Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij doen.



Pagina's : [1] 2

22-08-2013, 21:29
Afgelopen weekend 3 dagen bij mijn broer gelogeerd. Ze hadden zaterdag een kinderfestival in het park. Mijn neefjes en nichtjes hadden zich vermaakt, totdat er ruzie ontstond tussen hun een een groep nergers.
Mijn jongste nichtje werd geklapt door een meisje va haar leeftijd. Mijn oudere nichtje kwam voor haar zusje op en kreeg weer ruzie met de zus van dat kleine meisje. Dat mens had mijn nicht gekrabt in haar gezicht waardoor mijn nichtje kwaad werd.
Ze gad haar een vuist dat hard aankwam bij die negerin. Ff later kwam er een groep negers op ons af met uitpuilende kwade ogen. Oh my god, wat is dit.
Serieus ik voelde me ff niet goed.
Gaan ze opeens tekeer tegen mijn schoonzus. Krijg nou wat? niemand gaat mijn schoonzus zo behandelen hoor?
Ik kwam tussenbeide. Ik en de vader van die meisje hadden heftige ruzie. De beveiliger was er ook die hield die klootzak op een afstand. Zomaar komt die vader driegen dat hij onze handen eraf zal hakken en ons zal vermoorden.
Heb keihard naar hem geroepen dat ik de politie ga bellen omdat hij met de dood bedreigde. En dat ze hem gelijk mee zullen nemen.
Diep in mijn hart was ik dat niet van plan wilde hem alleen bang maken. Ik heb dit gedaan omdat ik geen prolemen wil voor mijn nichtje en min broer. Mijn schoonus wilde ook min broer bellen om te komen. Dat wat ik heel stom vind van haar. Ze had beter moeten weten
Ergens zegt mijn gevoel dat ik toch de politie had moeten bellen want ik ben nog steeds boos op die neger.
Wat zouden jullie doen?

22-08-2013, 21:37


Ach negers hebben grote mond maar als het op aan komt rennen keihard weg. Mag dat volk überhaupt niet altijd grote mond en schreeuwen. Heb een keer ook gehad met een groep negerinnen zij dachten dat zij mij bang konden maken omdat zij twee meter langer waren, nou ik was zo kwaad dat ik tafel waaraan ik aanzat omver gooide en hen kant op ging je had hen moeten zien hoe opeens zij in elkaar doken. Toen begonnen zij met rustig zo bedoelen wij het niet. Dus die neger die jullie dreigde met handen afhakken had je gewoon ook moeten terug dreigen.....lafste volk ooit die negers.

22-08-2013, 21:42
Haha enge shit, ik had meteen de politie gebeld om die vieze neger te pakken

22-08-2013, 21:47
Ik heb het niet gedaan omdat ik bang was dat emijn nichtje mee gaan nemen naar de jeugdgevangenis. Min nichtje had een lichte krabbetjes op har wang , maar die negerin had een blauw dikke plek net onder haar oog. Heeft ze denk ik va haar vader geleerd. Goeie stoot
Strak wordt ze aangehouden voor mishandeling ofso. Ik vertrouw de politie niet.

22-08-2013, 21:54



Citaat door mele3youn2:
Ik heb het niet gedaan omdat ik bang was dat emijn nichtje mee gaan nemen naar de jeugdgevangenis. Min nichtje had een lichte krabbetjes op har wang , maar die negerin had een blauw dikke plek net onder haar oog. Heeft ze denk ik va haar vader geleerd. Goeie stoot
Strak wordt ze aangehouden voor mishandeling ofso. Ik vertrouw de politie niet.
hoe oud is jouw nichtje dan en zo snel nemen ij haar niet mee hoor..... Echt als ik daar was aaaaahhhhhh.... Ik mag hen niet.

22-08-2013, 22:03

Citaat door mele3youn2:
Ik heb het niet gedaan omdat ik bang was dat emijn nichtje mee gaan nemen naar de jeugdgevangenis. Min nichtje had een lichte krabbetjes op har wang , maar die negerin had een blauw dikke plek net onder haar oog. Heeft ze denk ik va haar vader geleerd. Goeie stoot
Strak wordt ze aangehouden voor mishandeling ofso. Ik vertrouw de politie niet.
XD

Op de een of andere manier heb ik in mijn jeugd ook altijd ruzie gehad met negerinnen, mijn zus en ik, het zijn echt een stelletje aso's altijd schreeuwen en zeiken, gatver.

23-08-2013, 06:34
Altijd een grote bek hebben ze maar als puntje bij paaltje komt nemen ze gauw de benen. De grootste lafaards dreigen je kapot te steken met een "pistool" en te schieten met een "mes" zoals zij dat noemen...

Heb jij welleens op m amjo.nl gelezen (soort m.nl maar dan voor anti's) ze hebben een hekel aan mgarba...

23-08-2013, 06:45
Raar volk. Neem er afstand van joh. Ze kunnen heel agressief zijn. Je weet maar nooit wat hen opeens bezielt.

23-08-2013, 08:38
Bah vieze volk
Je had politie moeten bellen, ze lopen tegenwoordig niet zonder mes
Of pistool rond

23-08-2013, 09:08
O o o , ik liet ze met knikende knieeën weggaan.

Unn ♡

23-08-2013, 21:15

Citaat door KEKES:
Raar volk. Neem er afstand van joh. Ze kunnen heel agressief zijn. Je weet maar nooit wat hen opeens bezielt.
Ik was echt bang wallah toen ze op ons afkwamen. Ik heb 1 van hun heel goed in de gaten gehouden. Die keek heel gevaarlijk naar mijn nichtje. Het was een man op leeftijd die op een fiets zat. Wallah je moest die ogen zien. Volgens mij had hij ook teveel jointjes gerookt.
Rode ogen en dreadlocks.
En die kinderen vertrouwde ik ook neit. Straks gooien ze met iets ofso. Layster.

23-08-2013, 21:19

Citaat door krullie2011:
Bah vieze volk
Je had politie moeten bellen, ze lopen tegenwoordig niet zonder mes
Of pistool rond
Dat geloof ik best. Negers en antilianen zijn heel erg.
Heb net mijn schoonzus aan lijn gehad. De dag erna is mijn nicht in elkaar geslagen door vriendinnen van dat oudere meisje.
En ze verteld het me nu pas

23-08-2013, 21:40


Zo erg? Hebben ze er niets aan gedaan? Niet naar de politie gegaan, ofzo?

23-08-2013, 21:42

Citaat door shebekia80:
Zo erg? Hebben ze er niets aan gedaan? Niet naar de politie gegaan, ofzo?
Helemaal niks

23-08-2013, 21:42
teveel om te lezen

Pagina's : [1] 2