Bekijk volle/desktop versie : Canizares: 'Ik zie het niet als een probleem als Casillas naar Barcelona vertrekt'



24-08-2013, 01:29
Real Madrid speelt maandag in en tegen Granada en de grote vraag is of Diego López weer het doel zal verdedigen. De doelman lijkt van Carlo Ancelotti de voorkeur te krijgen boven Iker Casillas, die in de tweede helft van vorig seizoen al door José Mourinho naar de bank werd verwezen. In het ereduel van Raúl, het Trofeo Santiago Bernabéu, stond Casillas in het eerste bedrijf onder de lat en moest hij na de rust zijn plaats aan López afstaan.

In het ereduel van Raúl was López opvallend genoeg de enige voetballer die tijdens de eerste helft moest warmlopen van Ancelotti. Dat leidde tot commotie onder de fans, die het zagen als een provocerende actie van de Italiaan. Het ligt voor de hand dat Ancelotti dit weekend gevraagd zal worden waarom hij nota bene López als enige liet warmlopen.

Oud-doelman Santiago Cañizares, die voor Real Madrid en Spanje uitkwam, raadt Casillas aan om te vertrekken als zijn sportieve situatie daadwerkelijk uitzichtloos is. "Ik zie het niet als een probleem als hij naar Barcelona vertrekt", verzekerde hij. "In Barcelona, maar waar dan ook ter wereld, zal hij van iedereen de erkenning krijgen die hij verdient. Je moet aan je loopbaan denken."

"Als je bij een club niet aan spelen toekomt, dan moet je vertrekken", claimde Cañizares. "Als ik Casillas was, zou ik gaan inzien dat mijn toekomst buiten Madrid ligt. Een situatie als deze is niet normaal. Het is sowieso voor beiden een vervelende situatie. Ik ben nooit voorstander geweest van twee goede keepers bij een club. Nu staat Casillas voortdurend in de schijnwerpers."

24-08-2013, 01:38


Gaat ie toch niet doen. Hij is veel te Madridista om voor Barça te spelen. Dat is alsof clublegende Raul naar Barça verkast...not gonna happen.

24-08-2013, 01:39
Iker moet gewoon zijn vertrouwen weer winnen en dat kun je dus doen door hard te werken tijdens training, en als je minuten maakt laat zien dat je de nummer 1 hoort te zijn. Voorlopig vind ik Lopez beter en frisser

24-08-2013, 11:27
Hij moet naar n stinkend rijke club als Monaco