Bekijk volle/desktop versie : Niet aan jongens beginnen



Pagina's : [1] 2

21-08-2013, 08:05
Soms dan denk ik, zal ik gewoon er vanaf blijven tot mij twintigste want dan ben ik nog wijzer en alles maar aan de andere kant dan doe ik geen meer ervaring op dus


Ik ben op de gedachte gekomen dat alle mannen hetzelfde zijn, jij denkt misschien verliefd te zijn maar het is niet wederzijds als je denkt aan te voelen het is meer dat ze een ding willen en meer niet.


weetje en aan de ene kant denk ik ook van bij iedere keer achteraf voel je toch gebruikt en waardeloos, ik weet niet hoe dat is bij andere meiden die zonder schuldgevoelens blijven doen en alles.

Voor mij betreft doe ik niks meer behalve leuke dingen met vriendinnen, er hoeft geen man meer bij

21-08-2013, 08:09


Ik hoef eigenlijk niks meer met ze te maken hebben tot mij 30e, maar ik denk nu wel dat ik dan 10 jt ervaring aan de kant schuif

21-08-2013, 08:15
Je klinkt net als een verbitterde vrouw van in de 30,inplaats van een jonge meid die zogezegd leuke dingen wil doen met vriendinnen.


Ik zou 1 advies geven.leef niet voor mannen ga gewoon studeren,met vriendinnen leuke dingen doen,etc
Em dan komt er vanzelf wel een leuke echte man op je pad,maar wees er niet te veel mee bezig

21-08-2013, 09:12
Je hebt niks aan die ervaring.. Die doe je sowieso op met je eigen partner later. het zou idd verstandig zijn om het nu los te laten en je te focussen op andere dingen..

21-08-2013, 09:23


Wat wil je dan ervaren? Hoe je misbruikt wordt door al die mannen waar je mee ging? Hoe je zo goedkoop was om je eer en trots aan een man te geven die niet eens je eigen man is?

21-08-2013, 09:52

Citaat door SecretsMogoli:
Ik hoef eigenlijk niks meer met ze te maken hebben tot mij 30e, maar ik denk nu wel dat ik dan 10 jt ervaring aan de kant schuif

21-08-2013, 09:57
Als mannen maar 1 ding van je willen dan doe je blijkbaar iets verkeerd en geef je het verkeerde signaal af.
Ben je iemand die enkel zeurt, negatief is en over koetjes en kalfjes praat of heb je echt inhoud?

21-08-2013, 10:05

Citaat door CozyHome:
of heb je echt inhoud?

21-08-2013, 10:08

Citaat door QueenBee:
wat is hier maf aan? ik bedoel hiermee of ze wel een slimme meid is, of ze zich wel op bepaalde gebieden ontwikkeld heeft of dat ze (zoals je haar vaak hier ziet reageren) nog heel kinderlijk is zonder inhoudt.

21-08-2013, 10:14

Citaat door CozyHome:
wat is hier maf aan? ik bedoel hiermee of ze wel een slimme meid is, of ze zich wel op bepaalde gebieden ontwikkeld heeft of dat ze (zoals je haar vaak hier ziet reageren) nog heel kinderlijk is zonder inhoudt.
Dus jij vraagt haar of ze slim of juist inhoudloos is?

21-08-2013, 10:14

Citaat door Geldgeldgeld:
Aaahw ben je gedumd, wij mannen nemen marokkaanse meisjes niet serieus , omdat ze troep, scheinheilig,verwaardloos,hoogmoedig,kapsones enz enz zijn kan nog hele dag door gaan, ik kan eerder echt verliefd worden op een nederlandse meisje die teminste eerlijk is, jullie zijn allemaal troep !!
lol

21-08-2013, 10:15

Citaat door QueenBee:
Dus jij vraagt haar of ze slim of juist inhoudloos is?
hmm nee het was niet echt een vraag eigenlijk, het was meer een tip.

21-08-2013, 10:21


Ach ja, je weet toch wel als je op jou leeftijd benaderd word door jongens dat dat never serieus kan zijn.

21-08-2013, 10:21
Miechmi7ezZen. Je bent 16, dus dat is wel het láátste waar jij je bezig mee moet houden meisje

21-08-2013, 10:26
Op mijn 16e was ik jaloers op mijn zusje omdat ze een auto met afstandbediening kreeg. Ik heb er daarna ook 1 gekregen nadat ik boos op mijn kamer ben gaan zitten.


Pagina's : [1] 2