Bekijk volle/desktop versie : Lingeriewinkel



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

23-08-2013, 22:46
Vrouwen:
Zouden jullie willen dat je man meegaat om wat uit te kiezen of liever niet? Want tot slot is het wel voor je man bedoeld.

Mannen:
Zouden jullie mee willen gaan of blijf je er ver uit de buurt?

Vertel eens...

23-08-2013, 22:48


Ze mag lekker zelf gaan,verras me maar

23-08-2013, 22:49

Citaat door newhighlighter:
Ze mag lekker zelf gaan,verras me maar
Wat als je het lelijk vindt? Dan baal je ff.

23-08-2013, 22:50

Citaat door Aquamarijn:
Wat als je het lelijk vindt? Dan baal je ff.
Dan gaat het maar uit,wat eronder zit,is velen malen beter.

23-08-2013, 22:51


Hij mag mee als hij wil.

23-08-2013, 22:52
nee, zou me niet op mijn gemak voelen daar.

23-08-2013, 22:54

Citaat door newhighlighter:
Dan gaat het maar uit,wat eronder zit,is velen malen beter.


Oke, dit wil ik dus niet horen. Ik ben nog maar een klein meisje. xla la la lax

Citaat door Lasource:
Hij mag mee als hij wil.
Vind je dat niet een beetje beschamend. Want aan de ene kant denk ik hij mag best mee, hij is mijn man. Maar aan de andere kant... Als ik een bekende tegenkom in de winkel...

23-08-2013, 22:54

Citaat door Aquamarijn:
Vrouwen:
Zouden jullie willen dat je man meegaat om wat uit te kiezen of liever niet? Want tot slot is het wel voor je man bedoeld.

Mannen:
Zouden jullie mee willen gaan of blijf je er ver uit de buurt?

Vertel eens...
Nou nee mijn man zou niet mee mogen gaan, hij heeft daar niks te zoeken. het is een vrouwen winkel! En ten tweede ik kies wat ik mooi vind en dat koop ik en niet omdat hij het mooi moet vinden. Niet elke man houd van lingerie, sommige zien hun vrouwen liever meteen zonder,

23-08-2013, 22:55

Citaat door mohammmedddd:
nee, zou me niet op mijn gemak voelen daar.
Hahaha, ze kan dus ook geen cadeau van je verwachten?

23-08-2013, 22:55

Citaat door Aquamarijn:

Vind je dat niet een beetje beschamend. Want aan de ene kant denk ik hij mag best mee, hij is mijn man. Maar aan de andere kant... Als ik een bekende tegenkom in de winkel...
Ik ben niet met die bekende getrouwd. Als je gaat kijken wat andere van je vinden dan kom je niet ver. Gewoon doen wat jij en je man willen.

23-08-2013, 22:57

Citaat door YourMyDestiny:
Nou nee mijn man zou niet mee mogen gaan, hij heeft daar niks te zoeken. het is een vrouwen winkel! En ten tweede ik kies wat ik mooi vind en dat koop ik en niet omdat hij het mooi moet vinden. Niet elke man houd van lingerie, sommige zien hun vrouwen liever meteen zonder,
Ja maar goed, ik zeg eerlijk dat een normale katoenen onderbroek veel lekkerder zit. Vind k dan. Als ik getrouwd ben ga ik wel lingerie aandoen, want hij moet me er in zien. Dus dan draag ik het voor hem.

Hoe zit het bij jou dan? Koop je gewoon lingerie om het gewoon aan te hebben?

23-08-2013, 22:58

Citaat door Lasource:
Ik ben niet met die bekende getrouwd. Als je gaat kijken wat andere van je vinden dan kom je niet ver. Gewoon doen wat jij en je man willen.
Is ook zo. Maar toch... Het is gewoon een gevoel. Al zegt je verstand dat het gewoon mag.

Maar ja, ieder zijn ding.

23-08-2013, 22:59



Citaat door Aquamarijn:
Oke, dit wil ik dus niet horen. Ik ben nog maar een klein meisje. xla la la lax


Vind je dat niet een beetje beschamend. Want aan de ene kant denk ik hij mag best mee, hij is mijn man. Maar aan de andere kant... Als ik een bekende tegenkom in de winkel...
Geen grote vrouwen vragen stellen als niks wil horen.

23-08-2013, 23:00

Citaat door Aquamarijn:
Ja maar goed, ik zeg eerlijk dat een normale katoenen onderbroek veel lekkerder zit. Vind k dan. Als ik getrouwd ben ga ik wel lingerie aandoen, want hij moet me er in zien. Dus dan draag ik het voor hem.

Hoe zit het bij jou dan? Koop je gewoon lingerie om het gewoon aan te hebben?
je moet gewoon aantrekken waar jij je bij lekker voelt. ik zelf hou van lingerie's, nachtjurkjes, nachtjapon's ect.. maar ik ga echt niet lingerie dragen waar hij mij graag in wilt zien. Misschien een keertje aanschaffen voor een speciale avond dat zou ik wel doen maar niet dagelijks.

23-08-2013, 23:01
Ik zou plaatsvervangende schaamte hebben.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8