Bekijk volle/desktop versie : Ik wil jullie vragen..



Pagina's : [1] 2 3 4

23-08-2013, 12:09
[Met mij deze nacht op te staan en Qiyaam al lail te verrichten en dua te doen voor de slachtoffers van Syrié en Egypte. Voor de kinderen, de vrouwen en de mannen die vechten voor hun geloof.

Laten we het slapen voor wat het is en gun ze tenminste een half uur van je nacht om ze hierin te gedenken. Want werkelijk, is je slaap belangrijker dan je broeders en zusters die zich daar aan hun geloof vasthouden terwijl het geloof op dit moment te vergelijken is met hete kolen?!! En zij houden zich daar nog steeds stevig aan vast!!


Citaat:
“Onze Heer daalt iedere nacht neer tot de laagste Hemel in het laatste derde deel van de nacht, zeggende: “Wie zal Mij aanroepen, zodat Ik hem kan beantwoorden? Wie zal van Mij vragen, zodat Ik hem kan geven? Wie zal Mijn vergeving zoeken, zodat Ik hem kan vergeven?”
Bidden aan het eind van de nacht wordt waargenomen door de Engelen soubhan'Allaah. Daarom is jouw dua op deze tijdstip van de nacht krachtig en belangrijk. Kort erna kun je Fadjr bidden. Wat is beter dan dit? Voor degene die Fadjr nog niet bidden, misschien is dit wel een aanleiding voor JOU!! In Shaa Allaah.

ik smeek jullie. Zet jullie wekker aan en houd de beelden van de slachtoffers in je achterhoofd!!

Dik gedrukte is voor degene die denken dat ik andere moslims ben vergeten]

23-08-2013, 12:16


En de rest? Oa Palestina

23-08-2013, 12:17

Citaat door Murrie:
En de rest? Oa Palestina
Dat is een eigen keus. Als het goed is doe je naast de slachtoffers van Egypte en Syrië ook een algemene dua voor de onderdrukte moslims.

23-08-2013, 12:18

Citaat door Milky_:
Dat is een eigen keus. Als het goed is doe je naast de slachtoffers van Egypte en Syrië ook een algemene dua voor de onderdrukte moslims.
Eigen keus?

Dus jij vindt slachtoffers van Syrie en Egypte erger dan die van Palestina die al veel langer onderdrukt worden? Die van Palestina hadden niet eens een keuze, zoals de Egyptenaren.

23-08-2013, 12:21



Citaat door Murrie:
Eigen keus?

Dus jij vindt slachtoffers van Syrie en Egypte erger dan die van Palestina die al veel langer onderdrukt worden? Die van Palestina hadden niet eens een keuze, zoals de Egyptenaren.
Voor alle moslims die in moeilijkheden zitten moet je doua doen. Ook die in Nederland, België overal.

23-08-2013, 12:22

Citaat door Murrie:
Eigen keus?

Dus jij vindt slachtoffers van Syrie en Egypte erger dan die van Palestina die al veel langer onderdrukt worden? Die van Palestina hadden niet eens een keuze, zoals de Egyptenaren.
Dat zeg ik absoluut niet. Ik bedoel eerder dat het een keus is aan de moslims voor wie ze dua willen doen. Of het nou voor de Palestijnen, Syriërs of Egyptenaren zijn. Ik wil dat de topic in de teken staat van de onderdrukte moslims, en dan voornamelijk de moslims in Egypte en Syrië. En dit omdat de drama zich nu, op dit moment afspeelt.

De Palestijnen zijn totaal niet vergeten toen er op op hun beurt veel doden vielen.

Ik wil het vreedzaam houden en ben niet uit op discussies. Dus bij deze.

23-08-2013, 12:27

Citaat door Murrie:
Eigen keus?

Dus jij vindt slachtoffers van Syrie en Egypte erger dan die van Palestina die al veel langer onderdrukt worden? Die van Palestina hadden niet eens een keuze, zoals de Egyptenaren.


Citaat door Bloosje:
Voor alle moslims die in moeilijkheden zitten moet je doua doen. Ook die in Nederland, België overal.
--

23-08-2013, 12:28

Citaat door amsteltje:
--
What?

23-08-2013, 12:30

Citaat door Milky_:
Dat zeg ik absoluut niet. Ik bedoel eerder dat het een keus is aan de moslims voor wie ze dua willen doen. Of het nou voor de Palestijnen, Syriërs of Egyptenaren zijn. Ik wil dat de topic in de teken staat van de onderdrukte moslims, en dan voornamelijk de moslims in Egypte en Syrië. En dit omdat de drama zich nu, op dit moment afspeelt.

De Palestijnen zijn totaal niet vergeten toen er op op hun beurt veel doden vielen.

Ik wil het vreedzaam houden en ben niet uit op discussies. Dus bij deze.
Waarom voornamelijk die van Syrie en Egypte?

Ik snap dat niet. Die Egyptenaren hebben er toch zelf voor gekozen. Die gingen zelf de straat op.

Zijn die Egyptenaren hun huis uitgetrapt? Worden hun landerijnen afgepakt voor nederzettingen door de zionisten? Worden hun kinderen afgeslacht? Leven ze zwaar in armoede. Al jaren zoals de Palestijnen?

23-08-2013, 12:38

Citaat door Bloosje:
What?
Je hebt helemaal gelijk Bloosje!

23-08-2013, 12:40
Gewoon doea doen voor alle broeders en zusters in nood.
Nu gaan jullie zelf ruzie maken over waar het erger aan toe gaat, topic was bedoelt juist dat moslims aan elkaar gaan denken

23-08-2013, 12:42

Citaat door Sleepless2:
Gewoon doea doen voor alle broeders en zusters in nood.
Nu gaan jullie zelf ruzie maken over waar het erger aan toe gaat, topic was bedoelt juist dat moslims aan elkaar gaan denken
--

23-08-2013, 12:53



Citaat door amsteltje:
Je hebt helemaal gelijk Bloosje!
Smile! Ik gun jou groen.

23-08-2013, 12:57

Citaat door Bloosje:
Smile! Ik gun jou groen.
Thanxx
Check jij ook was het helemaal vergeten!

23-08-2013, 13:01

Citaat door amsteltje:
Thanxx
Check jij ook was het helemaal vergeten!
Aah zo lief! Ben niet beter gewend wat je voor jezelf wenst moet je voor iedereen wensen.

Pagina's : [1] 2 3 4