Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid zwangerschapstest!!



25-08-2013, 00:32
Zwangerschapstest hema, betrouwbaar?



Lieve dames,

ik ben enkele dagen over tijd en heb zojuist een zwangerschapstest van de hema uitgevoerd..
deze gaf een streepje aan wat inhoud dat ik zwanger ben,

maar is deze test echt betrouwbaar en wie heeft er ervaring mee,

ben van plan morgen zoizeo nog een test te kopen en maandag naar de huisarts te gaan

IK HOOR HET GRAAG, sterf hier van de zenuwen namelijk

25-08-2013, 19:01


1 streepje betekend enkel dat het correct uitgevoerd is. Er moeten 2 streepjes te zien zijn en ieder tester is anders. Kijk naar de voorbeeld in de verpakking.

Zw.Testen zijn wel betrouwbaar als ze positief aangeven indien het overeenkomt met de illustratie op de verpakking. Maak alvast een afspraak bij de gyne en vergeet je foliumzuurtabletten niet.

27-08-2013, 17:08

Citaat door sahrawiya_:
1 streepje betekend enkel dat het correct uitgevoerd is. Er moeten 2 streepjes te zien zijn en ieder tester is anders. Kijk naar de voorbeeld in de verpakking.

Zw.Testen zijn wel betrouwbaar als ze positief aangeven indien het overeenkomt met de illustratie op de verpakking. Maak alvast een afspraak bij de gyne en vergeet je foliumzuurtabletten niet.
voor wat dienen die tabletten eigenlijk hoor vaak dat een zwangere iemand dat moet gebruiken

27-08-2013, 17:55
Een zwangere vrouw heeft dat extraatje foliumzuur dagelijks gedurende de zwangerschap nodig voor het baby'tje hetgeen ze in haar lichaam heeft is niet voldoende. Het voorkomt dat het baby'tje geboren wordt met een open ruggetje.

Het wordt zelfs aanbevolen om het in t te nemen van zodra je een kinderwens hebt

27-08-2013, 18:08



Citaat door sahrawiya_:
Een zwangere vrouw heeft dat extraatje foliumzuur dagelijks gedurende de zwangerschap nodig voor het baby'tje hetgeen ze in haar lichaam heeft is niet voldoende. Het voorkomt dat het baby'tje geboren wordt met een open ruggetje.

Het wordt zelfs aanbevolen om het in t te nemen van zodra je een kinderwens hebt
bedankt voor je uitleg meid

28-08-2013, 22:48
Was vandaag naar de huisarts, ben inderdaad 6 weken zwanger !!!

Toen ik de test had gedaan en die positief was heb ik de volgende dag meteen, davitamon mama plus visolie vitammine gehaald heeft iemand hier ervaring mee? Deze werd mij aangeraden namelijk..