is?

Citaat door Tanjawia_casa:
Dat zijn vakantie belangrijker is dan contact onderhouden met jou. Ken je plaats en wordt wakker!

Makkelijker gezegd dan gedaan!

Citaat door ElGuaje:
Mag ik zeggen dat sommigen ''vrouwen'' fúcking dom zijn?

Met sommige bedoel je gewoon mij!!

Citaat door Anoniempje___19:
Nu deel jij hem mee dat hij de pot op kan dat je het druk hebt & dat wat beters te doen hebt ipv hem terug te appen.
Dat lijkt me wel een goed idee, gewoon de bal terug kaatsen

27-08-2013, 17:59

Citaat door ElGuaje:
Mag ik zeggen dat sommigen ''vrouwen'' fúcking dom zijn?
Als lid van het vrouwelijk geslacht, krijg je daar toestemming voor. Want dat vind ik namelijk ook.

27-08-2013, 18:04

Citaat door SLIPJE:
En de tijd dat hij daar was deed hij fucking stoer tegen me. Ik mocht hem niet bellen en die dingen. En nu komt hij morgen terug en hij loopt me telkens te appen, bellen... dat ie me mist enzo..

Wat heeft dat te betekenen volgens jullie?
Tja, het klinkt heel lelijk, maar doet een beetje denken aan bel me niet want ik heb beter (wat dat ook mogen zijn) en als beter weg is ben ik gewoon weer bij jou en om het te benadrukken slijm, slijm.

27-08-2013, 18:08
Hij heeft zijn ding in Marokko gedaan, heeft schijt aan jou.

27-08-2013, 18:08


Die van mij doet gewoon normaal hoor, die wou zelfs alleen maar bellen en elke dag skypen. Maar dat skypen is niet doorgegaan, laptop is te warm en was niet altijd beschikbaar. Alleen elke dag appen en soms foto's sturen. Alleen als die naar het strand ging ofzo dan reageerde die niet maar dat is logisch.

Dus of je normaal moet doen? Nee, denk het niet.. Aanpakken zulke jongens of dumpen.

27-08-2013, 18:09
Die heeft hem zwaar geleefd in Marokko en komt nu terug naar zijn oude vertrouwde leventje en jou.

Niks mis mee. Go on!

27-08-2013, 18:11

Citaat door SLIPJE:
En de tijd dat hij daar was deed hij fucking stoer tegen me. Ik mocht hem niet bellen en die dingen. En nu komt hij morgen terug en hij loopt me telkens te appen, bellen... dat ie me mist enzo..

Wat heeft dat te betekenen volgens jullie?
Een focking douchebag dat is het. Ken een vriendin die net hetzelfde heeft meegemaakt. Hij gaat naar dat kutland en kent haar precies opeens niet meer. Alstublieft blokkeer hem en zie hoe hij nadien voor je smeekt. Succes gegarandeerd.

Pagina's : [1] 2 3 4 5