Bekijk volle/desktop versie : Ik ben er echt KAPOT van!!!

23-08-2013, 17:41
Ik ben er echt KAPOT van!!!
Ik ben depressief en triestig om mijn broeders en zusters die afzien van de oorlog en armoede!!! Ben het kotsbeu hoe enkel wordt toegekeken hoe onze lieve broeders en zusters afgemaakt worden op de meeste gruwelijke en onmenselijke manier!!!!

Waarom protesteert niemand??? Waarom komen we niet met z'n allen in opstand!! Waarom komen we niet als 1 gemeenschap samen op straat met borden en vlaggen om onze boodschap te tonen, om te tonen dat we ze steunen!!

Ik weet dat we geen oorlog kunnen gaan voeren, maar op z'n minst kunnen we onze stem laten horen!!!

Ik weet wat de meeste onder jullie gaan denken: ooo het geeft toch geen zin, ze zullen toch hun zin doen, het haalt niets uit, ....Wel het haalt wel veel uit!!! Als we samen komen en protesteren, dan zullen ze zien dat we niet akkoord gaan met hun praktijken en zullen de ongelovigen zien dat er met ons niet te sollen valt en dat we hun vuile zionistische trucjes wel door hebben!!!

Waarom komt er niemand meer in opstand, groepjes van 1000 mensen die op een vreedzame manier hun stem laten horen.....

Dat is het minste wat we kunnen doen naast dua verrichten, ons laten tonen dat we hun steunen En niet doen alsof ons neus bloed

Asalaam aleikoum

24-08-2013, 12:42

Salaam moe3aleik
Ik ben het volledig met je eens.
Hoe kunnen mensen oproepen om mee te protesteren?

Citaat door pieter.pan1982:
Ik ben er echt KAPOT van!!!
Ik ben depressief en triestig om mijn broeders en zusters die afzien van de oorlog en armoede!!! Ben het kotsbeu hoe enkel wordt toegekeken hoe onze lieve broeders en zusters afgemaakt worden op de meeste gruwelijke en onmenselijke manier!!!!

Waarom protesteert niemand??? Waarom komen we niet met z'n allen in opstand!! Waarom komen we niet als 1 gemeenschap samen op straat met borden en vlaggen om onze boodschap te tonen, om te tonen dat we ze steunen!!

Ik weet dat we geen oorlog kunnen gaan voeren, maar op z'n minst kunnen we onze stem laten horen!!!

Ik weet wat de meeste onder jullie gaan denken: ooo het geeft toch geen zin, ze zullen toch hun zin doen, het haalt niets uit, ....Wel het haalt wel veel uit!!! Als we samen komen en protesteren, dan zullen ze zien dat we niet akkoord gaan met hun praktijken en zullen de ongelovigen zien dat er met ons niet te sollen valt en dat we hun vuile zionistische trucjes wel door hebben!!!

Waarom komt er niemand meer in opstand, groepjes van 1000 mensen die op een vreedzame manier hun stem laten horen.....

Dat is het minste wat we kunnen doen naast dua verrichten, ons laten tonen dat we hun steunen En niet doen alsof ons neus bloed

Asalaam aleikoum

24-08-2013, 16:03
salaam 'alaykoum,

de enige middel die wij hebben is dua3. als alle broeders en zusters in de nacht zouden opstaan en slechts 2 rakat bidden en vervolgens oprecht dua3 doen voor onze broeders en zuster waar onrecht aan gedaan wordt.... en dit elke nacht...

ik denk dat veel meer effect zou hebben dan een protest. uiteindelijk word je dmv een protest genegeerd. Allah negeert de dua3 van Zijn oprechte dienaren niet. onze machtigste wapen is dua3 zuster.

gair inshAllah...

10-09-2013, 11:18
Het is niet van de soena om in opstand te komen. Je moet dua doen.

Van opstand komt alleen fitna kijk maar naar al die andere landen, ondanks de dictator leefden zij veilig.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

10-09-2013, 14:08

Assalamoe alikom beste broeders en zusters,

Het in opstand komen tegen een Dictator is Haram in de Sharia!
Demonstraties zijn ook Haram in de Sharia! Ze zijn ver verwijderd van de leerstellingen van de Islam.

Dit bleef ik zeggen al voor de Opstanden begonnen zijn, en blijf ik altijd zeggen tijdens en na de Opstanden.
Wie deze basis niet weet, heeft een kennis van 0 over de Sharia!
De overleveringen van de Profeet zijn al genoeg, en hebben hier duidelijkheid over gezegd.
Bovendien is de "onveranderlijke" concensus van de Sahaba om een dictator niet te bestrijden, hoe hij ook mag zijn!

Moge Allah ons leiden, en beschermen!

10-09-2013, 14:11
het is gewoon een bende ga er ook kapot aan alleen ik kijk haast geen tv meer om die gedoe te ontwijken moslims van alles kanten van de wereld zijn slachtoffer of worden bestreden maar daar uit trek ik ook 1 lering als ze niet wisten dat de Islam de waarheid is dan zouden ze ook niet alles uit kast halen om ons te vernietigen nog steeds het grootste geloof nog steeds de snelst groeiende ondanks alles kritiek, propaganda aanslagen oorlogen blijven mensen ons geloof binnentreden el hamdoe Lilah