Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid vermageringsclubje wie doet mee?



Pagina's : [1] 2 3

25-08-2013, 22:09
hey dame ,

ik open deze topic omdat ik en jonge dame ben van 22 jaar die al jaren lang sukkelt met overgewicht en al heel wat producten heb geprobeerd (weet dat dit slecht is)
maar sinds januari 2013 ben ik begonnen met en gewicht van 89kg en nu ondertussen sta
ik op 78kg Graag zou ik nog 10kilo willen afvallen.

Ik weet en ben er van overtuigd dat het mij zou lukken met en dosis zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Graag help ik graag ook andere mensen verder. hier zullen af en toe tips komen. menu's, producten die ik ervaren heb. noem maar op .

ook ben ik actief op mijn whatsapp mensen die graag via whatsapp actief willen gepusht worden, enz kunnen mij en pm sturen met hun nr. (afvalmaatje)

dus al de geintreseerd zijn meld jullie aan samen kunnen we het aan

geloof in jullie zelf

love -smile-kiss

26-08-2013, 00:10


super leuk! je kan me pm-en!

26-08-2013, 16:01
Ik doe mee!

Ik ben 22 jaar. Ik woog januari 2012 84,5 kilo toen ik begon met afvallen. In januari 2013 woog ik 61,5 en inmiddels weeg ik na vakantie 63,9
Ik ben in ieder geval niet aan het jo-jo-en. Van jan tot voor de vakantie heb ik braaf rond de 60/61,5 gezeten. Ik ga weer op naar de 60 maar niemand motiveert me en t lukt me zelf ook even niet zo goed. Ik ben nou eenmaal gek op eten.

Huidige gewicht: 63,9
Streef gewicht: 60

26-08-2013, 20:31
hey dame wees welkom,

die 4 kilo gaat eraf vliegen met veel doorzettingsvermogen en wilskracht veel water en groene thee. helpt (spreek uit ervaring) vergeet ook niet voldoende groenten en fruit, en als zekere tip bladgroen zoals spinazie, sla.


1 goude tip pompoenpitte doen de buikvet weg smelten (niet ineens e :banana

indien je whatsapp hebt stuur me gerust u nr via pm ik motiveer je wel

veel succes honey

smile love kiss


Citaat door xCHARMING:
Ik doe mee!

Ik ben 22 jaar. Ik woog januari 2012 84,5 kilo toen ik begon met afvallen. In januari 2013 woog ik 61,5 en inmiddels weeg ik na vakantie 63,9
Ik ben in ieder geval niet aan het jo-jo-en. Van jan tot voor de vakantie heb ik braaf rond de 60/61,5 gezeten. Ik ga weer op naar de 60 maar niemand motiveert me en t lukt me zelf ook even niet zo goed. Ik ben nou eenmaal gek op eten.

Huidige gewicht: 63,9
Streef gewicht: 60

26-08-2013, 20:35



Citaat door lolita1997:
super leuk! je kan me pm-en!
hey dame welkom,


stuur me gerust u whatsapp via pm


vertel me ook u doelen, huidig gewicht en gewenste gewicht

love smile kiss

27-08-2013, 13:48

Citaat door naoualtje1990:
hey dame wees welkom,

die 4 kilo gaat eraf vliegen met veel doorzettingsvermogen en wilskracht veel water en groene thee. helpt (spreek uit ervaring) vergeet ook niet voldoende groenten en fruit, en als zekere tip bladgroen zoals spinazie, sla.


1 goude tip pompoenpitte doen de buikvet weg smelten (niet ineens e :banana

indien je whatsapp hebt stuur me gerust u nr via pm ik motiveer je wel

veel succes honey

smile love kiss
Samen staan we sterk . Moet je die pompoenpitten gewoon eten ofzo? Groente eet ik waarschijnlijk te weinig, maar fruit eet ik wel veel! Heerlijk..

Ik zit doordeweeks qua calorieen gemiddeld op 1300 per dag (aan het begin van me dieet ben ik gaan tellen, ik had geen id hoeveel calorieen ergens inzaten) In het weekend eet ik gewoon normaal/ongezond. Dit vooral om het voor mezelf ook leuk te houden. En het schijnt na een week dieeten ook goed te zijn voor je lichaam als hett een 'boost' krijgt. 1300 calorieen klinkt voor sommige als weinig maar dat is niet het geval.. ik eet gewoon heel veel gezonde dingen met weinig calorieen.

Ik weet niet of andere wat aan deze manier hebben, voor mij werkt het in ieder geval. Op deze manier is het ook niet zo dat je lichaam in 'hongerstaking' gaat. Ik heb het aantal calorieen berekend via een calculator (leeftijd, lengte, gewicht).

Ook stop ik voorlopig even met brood doordeweeks. In het weekend eet ik dit wel gewoon..

Ik voel me ook weer een stuk gemotiveerder!

27-08-2013, 17:43
hey meid

de pompoenpitten kun je gepelt of met schil kopen daar gwn en handje per dag eten. is en goede snack
het brood uit je schema schrappen zou ik niet doen mijn tip is om bv smorgens 2 boterhammen te eten ( keuze uit roggen , meergranen enz enz ) u lichaam heeft koolhydraten nodig.
vermijd koolhydraten na 18 U.

en probeer toch zoveel mogelijk groenten te eten minstens 2 soorten elke 200gr. bv worteltjes en erwtjes met en stukje vis en 100gr rijst, of pasta.

ik heb leuke weetjes die ik hier zeker zal opzetten. ivm met detox , vetverbrandende voeding en weerstandsversterkers


kiss-love-smile





Citaat door xCHARMING:
Samen staan we sterk . Moet je die pompoenpitten gewoon eten ofzo? Groente eet ik waarschijnlijk te weinig, maar fruit eet ik wel veel! Heerlijk..

Ik zit doordeweeks qua calorieen gemiddeld op 1300 per dag (aan het begin van me dieet ben ik gaan tellen, ik had geen id hoeveel calorieen ergens inzaten) In het weekend eet ik gewoon normaal/ongezond. Dit vooral om het voor mezelf ook leuk te houden. En het schijnt na een week dieeten ook goed te zijn voor je lichaam als hett een 'boost' krijgt. 1300 calorieen klinkt voor sommige als weinig maar dat is niet het geval.. ik eet gewoon heel veel gezonde dingen met weinig calorieen.

Ik weet niet of andere wat aan deze manier hebben, voor mij werkt het in ieder geval. Op deze manier is het ook niet zo dat je lichaam in 'hongerstaking' gaat. Ik heb het aantal calorieen berekend via een calculator (leeftijd, lengte, gewicht).

Ook stop ik voorlopig even met brood doordeweeks. In het weekend eet ik dit wel gewoon..

Ik voel me ook weer een stuk gemotiveerder!

27-08-2013, 22:10
Je kan ook de eetmeter app downloaden. Die houdt bij hoeveel calorien je binnen krijgt en of je genoeg voedingstoffen binnenkrijgt.

27-08-2013, 22:39
Indd daar heb jij gelijk in maar niet elke app bevat alle voedingsmiddelen ook heel wa apps moet je na en tijdje batalen de besye app tot nu toe en zelf ervaren is shape up . X



Citaat door Liblib:
Je kan ook de eetmeter app downloaden. Die houdt bij hoeveel calorien je binnen krijgt en of je genoeg voedingstoffen binnenkrijgt.

28-08-2013, 11:25
Hm die pompoenpiten ga ik maar eens proberen denk!

Ja maar ik zorg ook wel dat ik mijn koolhydraten binnenkrijg, dat zit allemaal wel goed. En t is een blijft een feit dat je van te veel brood/pasta/aardappelen behoorlijk aan komt. Dus ik neem wat nodig is, en voor de rest geen extra koolhydraten pour moi.. Ik ben overigens wel gek op brood. Maar eet liever vers brood in het weekend.

Het diëten gaat weer goed bij me hoor. Na 1,5 jaar diëten weet ik wel wat ik wel en niet moet nemen. En ik hou van lekker eten dus ga ook niet alles ervoor laten dan raak ik mijn motivatie kwijt. Die was ik ook even kwijt maar it's back!

Good luck everybodyy



Citaat door naoualtje1990:
hey meid

de pompoenpitten kun je gepelt of met schil kopen daar gwn en handje per dag eten. is en goede snack
het brood uit je schema schrappen zou ik niet doen mijn tip is om bv smorgens 2 boterhammen te eten ( keuze uit roggen , meergranen enz enz ) u lichaam heeft koolhydraten nodig.
vermijd koolhydraten na 18 U.


en probeer toch zoveel mogelijk groenten te eten minstens 2 soorten elke 200gr. bv worteltjes en erwtjes met en stukje vis en 100gr rijst, of pasta.

ik heb leuke weetjes die ik hier zeker zal opzetten. ivm met detox , vetverbrandende voeding en weerstandsversterkers


kiss-love-smile

28-08-2013, 11:41

Citaat door xCHARMING:
Ik doe mee!

Ik ben 22 jaar. Ik woog januari 2012 84,5 kilo toen ik begon met afvallen. In januari 2013 woog ik 61,5 en inmiddels weeg ik na vakantie 63,9
Ik ben in ieder geval niet aan het jo-jo-en. Van jan tot voor de vakantie heb ik braaf rond de 60/61,5 gezeten. Ik ga weer op naar de 60 maar niemand motiveert me en t lukt me zelf ook even niet zo goed. Ik ben nou eenmaal gek op eten.

Huidige gewicht: 63,9
Streef gewicht: 60



Jou moet ik even hebben hihi. Hoe heb jij het binnen zo korte tijd meer dan 20 kilo af te vallen???? Ik wil tips tips tips en sportte jij daar ook bij?

28-08-2013, 11:56

Citaat door xCHARMING:
Ik doe mee!

Ik ben 22 jaar. Ik woog januari 2012 84,5 kilo toen ik begon met afvallen. In januari 2013 woog ik 61,5 en inmiddels weeg ik na vakantie 63,9
Ik ben in ieder geval niet aan het jo-jo-en. Van jan tot voor de vakantie heb ik braaf rond de 60/61,5 gezeten. Ik ga weer op naar de 60 maar niemand motiveert me en t lukt me zelf ook even niet zo goed. Ik ben nou eenmaal gek op eten.

Huidige gewicht: 63,9
Streef gewicht: 60



Jou moet ik even hebben hihi. Hoe heb jij het binnen zo korte tijd meer dan 20 kilo af te vallen???? Ik wil tips tips tips en sportte jij daar ook bij?

28-08-2013, 13:38


Ik doe mee !

28-08-2013, 16:12
Deed je naast het aanpassen van je voeding ook aan sporten? Zo ja, wat deed je en hoevaak per week?

28-08-2013, 19:38
hey dame wees welkom

vertel me kort u gewicht u doel en welke dieet je al hebt geprobeerd?

indien je whatsapp hebt mag je ze steeds sture via pm xxxx


Citaat door hajar_88:
Ik doe mee !

Pagina's : [1] 2 3