Bekijk volle/desktop versie : kan een djinn gemeenschap met je hebben



23-08-2013, 12:54
Salam dames

Ik heb nu al een paar keer gedroomd dat ik word opgezocht door een "man" . Het lijkt net echt, geen droom.. Zn gezicht zie ik nooit. Maar hii heeft dan gemeenschap met mij hachakoum. En het ergste is dat ik het niet eens erg vind, als jullie begrijpen wat ik bedoel, in de droom dan. Maar als ik wakker word voel ik me zo vies!! Wat is dit?? Gewoon een droom die echt lijkt of iets anders??

23-08-2013, 12:55


Dat is gewoon een natte droom.

23-08-2013, 12:57
Nee maar het lijkt zóó echt. Alleen mannen hebben toch nattte dromen

23-08-2013, 12:58
Er zijn zoveel verschillende meningen over.. x Jinn can have sexual relations with women if their husbands do not mention the nameof Allah before engaging in sex. [Rooh al Maanee vol 27 p 119] Ibn al Jawsee says that a jinn canhave sex with women inthe same way that men do. [Zaad al Maseer fee Ilm at Tafseer vol 8 p 122] As Suyootee was of the same opinion.[Al Alaam vol 3 p 301]. Ibn Taymeeyah said that jinn and humans can have sex with one another and beget children, this is a frequent occurance that is wellknown to many. [Majmoo al Fatawaa vol 19 p 39] x A minority opinion is that of Al Maawardee who said, ‘the intellectual rejects the possibility of sex between human and jinn due to their differences in species, nature and senses. Man is corporeal, jinn is incorporeal. Thus mixing, would not be possible with such difference and offspring would be inconceivable’. [Al Jaami li Ahkaam al Quran vol 13 p 211]

Ik dnek dat je voor de zekerheid dit aan je imam moet vragen, dmv brief bijv?

23-08-2013, 13:02



Citaat door DikkeDame3:
Er zijn zoveel verschillende meningen over.. x Jinn can have sexual relations with women if their husbands do not mention the nameof Allah before engaging in sex. [Rooh al Maanee vol 27 p 119] Ibn al Jawsee says that a jinn canhave sex with women inthe same way that men do. [Zaad al Maseer fee Ilm at Tafseer vol 8 p 122] As Suyootee was of the same opinion.[Al Alaam vol 3 p 301]. Ibn Taymeeyah said that jinn and humans can have sex with one another and beget children, this is a frequent occurance that is wellknown to many. [Majmoo al Fatawaa vol 19 p 39] x A minority opinion is that of Al Maawardee who said, ‘the intellectual rejects the possibility of sex between human and jinn due to their differences in species, nature and senses. Man is corporeal, jinn is incorporeal. Thus mixing, would not be possible with such difference and offspring would be inconceivable’. [Al Jaami li Ahkaam al Quran vol 13 p 211]

Barak Allahoufiek. Er is dus niet echt zekerheid aangaande dit onderwerp. Ik ga proberen wat meer te zoeken op YouTube.

Ik dnek dat je voor de zekerheid dit aan je imam moet vragen, dmv brief bijv?
Xx

23-08-2013, 13:04
Ik kende iemand die last had van djinns, zij werd ook om de zoveel tijd in haar slaap vekracht of helemaal betast, zij kon dit niet stoppen tot ze wakker werd.

23-08-2013, 13:10
Je staat te lang droog denk ik, seksuele frustratie.

23-08-2013, 13:10
waarom doe je dan niet eerst wudu, voordat je gaat slapen??

23-08-2013, 13:11

Citaat door sara1987234:
Salam dames

Ik heb nu al een paar keer gedroomd dat ik word opgezocht door een "man" . Het lijkt net echt, geen droom.. Zn gezicht zie ik nooit. Maar hii heeft dan gemeenschap met mij hachakoum. En het ergste is dat ik het niet eens erg vind, als jullie begrijpen wat ik bedoel, in de droom dan. Maar als ik wakker word voel ik me zo vies!! Wat is dit?? Gewoon een droom die echt lijkt of iets anders??
Wa alikum assalam,

Dat is mogelijk meis. Als je niet de juiste voorzorgsmaatregelen ter bescherming hebt getroffen door o.a. adhkar en bi idni Allah. Wa Allahu ahlem. Ghair insha Allah!

23-08-2013, 13:12

Citaat door _Ketkouta_:
Ik kende iemand die last had van djinns, zij werd ook om de zoveel tijd in haar slaap vekracht of helemaal betast, zij kon dit niet stoppen tot ze wakker werd.
Zie het helemaal voor me layster moet gelijk denken aan die film scary movie dat die donna uit Beverly hills word gepakt door een spook.

23-08-2013, 13:18

Citaat door sara1987234:
Xx

Er zijn vele handelingen bekend die de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) uitvoerde voordat hij ging slapen. Zo reciteerde hij Surah Al-Iglas, Surah Al-Falaq en Surah An-Nas in zijn handen, blies erin en ging met zijn handen over zijn lichaam, beginnend bij zijn hoofd. Deze handelingen herhaalde hij drie keer. Ook droeg hij de mensen op om ayat al-koersie te reciteren voor het slapen gaan, om zo bescherming te krijgen tegen shaytan. Tevens zijn er verschillende smeekbeden die men kan reciteren. waaronder het onderstaande;

Betekenis van de dua
O Allah, U heeft mijn ziel geschapen en U neemt haar terug. U heeft de macht over haar dood en over haar leven. Als U haar levend houdt, bescherm haar en als U haar doodt, vergeef haar. O Allah, ik vraag U (om een goede) gezondheid.

Uitspraak van de dua
Allahoemma innaka galaqta nafsie wa anta tawaffaahaa, laka mamaatoehaa wamahyaahaa, in ahyaytahaa faahfazhaa, wa in amattahaa faaghfir laha. Allaahoemma innie as-aloeka l-3aafiyah.


Moge Allaah swt jou hiervan genezen oeghtie.

23-08-2013, 13:18

Citaat door sara1987234:
Nee maar het lijkt zóó echt. Alleen mannen hebben toch nattte dromen
gewoon om platte te zeggen.. als je klaarkomt s gewoon nattedroom

23-08-2013, 13:18



Citaat door sara1987234:
Salam dames

Ik heb nu al een paar keer gedroomd dat ik word opgezocht door een "man" . Het lijkt net echt, geen droom.. Zn gezicht zie ik nooit. Maar hii heeft dan gemeenschap met mij hachakoum. En het ergste is dat ik het niet eens erg vind, als jullie begrijpen wat ik bedoel, in de droom dan. Maar als ik wakker word voel ik me zo vies!! Wat is dit?? Gewoon een droom die echt lijkt of iets anders??
Ik denk wel dat het kan. Ze slaan ook, dus is gemeenschap ook mogelijk.