Bekijk volle/desktop versie : Ik baal zo verschrikkelijk



Pagina's : [1] 2

22-08-2013, 15:47
Ik begin maandag op mijn nieuwe opleiding en ik hoopte zo een moslima te leren kennen, mijn vriendinnen zijn bijna allemaal ongelovig. En nu zie ik de klassenlijst, ben ik de enige buitenlander. En in andere klassen zit het vol met buitenlanders, en ik word weer in zo'n klas geplaatst, echt oneerlijk. Voel me echt gefrustreerd. Ik baal gewoon echt heel heel erg, en natuurlijk kan je met Nederlanders ook vriendinnen zijn maar die heb ik al. Hoopte gewoon iemand te leren kennen met wie ik over het geloof kan praten, die mij begrijpt.

22-08-2013, 15:49


je hoeft toch niet perse om te gaan met iemand uit je klas? probeer eens contact te maken met de andere klassen

22-08-2013, 15:59

Citaat door loepzuiver:
je hoeft toch niet perse om te gaan met iemand uit je klas? probeer eens contact te maken met de andere klassen
Klopt, maar meeste lessen heb je toch emt je klas. Iemand die weet hoe dat gaat op HBO, heb je les/colleges met andere klassen?

22-08-2013, 16:02
je hebt college met iedereen.

22-08-2013, 16:03


Je kan ook buiten je klas contacten leggen en moet eerlijk zeggen dat ik liever bij Nederlanders in de klas zit dan bij buitenlanders.

22-08-2013, 16:05
hey meid je hebt hoor colleges met bijna alle klassen. dan heb je vaste lessen met een ander klas behalve de lessen van je Spb-er is die zijn alleen met je eigen klas. Dus je zal vast niet vaak de enige zijn. daarbij welke opleiding ga je volgen en waar?misschien dan je via hier al contact kunt maken met iemand

22-08-2013, 16:07
Gair moge Allaah je helpen.

22-08-2013, 16:08

Citaat door Alayya.:
Je kan ook buiten je klas contacten leggen en moet eerlijk zeggen dat ik liever bij Nederlanders in de klas zit dan bij buitenlanders.
Waarom? Ik ben gewoon bijna altijd de enige geweest met hoofddoek in mijn vriendenkring op school. Ik heb gewoon behoefte aan om contact te leggen met iemand waarmee ik meer gemeen heb, er zitten bijna alleen maar van die blonde tutjes in mijn klas ( mag niet oordelen, maar toch)

22-08-2013, 16:10

Citaat door Hmidouchh_:
hey meid je hebt hoor colleges met bijna alle klassen. dan heb je vaste lessen met een ander klas behalve de lessen van je Spb-er is die zijn alleen met je eigen klas. Dus je zal vast niet vaak de enige zijn. daarbij welke opleiding ga je volgen en waar?misschien dan je via hier al contact kunt maken met iemand
Ah oke bedankt voor je reactie. ik ga sociale studies doen in eindhoven

22-08-2013, 16:14

Citaat door Leilana:
Ah oke bedankt voor je reactie. ik ga sociale studies doen in eindhoven
astublieft. en geloof me ik geef de meeste hier wel gelijk. Het is echt niet altijd zonneschijn om met vele buitenlanders in klas te zitten. maar ik begrijp jou ook dat je minstens nog een moslima in klas zou willen hebben omdat sommige dingen wat gemakkelijker gaan. maar ghair in sha allah wie weet wordt je maandag toch verblijd met dat last minute iemand in de klas komt die een moslima is.

22-08-2013, 16:28

Citaat door Hmidouchh_:
astublieft. en geloof me ik geef de meeste hier wel gelijk. Het is echt niet altijd zonneschijn om met vele buitenlanders in klas te zitten. maar ik begrijp jou ook dat je minstens nog een moslima in klas zou willen hebben omdat sommige dingen wat gemakkelijker gaan. maar ghair in sha allah wie weet wordt je maandag toch verblijd met dat last minute iemand in de klas komt die een moslima is.
Ja dan voel ik me minder anders zeg maar. Insha'allah.

22-08-2013, 16:29

Citaat door mocro_engel:
Gair moge Allaah je helpen.
Amien dankjewel.

22-08-2013, 16:32


Je kan ook gewoon overgeplaatst worden naar een andere klas.


Live vanuit Marokko

22-08-2013, 16:43
Je kan vragen of je in een andere klas geplaatst mag worden.
Al begrijp ik niet waarom mijn klas zitten ook geen buitenlanders in, en om eerlijk te zijn is het een verademing dat continu drama gedoe dat ik in klassen met Marokkanen/ turken had heb ik niet meer.
Iedereen is met zijn eigen ding bezig.

27-08-2013, 12:04
Pfft ongelooflijk gewoon, eerte schooldag gehad van mijn hele klas met ee stuk of 30/35 personen ben ik de ENIGE buitenlander de ENIGE met hoofddoek de ENIGE met een kleurtje. Terwijl andere klassen er vol mee zitten, echt oneerlijk.

Pagina's : [1] 2